heb je der nog niet geleerd om zelf die blikjes open te makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Ja wat zijn ze knap heDe onderste is Bea, die zit vaak zo heel mooi als een egyptisch kattenbeeldje, die maakt me vaak wakker 's ochtends, gaat ze onder m'n neus snuffelen en kopjes geven
dat ze het dan tijd vindt voor eten zou er iets mee te maken kunnen hebben
Herrinert mij aan een situatie van afgelopen nacht, Whiskey (mn favo kat) lag naast mij te knorren midden in de nacht, en steeds te draaien. Gewoon omdat hij zich verveelde en aandacht wilde denk ik zo midden in de nacht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Ja wat zijn ze knap heDe onderste is Bea, die zit vaak zo heel mooi als een egyptisch kattenbeeldje, die maakt me vaak wakker 's ochtends, gaat ze onder m'n neus snuffelen en kopjes geven
dat ze het dan tijd vindt voor eten zou er iets mee te maken kunnen hebben
ik heb het niet zo op katten en slapen... ben er een beetje alergisch voor dus als ik slaap met katten zit me neus altijd dicht. plus dat ik ooit toen ik bij een maat van me bleef slapen (op een luchtbed in zijn kamer) zijn kat terug kwam van de jacht (hij woonde in een mooie bungalow in het bos) en een HALF dood konijn op mijn borstkas legde.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Herrinert mij aan een situatie van afgelopen nacht, Whiskey (mn favo kat) lag naast mij te knorren midden in de nacht, en steeds te draaien. Gewoon omdat hij zich verveelde en aandacht wilde denk ik zo midden in de nacht.
Ik zette hem van het bed.. en deed mn ogen weer dicht. Een minuut later voelde ik wat koude wind en ik doe mijn ogen weer open.. staat er een gigantisch kattenhoofd met zn neus tegen die van mij te kijken!
Euh ja dan sta je wel ff vies te kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op katten en slapen... ben er een beetje alergisch voor dus als ik slaap met katten zit me neus altijd dicht. plus dat ik ooit toen ik bij een maat van me bleef slapen (op een luchtbed in zijn kamer) zijn kat terug kwam van de jacht (hij woonde in een mooie bungalow in het bos) en een HALF dood konijn op mijn borstkas legde.....![]()
![]()
![]()
ja zoiets... alleen dan van een stuiptrekkent konijn op je borstkas....tommie de poes vond me gewoon liefquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh ja dan sta je wel ff vies te kijkenBeetje godfather 1 waar dat paardenhoofd in bed ligt
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op katten en slapen... ben er een beetje alergisch voor dus als ik slaap met katten zit me neus altijd dicht. plus dat ik ooit toen ik bij een maat van me bleef slapen (op een luchtbed in zijn kamer) zijn kat terug kwam van de jacht (hij woonde in een mooie bungalow in het bos) en een HALF dood konijn op mijn borstkas legde.....![]()
![]()
![]()
moggequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:11 schreef RSH11 het volgende:
goedemorgen
(sorry voor de spem, maar moet wel even socializen natuurljik)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:51 schreef nokwanda het volgende:
We hadden ooit een reus van een kat. Max. Keizer Maximillianus Catticus. De meest arrogante kat die ik ooit gezien heb. At niet maar vrat. Bij mij en bij de buuf. Overdag was ie meestal bij aar en ´s nachts bij mij.
Hij is ooit in de ochtend bij de andere buuf in bed gekropen toen haar echtgenoot opstond om naar de plee te gaan. Buuf denkt dat manlief naast haar ligt, doet ogen open.... MAAAAXXXXX, GET OUT!!!![]()
![]()
Die had de gewoonte om je wakker te kijken. Brrrrr.
EW is ook wel eens wakker geworden tussen de veertjes. Kwam waarschijnlijk door Max.
Max was zo arrogant om te denken dat al het verkeer wel voor em zou stoppen. Dat deed het meestal ook. Alleen een keer niet. Dat was Max. Ligt nu in de achtertuin.
En vanwaar deze plotselinge motivatie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:57 schreef UncleScorp het volgende:
Voor mij is deze motivering eerder een uitzondering geworden ...
Geen idee jong ... laatste stuiptrekking mss ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:10 schreef nokwanda het volgende:
En vanwaar deze plotselinge motivatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |