Ze verkopen geen lingerie bij Miss Etam.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:12 schreef BlueEyed het volgende:
[...] en ik ga d'r nu nieuwe lingerie aantrekken, vandaag gekocht bij Miss Etam.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik werk in het restaurant waar jullie allemaal eten...en als je dan om cola light vraagt.....geef ik je gewone cola!!!!!!! HAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHHAH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA DIIIIEEEEEE SCUMBAGS!!!!!! DIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ekky-ekky-ekky-ekky-z'Bang, zoom-Boing, z'nourrrwringmmquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:06 schreef heijx het volgende:
Ni !
it.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:15 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Ekky-ekky-ekky-ekky-z'Bang, zoom-Boing, z'nourrrwringmm
Waarom geef je niet gelijk een hele koe of varken mee dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:48 schreef Reloaded het volgende:
Ik werk bij de slager en als jullie dan vlees kopen dan zeg ik: Mag het iets meer zijn?
Jullie zeggen dan natuurlijk: ja hoor geen probleem.
En dan gooi ik wat vlees erbij op de weegschaal.
HAHAHAHAHAHA HAA!! Dat zal jullie leren!! Geboefte!!!!!2#!$vijfentwintigkomma1!!!
Hahaha denk toch eensch na man! Dat past toch helemaal niet in je fietstasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:52 schreef Clab het volgende:
Waarom geef je niet gelijk een hele koe of varken mee dan?
Edoch mijn waarde, dat is wat dat vriendelijke roodharige meisje achter de kassa mij in eerste in stantie ook vertelde, echter nadat ik haar de foto's showde die ik genomen had tijdens mijn onderhoudende diner met haar zusje, ging ze op vrijwel direct overstag en bood mij op geheel vrijwillige wijze haar eigen gedragen string aan.. Uiteraard heb ik hier wat tegenover gesteld, en nadat ik haar vertelde dat ze trots mocht zijn op een zus die zo'n mooi koppie had heb ik haar dan ook de doos gegeven..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:07 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ze verkopen geen lingerie bij Miss Etam.
Ik weet toch heul nie hoe groot jou fietstas isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:01 schreef Reloaded het volgende:
[..]
Hahaha denk toch eensch na man! Dat past toch helemaal niet in je fietstas![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |