abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 oktober 2005 @ 14:53:41 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31559686
Naar aanleiding van een discussie in t feedbacktopic hierbij de geboorte van het vergelijkingstopic. Elke week zal er een duo ter discussie worden gesteld. Elke zondag kan er een nieuw duo verkozen worden (kom tegen die tijd met een leuke sugestie) en de mods passen de titel aan.
We kunnen hier dus uitgebreid discussieren welke van de 2 spelers beter/mooier/beroemder etc. etc. is.

We vangen maar aan met de discussie die aanleiding is voor dit topic Koné en Salamon Kalou.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31559814
En natuurlijk ook je keuze beargumenteren

Kone, hij is veel sterker aan de bal en doet technish niet onder voor Kalou. Alleen op snelheid is Kalou denk ik beter, maar dat weet ik niet zeker. Het enige minpunt van Kone is dat hij veel te vaak alleen wilt gaan. Als hij dat oplost is het een geweldige spits.
pi_31559898
Koné is fysiek sterker, maar die is dan ook 25. Kalou scoort meer, op dit moment.

Beiden zijn goede talenten, die kunnen uitgroeien tot prima spitsen. Beweeglijk, snel en technisch. Ik zou geen keuze maken voor beiden eigenlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31559899
Koné is op dit moment beter dan Kalou. Hij is een completere speler, want hij is sneller, sterker en balvaster dan Kalou. Kalou heeft een beter techniek dan Koné, maar die laatste weet dat weer te compenseren door zijn kracht en snelheid.
Kalou is echter wel twee jaar jonger, dus is de vergelijking wat moeilijker te maken. Over twee jaar is Kalou misschien minstens net zo goed. Maar op dit moment is het dus Koné.
We sure are cute for two ugly people.
pi_31560682
Even voor de goede orde, Kalou is van 05/08/1985 en Koné van 11-11-1983 (geen 25 dus). Overigens kan ik niet echt kiezen tussen deze twee. Ik vind wel dat Kalou zich al meer bewezen heeft als Koné, maar als ik dan weer naar de laatste wedstrijden van Koné kijk dan twijfel ik weer.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_31560822
Het zou overigens wel leuk zijn als men ook even aangeeft waarom men spelers wil vergelijken.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 oktober 2005 @ 15:55:29 #7
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31560853
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou overigens wel leuk zijn als men ook even aangeeft waarom men spelers wil vergelijken.
wel graag aanstaande zondag pas
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31561209
Uiteraard.
That's all folks!
pi_31564141
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:45 schreef yurko het volgende:
Even voor de goede orde, Kalou is van 05/08/1985 en Koné van 11-11-1983 (geen 25 dus). .
Joh!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31578082
Ik vind het toch twee verschillende spelers. Als Kone de kans krijgt dan zoekt hij graag direct zijn man op en dan ziet hij wel of het resultaat oplevert.

Bij Kalou is dat toch wat minder snel het geval. Kalou heeft z'n bevliegingen, wacht zijn momenten af, die gelijk dodelijk kunnen zijn voor de tegenstander.

Technisch zijn ze beiden goed onderlegd, toch vind ik Kalou op het moment effectiever en meer een teamspeler. En nog meer een afmaker.

Een keuze maken is moeilijk, ik ga dan toch voor Kone met z'n vele dribbels.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')