Ja, en nog steeds weg.quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Weg ?
Even kijken... ik kán een verkeerd knopje aangetikt hebben![]()
misschien heb je vegetarische katten.... of is de muis freaking hugequote:Op zondag 23 oktober 2005 22:08 schreef nokwanda het volgende:
Lieve Mensen........
Ik heb een muis in mijn keuken. Maar ik woon ook met 4 katten. Hoe kan dat![]()
Ik zag het beestje net. Klein muisje. Dus het moet wel de eerste optie zijn. Misschien moet ik hier de dames poes en heer kat een paar dagen uithongerenquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
misschien heb je vegetarische katten.... of is de muis freaking huge
dat lijken mij ook wel prettige werktijdenquote:Op maandag 24 oktober 2005 12:16 schreef Enyalius het volgende:
heb een jaar lang van half 1 'smiddags tot 5-7 in de avond gewerkt. elke ochtend lekker voor mezelf. en regelmatig na middernacht een paar uurtjes lopen door het park van de natuur genieten. daarna een paar maanden tot nu toe 3 dagen in de week en de rest vrij om leuke dingen te doen/loi studie. erg lekker.
vandaag CV ingeleverd en ben benieuwd hoe dat gaat lopenme pa gaat het werk van iemand overnemen en ik ga dan het werk van me pa doen. lekker inkomen ook trouwens. kan ik eindelijk gaan rond kijken voor me eigen apartementje
straks nog wat rekeningen betalen
daarna geen idee. wellicht wat games doen ofzo
als ik zin heb misschien nog een uurtje mediteren tussen door
heb gisteren alle films al gezien. Earthsea is een leuke fantasy mini serie op 2dvd's.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:34 schreef nokwanda het volgende:
Ect.... ik ben gestoord. Nu echt.
Ik vertelde gister al dat ik een muis in mijn keuken heb.
Vandaag zag ik hem weer wegschieten. Een prachtig klein grijs/bruin flitsje.
Ik besloot dat een klein muisje dat zo dapper is om in een huis met 4 katten te gaan wonen het wel verdiend om te worden onderhuoden.
Ik legde een klein stukje kaas op een bordje. 5 minuten later oorde ik geritsel. En ja oor... et was weg. Blijkbaar heb ik nu ook een muis als medebewoner. Die wil vast niet meer weg.
Mijn katten oren zijn gepiep, kijken om en ploffen gewoon weer in slaap. George piept gewoon terug, de rare kat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |