abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31559191
Oud-Beijerland - Een 26-jarige man uit Oud-Beijerland is dinsdagavond aangehouden toen hij een gestolen fiets terug wilde brengen naar de rechtmatige eigenaar. Hij liep omstreeks 23.00 uur van een horecagelegenheid in het centrum naar huis en kwam op de Oostdijk een 15-jarige jongen met een fiets tegen. Hij zei tegen de jongen dat hij de fiets wilde lenen en gaf hem daarbij zijn adres waar hij de fiets 'de volgende dag' op kon halen. De jongen gaf direct zijn fiets af.

Eenmaal thuis vonden de ouders van de 26-jarige dat hij het niet kon maken dat hij de fiets had gestolen. De man kreeg spijt van zijn daad en besloot de fiets terug te brengen.

Inmiddels had de jongen waarvan de fiets was gestolen, de politie gebeld. Agenten werden vervolgens op de Oostdijk aangesproken door de verdachte die de agenten eerlijk vertelde de fiets gestolen te hebben en deze nu terug wilde brengen. Daarop werd hij aangehouden. De 26-jarige verklaarde de fiets meegenomen te hebben onder invloed van alcohol. De 15-jarige besloot geen aangifte te doen. De fietsendief is na verhoor heengezonden.

Bron: Blik op Nieuws

Vraag: Heb jij wel eens iets gedaan toen je dronken was waar je achteraf spijt van hebt gekregen?
pi_31559368
nee.
pi_31559475
Hi heeft hem toch gewoon teruggebracht zoals oorspronkelijk afgesproken?
[KNE]-Mod
pi_31559496
Nee, ben nog nooit dronken geweest.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_31559562
Iets waar ik niet trots op ben, maar wel gedaan heb toen ik een keer te diep in het glaasje heb gekeken, was dat ik een spoor van destructie heb achtergelaten van het station naar huis toe. Dat was diep in de nacht, er was niemand in de buurt en ik barste nog van de energie. Maar achteraf was dat niet helemaal mijn bedoeling geweest.
pi_31559714
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:46 schreef The_day_after het volgende:
Iets waar ik niet trots op ben, maar wel gedaan heb toen ik een keer te diep in het glaasje heb gekeken, was dat ik een spoor van destructie heb achtergelaten van het station naar huis toe. Dat was diep in de nacht, er was niemand in de buurt en ik barste nog van de energie. Maar achteraf was dat niet helemaal mijn bedoeling geweest.
ik hoop dat je geschept wordt door een interliner
pi_31560000
Zoals gezegd, dat ik verleden tijd geweest, toen ik nog jong en wild was. Denk nu toch wel al snel zo'n 10 jaar geleden. Maar er zijn vast wel andere mensen die hun verhaal kwijt willen!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:23:30 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31560251
ja ik heb iemand bijna doodgeslagen. met een fietsketting. veel spijt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31560495
Nee ik ben net Mohammed B
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_31560605
quote:
Hij zei tegen de jongen dat hij de fiets wilde lenen en gaf hem daarbij zijn adres waar hij de fiets 'de volgende dag' op kon halen. De jongen gaf direct zijn fiets af.
!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:59:40 #11
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31560906
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:23 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik heb iemand bijna doodgeslagen. met een fietsketting. veel spijt.
heftig. Was je dronken of kreeg je ruzie ofzo? Hoe lang geleden en hoe is het afgelopen met het slachtoffer?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 17:35:37 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31562306
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:59 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

heftig. Was je dronken of kreeg je ruzie ofzo? Hoe lang geleden en hoe is het afgelopen met het slachtoffer?
dronken, ruzie werd niet als eerste door mij gezocht, verzachtende omstandigheden, wel een strafblad, minder geslaagde aktie, zeker niet trots, slachtoffer leeft nog, denk ik, daarna nooit meer gezien, was in een andere stad.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 17:47:50 #13
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31562507
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 17:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dronken, ruzie werd niet als eerste door mij gezocht, verzachtende omstandigheden, wel een strafblad, minder geslaagde aktie, zeker niet trots, slachtoffer leeft nog, denk ik, daarna nooit meer gezien, was in een andere stad.
poeh. Ik vraag het omdat het me behoorlijk lastig lijkt om zoiets 'bij je te dragen'.

Ik heb ook genoeg dingen uitgevroten vroeger waar ik spijt van heb gehad, alleen durf ik dat niet op een forum te zetten.

Denk je dat je ooit nog eens in zo'n situatie terecht zou kunnen komen? Of loop je nu bij voorbaat een rondje om?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 17:49:55 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31562555
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 17:47 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

poeh. Ik vraag het omdat het me behoorlijk lastig lijkt om zoiets 'bij je te dragen'.

Ik heb ook genoeg dingen uitgevroten vroeger waar ik spijt van heb gehad, alleen durf ik dat niet op een forum te zetten.

Denk je dat je ooit nog eens in zo'n situatie terecht zou kunnen komen? Of loop je nu bij voorbaat een rondje om?
ik vecht zelden. dit was de eerste en hopelijk laatste keer onder invloed. het was wel een jaar of 8 geleden. ik draag het idd bij me als een molensteen. denk er nog dagelijks aan. sommige dingen had ik gewoon nooit willen meemaken.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 18:01:43 #15
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31562767
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 17:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vecht zelden. dit was de eerste en hopelijk laatste keer onder invloed. het was wel een jaar of 8 geleden. ik draag het idd bij me als een molensteen. denk er nog dagelijks aan. sommige dingen had ik gewoon nooit willen meemaken.
dat gevoel ken ik wel. Maar, mensen maken nou eenmaal fouten. Maar kunnen -juist ook daardoor- veranderen.
Wees niet te hard voor jezelf, spijt hebben en je schuldig voelen kunnen je van binnen opvreten, en je verandert er niks mee, ik spreek uit ervaring. Klinkt misschien allemaal erg geitenwollensokken wat ik zeg maar ik meen het echt, ook al heb ik makkelijk lullen vanachter m'n peeceetje.

en wie weet komt er ooit nog een moment dat die ervaring toch nog ergens goed voor is geweest.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 00:34:34 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31571223
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:01 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat gevoel ken ik wel. Maar, mensen maken nou eenmaal fouten. Maar kunnen -juist ook daardoor- veranderen.
Wees niet te hard voor jezelf, spijt hebben en je schuldig voelen kunnen je van binnen opvreten, en je verandert er niks mee, ik spreek uit ervaring. Klinkt misschien allemaal erg geitenwollensokken wat ik zeg maar ik meen het echt, ook al heb ik makkelijk lullen vanachter m'n peeceetje.

en wie weet komt er ooit nog een moment dat die ervaring toch nog ergens goed voor is geweest.
dat moment heeft zich al vaker voorgedaan. ik hou me in en sla niet door als iemand al op de grond ligt. verder zijn woorden fijn, maar ik moet van mezelf er mee leren leven. dat is mijn manier van het afhandelen. en ik kan er prima mee omgaan. bovendien heb ik 4 jaar voorwaardelijk voor de duur van een aantal jaar en dat is ook een redelijke stimulans, niet nog een keer in de cel is een goede stok achter de deur.
pi_31571290
Wat een kneus, om zo z'n fiets af te geven.

Bovendien is er precies gedaan wat afgesproken is, dus ik zie niet in waarvan er aangifte moet worden gedaan.

Ik overweeg nog steeds om een ergens ongewapend binnen te lopen en heel dringend te verzoeken of ik de inhoud van de kassa zou mogen meenemen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 20 oktober 2005 @ 00:43:25 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31571417
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef heiden6 het volgende:
Wat een kneus, om zo z'n fiets af te geven.

Bovendien is er precies gedaan wat afgesproken is, dus ik zie niet in waarvan er aangifte moet worden gedaan.

Ik overweeg nog steeds om een ergens ongewapend binnen te lopen en heel dringend te verzoeken of ik de inhoud van de kassa zou mogen meenemen.
dus jij hebt al spijt voor je gedachten? of heb je nog ergens echt spijt van terwijl je dronken was?
pi_31571504
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dus jij hebt al spijt voor je gedachten? of heb je nog ergens echt spijt van terwijl je dronken was?
Spijt voor je gedachten? Wat bedoel je?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 00:49:07 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31571545
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef heiden6 het volgende:

deze gedachte. maar vertel eens, wat heb jij nou gedaan in dronkenschap waar je spijt van hebt?
pi_31571626
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

deze gedachte. maar vertel eens, wat heb jij nou gedaan in dronkenschap waar je spijt van hebt?
Dom ouwehoeren, maar daar heb ik nooit zo'n spijt van. Da's juist leuk.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 01:00:05 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31571771
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dom ouwehoeren, maar daar heb ik nooit zo'n spijt van. Da's juist leuk.
ja idd. dus verder geen spijt van iets?
pi_31571831
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 01:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja idd. dus verder geen spijt van iets?
Nope. Ik doe niet aan spijt, ik doe aan leerzame ervaringen.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:10:07 #24
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31575752
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]
verder zijn woorden fijn, maar ik moet van mezelf er mee leren leven. dat is mijn manier van het afhandelen.
uiteraard. het was ook niet m'n bedoeling om te zeggen wat je 'zou moeten doen' ofzo.
quote:
en ik kan er prima mee omgaan.
gelukkig!
quote:
bovendien heb ik 4 jaar voorwaardelijk voor de duur van een aantal jaar en dat is ook een redelijke stimulans, niet nog een keer in de cel is een goede stok achter de deur.
dat lijkt me idd een redelijk goeie stok achter de deur ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')