Dat is natuurlijk weer een voordeel dat ik moet laten vallenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:26 schreef Mirage het volgende:
* Mirage aait Barra over zijn bol.... hij is lief![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:26 schreef Mirage het volgende:
* Mirage aait Barra over zijn bol.... hij is lief![]()
![]()
oversext figuur, ik vind het nou eenmaal lekker om af en toe over me bolleke geaait te wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:34 schreef UncleScorp het volgende:
Bij mij is de tijd van "over-het bolleke-aaien" al lang voorbij ...
Ze weet wel waar aaien tegenwoordig
Gezien de indruk die weleens wordt gewekt dat de inhoud van het bolleke onder sommige omstandigheden lijkt te verschuiven naar het door jou bedoelde plekje, kun je stellen dat ook dat best onder de noemer "bolleke aaien" mag vallen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:34 schreef UncleScorp het volgende:
Moet ik hieruit opmaken dat zij wel weet waar te aaien, maar jij (nog) niet weet waar te likken ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:34 schreef UncleScorp het volgende:
Ai Barra, de man is nog warm van de afgelopen nacht. Da´s niet oversext. Da´s gewoon nagenieten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oversext figuur, ik vind het nou eenmaal lekker om af en toe over me bolleke geaait te worden
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gezien de indruk die weleens wordt gewekt dat de inhoud van het bolleke onder sommige omstandigheden lijkt te verschuiven naar het door jou bedoelde plekje, kun je stellen dat ook dat best onder de noemer "bolleke aaien" mag vallen.![]()
Je doelt vast op de hielquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat zij wel weet waar te aaien, maar jij (nog) niet weet waar te likken ?
je bent dus toch nog niet helemaal droog achter de oortjes....
ik ben ook nog warm van gisteravond maar ik vind het nou eenmaal lekker om over me bolletje geaait te wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ai Barra, de man is nog warm van de afgelopen nacht. Da´s niet oversext. Da´s gewoon nagenieten.
Maar ik denk niet dat DAT nou Mirages bedoeling wasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat kwam ik ook bij me op
quote:
zaten ze wel goed vast... anders heb je je tenen misschien pijn gedaan aan je eigen neuzen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef Enyalius het volgende:
ben er vandaag achter gekomen dat stale neuzen in werkschoenen niet 100% beschermend zijn. ik zette een kar weg en gaf het een tikje tegen het wiel zodat het draaide en de kar niet weg kon rollen. het wieltje werkte niet mee, dus nog een tikje. aangezien ik met me gedachten al ergens anders was wat agressie opwekte begon ik me toch een partij tegen die kar te trappen. heel me dikke teen open. best vaag aangezien een stale neus behoorlijk wat bescherming hoort te geven :S
as we mor gelukkig zijn wurrequote:
hmm zou kunnen. maar ik kan strikken. en me schoenen zijn 1 maat te groot dus kom niet met tenen tegen de neus. vind het nog steeds vaag. bloed op de nagelriem is ook leukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zaten ze wel goed vast... anders heb je je tenen misschien pijn gedaan aan je eigen neuzen.
ja je hebt het leven van iemand gered door die granaat scherf op te vangen met mijn teen.... en af en toe speelt hij nog op (en er dan zielig bij kijken)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:25 schreef Enyalius het volgende:
[..]
hmm zou kunnen. maar ik kan strikken. en me schoenen zijn 1 maat te groot dus kom niet met tenen tegen de neus. vind het nog steeds vaag. bloed op de nagelriem is ook leukff een stoer verhaal erbij verzinnen en gaan patsen
"ja dat is nog van een granaat scherf uit irak. dat speelt nog af en toe op heh"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |