Doordat ik mijn sperma over je toetstenbord heb gespoten nadat ik je zusje anaal heb uitgescheurd, blijft nu je capslock stekenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:24 schreef moz het volgende:
HAHAHAHA IK HEB JE VRIENDIN KEIHARD GENAAID EN NU HEB IK ER EEN JAS VAN GEMAAKT
Heb je je moeder al gezien? Ze hangt daar mooi in de schuur!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doordat ik mijn sperma over je toetstenbord heb gespoten nadat ik je zusje anaal heb uitgescheurd, blijft nu je capslock steken [afbeelding]
[afbeelding]
quote:
En toch neukt het anders.... zo zonder velletjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:32 schreef moz het volgende:
[..]
Heb je je moeder al gezien? Ze hangt daar mooi in de schuur!
En dan antwoord ik "HAHAHAHA, maar ik weet wat je vorig zomer deed"quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik bel je op en lach hard "HAHAHA ik weet wat je gisteravond deed"
En dan bel ik je op en zeg :HAHAHAHA, ik weet nog steeds wat jijk vorige zomer deed:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan antwoord ik "HAHAHAHA, maar ik weet wat je vorig zomer deed"![]()
Denk je grappig te zijn met dit topic? Ik vind je wel, benieuwd of je dan nog lacht...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:33 schreef Aurelianus het volgende:
Ik ruk je onderkaak eraf met een vleeshaak. [afbeelding]
Je dochter smaakt naar aardbeien.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:46 schreef Doderok het volgende:
[..]
Denk je grappig te zijn met dit topic? Ik vind je wel, benieuwd of je dan nog lacht...
Dat is pas psychopathisch ......quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:56 schreef BrauN het volgende:
Was deze TTT niet gesloten? Zo ja, waarom nu niet meer?

Jij bent wel erg ziek!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:06 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik zing mee met ronnie tober!!!!
Ik heb genoeg films van Bruce Willis, Wesley Snipes en Steven Segal gezien, dat ik daar keihard om lach...... dat zijn toch geen hachelijke situaties....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:56 schreef MmadviewW het volgende:
Ik laat midden op de landingsbaan van Schiphol een bijeenkomst geven voor jou en al je dierbaren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |