ik hoop dat je geschept wordt door een interlinerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:46 schreef The_day_after het volgende:
Iets waar ik niet trots op ben, maar wel gedaan heb toen ik een keer te diep in het glaasje heb gekeken, was dat ik een spoor van destructie heb achtergelaten van het station naar huis toe. Dat was diep in de nacht, er was niemand in de buurt en ik barste nog van de energie. Maar achteraf was dat niet helemaal mijn bedoeling geweest.
quote:Hij zei tegen de jongen dat hij de fiets wilde lenen en gaf hem daarbij zijn adres waar hij de fiets 'de volgende dag' op kon halen. De jongen gaf direct zijn fiets af.
heftig. Was je dronken of kreeg je ruzie ofzo? Hoe lang geleden en hoe is het afgelopen met het slachtoffer?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:23 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik heb iemand bijna doodgeslagen. met een fietsketting. veel spijt.
dronken, ruzie werd niet als eerste door mij gezocht, verzachtende omstandigheden, wel een strafblad, minder geslaagde aktie, zeker niet trots, slachtoffer leeft nog, denk ik, daarna nooit meer gezien, was in een andere stad.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heftig. Was je dronken of kreeg je ruzie ofzo? Hoe lang geleden en hoe is het afgelopen met het slachtoffer?
poeh. Ik vraag het omdat het me behoorlijk lastig lijkt om zoiets 'bij je te dragen'.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dronken, ruzie werd niet als eerste door mij gezocht, verzachtende omstandigheden, wel een strafblad, minder geslaagde aktie, zeker niet trots, slachtoffer leeft nog, denk ik, daarna nooit meer gezien, was in een andere stad.
ik vecht zelden. dit was de eerste en hopelijk laatste keer onder invloed. het was wel een jaar of 8 geleden. ik draag het idd bij me als een molensteen. denk er nog dagelijks aan. sommige dingen had ik gewoon nooit willen meemaken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
poeh. Ik vraag het omdat het me behoorlijk lastig lijkt om zoiets 'bij je te dragen'.
Ik heb ook genoeg dingen uitgevroten vroeger waar ik spijt van heb gehad, alleen durf ik dat niet op een forum te zetten.
Denk je dat je ooit nog eens in zo'n situatie terecht zou kunnen komen? Of loop je nu bij voorbaat een rondje om?
dat gevoel ken ik wel. Maar, mensen maken nou eenmaal fouten. Maar kunnen -juist ook daardoor- veranderen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vecht zelden. dit was de eerste en hopelijk laatste keer onder invloed. het was wel een jaar of 8 geleden. ik draag het idd bij me als een molensteen. denk er nog dagelijks aan. sommige dingen had ik gewoon nooit willen meemaken.
dat moment heeft zich al vaker voorgedaan. ik hou me in en sla niet door als iemand al op de grond ligt. verder zijn woorden fijn, maar ik moet van mezelf er mee leren leven. dat is mijn manier van het afhandelen. en ik kan er prima mee omgaan. bovendien heb ik 4 jaar voorwaardelijk voor de duur van een aantal jaar en dat is ook een redelijke stimulans, niet nog een keer in de cel is een goede stok achter de deur.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat gevoel ken ik wel. Maar, mensen maken nou eenmaal fouten. Maar kunnen -juist ook daardoor- veranderen.
Wees niet te hard voor jezelf, spijt hebben en je schuldig voelen kunnen je van binnen opvreten, en je verandert er niks mee, ik spreek uit ervaring. Klinkt misschien allemaal erg geitenwollensokken wat ik zeg maar ik meen het echt, ook al heb ik makkelijk lullen vanachter m'n peeceetje.
en wie weet komt er ooit nog een moment dat die ervaring toch nog ergens goed voor is geweest.
dus jij hebt al spijt voor je gedachten? of heb je nog ergens echt spijt van terwijl je dronken was?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef heiden6 het volgende:
Wat een kneus, om zo z'n fiets af te geven.
Bovendien is er precies gedaan wat afgesproken is, dus ik zie niet in waarvan er aangifte moet worden gedaan.
Ik overweeg nog steeds om een ergens ongewapend binnen te lopen en heel dringend te verzoeken of ik de inhoud van de kassa zou mogen meenemen.
Spijt voor je gedachten? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus jij hebt al spijt voor je gedachten? of heb je nog ergens echt spijt van terwijl je dronken was?
deze gedachte. maar vertel eens, wat heb jij nou gedaan in dronkenschap waar je spijt van hebt?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef heiden6 het volgende:
Ik overweeg nog steeds om een ergens ongewapend binnen te lopen en heel dringend te verzoeken of ik de inhoud van de kassa zou mogen meenemen.
Dom ouwehoeren, maar daar heb ik nooit zo'n spijt van. Da's juist leuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
deze gedachte. maar vertel eens, wat heb jij nou gedaan in dronkenschap waar je spijt van hebt?
ja idd. dus verder geen spijt van iets?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dom ouwehoeren, maar daar heb ik nooit zo'n spijt van. Da's juist leuk.
Nope. Ik doe niet aan spijt, ik doe aan leerzame ervaringen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja idd. dus verder geen spijt van iets?
uiteraard. het was ook niet m'n bedoeling om te zeggen wat je 'zou moeten doen' ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verder zijn woorden fijn, maar ik moet van mezelf er mee leren leven. dat is mijn manier van het afhandelen.
gelukkig!quote:en ik kan er prima mee omgaan.
dat lijkt me idd een redelijk goeie stok achter de deur ja.quote:bovendien heb ik 4 jaar voorwaardelijk voor de duur van een aantal jaar en dat is ook een redelijke stimulans, niet nog een keer in de cel is een goede stok achter de deur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |