Zeg huil eens niet zo....... jij, B. en Struikrover doen precies hetzelfde (althans zo voelt het) en ik heb daar totaal geen problemen meequote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
Als we toch bezig zijn wil ik ook nog wel wat namen noemen bij "mensen" uit mijn vorige post. Er is binnen de Gijsjes al langere tijd een kliek bestaande uit Brown, Cho en Surfer en vrouwen. Wat dat betreft kan ik me dan ook niet ontrekken aan het gevoel dat de verwijten die Brown me maakt bij meer mensen leven. Op zich is er niks mis mee met kliekvorming van mensen die elkaar in real life erg goed kennen. Alleen, de ene keer trekken jullie mensen aan, en het andere moment stoten jullie ze weer keihard af. Tenminste, dat gevoel heb ik en ik weet dat ik niet de enige ben. Zeg dan gewoon eerlijk hoe je over mensen denkt en waar je de streep trekt. Stel grenzen op. Maar doe alsjeblieft niet zo schijnheilig en doe niet allerlei beloftes die je toch niet van plan bent na te komen alleen om een sfeer van gezelligheid te creeëren.
Zo, en nu ben ik ECHT weg. Ik reis overigens daarna door naar Maastricht om wat financiële dingen te regelen met mijn vader, dus ik zal pas dit weekend weer eens komen lezen.
Coole blog Gijs, maar cancel anders eerst eens om te starten je 2e witte Cube en je 4e GBAquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jort
Heb trouwens maar weer eens geblogdLang geleden!
Ik wil me er niet mee bemoeien maar vind wel dat Cho hier een punt heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg huil eens niet zo....... jij, B. en Struikrover doen precies hetzelfde (althans zo voelt het) en ik heb daar totaal geen problemen meeAlleen jij geloof ik. Sterker nog... sommige zien elkaar meer dan anderen. Leef daarmee
Ff een biertje bij B. doen na het werk heb ik vaak gelezen.... dat is toch geweldig.... hou mij Brown, Surfer en vrouwen lekker met rust dan. Ik gun iedereen gezellig contact....
Hou jij eens ff lekker op johquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg huil eens niet zo....... jij, B. en Struikrover doen precies hetzelfde (althans zo voelt het) en ik heb daar totaal geen problemen meeAlleen jij geloof ik. Sterker nog... sommige zien elkaar meer dan anderen. Leef daarmee
Ff een biertje bij B. doen na het werk heb ik vaak gelezen.... dat is toch geweldig.... hou mij Brown, Surfer en vrouwen lekker met rust dan. Ik gun iedereen gezellig contact....
Ik wil ook een DreamCastquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Coole blog Gijs, maar cancel anders eerst eens om te starten je 2e witte Cube en je 4e GBA![]()
Kijk jij eens in je mailquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hou jij eens ff lekker op joh![]()
was het allemaal alweer bijna vergeten
eikel
en kijk eens op je telefoon
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:26 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik wil me er niet mee bemoeien maar vind wel dat Cho hier een punt heeft.
Laat iedereen lekker in zijn eigen waarde en spreek af met wie je wilt.
En met de een ligt het gewoon iets beter als met de ander. Big Deal!!!!
Please laten we het gezellig houden
Hou mij er eens buiten jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:35 schreef silver-surfer het volgende:
Oh en Cho... kijk jij ook eens in je mail
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kheb het druk.... stoor me niet!![]()
heb wat werk laten liggen 's morgens
Chiiiicckkkquote:
Ja een beetje wel. Moet het nog even allemaal een plekje geven wat er allemaal gebeurt is. Tis en blijft een wonder ook al maak je het voor de tweede keer mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Chiiiicckkk![]()
Is de rust weer terug in huis
hoiquote:
*Met vinger wijst* WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:06 schreef -Struikrover- het volgende:
GodverdegodverdommeIk moet in het weekend van 2 december een surprise maken, dat ook vieren `s avonds en op zondag werken
Wat heb ik er nou mee te doenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja een beetje wel. Moet het nog even allemaal een plekje geven wat er allemaal gebeurt is. Tis en blijft een wonder ook al maak je het voor de tweede keer mee.
Daan zit lekker op de creche, kraamzorg is ook weer naar huis. En hoewel ik geen problemen met haar heb. En we gelukkig op dezelfde golf lengte zitten. Tis en blijft toch een vreemde in je huis.
Maar ik ga weer Jort heeft honger
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:06 schreef -Struikrover- het volgende:
GodverdegodverdommeIk moet in het weekend van 2 december een surprise maken, dat ook vieren `s avonds en op zondag werken
Ik GUN het je zooooo van hart Gijsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:06 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:06 schreef -Struikrover- het volgende:
En DAT lijkt mij ook het meest bizarre.. in jullie geval dan wederom iemand er bij, ben je net helemaal gewend aan 1, en hup daar is nummer 2. Kennis mee gaan maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:03 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja een beetje wel. Moet het nog even allemaal een plekje geven wat er allemaal gebeurt is. Tis en blijft een wonder ook al maak je het voor de tweede keer mee.
Daan zit lekker op de creche, kraamzorg is ook weer naar huis. En hoewel ik geen problemen met haar heb. En we gelukkig op dezelfde golf lengte zitten. Tis en blijft toch een vreemde in je huis.
Maar ik ga weer Jort heeft honger
*AMEN*quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou mee te doen
Nee, hij heeft wel een punt.. er zijn hier kliekjes, daar hoeven we niet over te discusseren, en dat is ook verder prima. Sommige mensen kennen elkaar wat beter, liggen elkaar beter, zien elkaar meer, ja dan heb je dat gewoon klaar.
Net als dat de hele Gijs groep hier een kliek is tov de rest van FOK.. is ook duidelijk.
Maar ik deel wel zn mening van " aantrekken en afstoten ", het ene moment kan iets worden gezegd en leuk worden ontvangen, is het allemaal "oude jongens krentenbrood " om maar een ouderwetse term te gebruiken. Dan is het allemaal liefde in overvloed en lachen met elkaar, terwijl de volgende dag de tyfus gewenst kan worden om een klein dingetje.
Is gewoon iets wat hij zo noemt, ja daar ben ik het wel mee eens hoor.. je weet gewoon af en toe niet waar je aan toe bent. Kheb het wel vaker gezegd; door dat stink forum weet je niet op wat voor toon iets word gezegd, of hoe iets word ontvangen for that matter. Je kan niet ff zeggen van "oh sorry, zo heb ik het niet bedoeld" want je ziet niet dat iemand je grap/opmerking niet heeft begrepen. Dat geeft wrijving ja.. en als dat niet direct duidelijk is, maar achterom over geluld word en later keihard word terug gekaatst.. dat maakt de situatie alleen maar meer bizar.
Aniways.. ik ben ook net oud wijf hier.. waar ik me druk om eigenlijktis "maar" een forum tenslotte. Het zou alleen aardig zijn als dat idee van vriendschap wat je toch opbouwt na jaren lang bij de Gijsjes rondhangen zou worden beantwoord.
Maar ook door dit incident blijkt maar eens te meer dat dit een totaal statistische manier is van communicatie, eigenlijk is het ridicuul om te kunnen verwachten dat je mensen echt kan leren kennen via dit medium.
1 les hier wel geleert, al tijden geleden.. neem alles met een korreltje zout wat je leest.. je leeft tenslotte niet op FOK.. je leeft een eigen wel tastbaar leven, en alleen dat laatste is belangrijk.
De rest is er maar bij, hoe raar dat ook klinkt.
je bent zenuwachtig hè pikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
En DAT lijkt mij ook het meest bizarre.. in jullie geval dan wederom iemand er bij, ben je net helemaal gewend aan 1, en hup daar is nummer 2. Kennis mee gaan maken.
Maar goed, ik kan niet wachten haast om te zien wie het is in de buik van mn vrouw, wie het is waar we het al jaren over hebben. Wie het is die ik al maanden kan voelen woelen, en wie het is die op mijn stem of aanraking reageert.
Heb jij nou nog veel last dan eigenlijkOf gaat het zo van bevallen-pijn en klaar.. nee toch
Ja eigenlijk wel een beetje ja..quote:
Ik zou ook onwijs zenuwachtig zijn gijs.... tis niet zomaar wat....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel een beetje ja..
Maar tis meer een brandende nieuwsgierigheid denk ik, ik hoef er zelf niet voor te doen.
Morgen zijn we week 37, dus dan kan/mag het gaan gebeuren.. en 1 ding is zeker, het duurt geen 2 maanden meer ofzo
Dan kom je toch lekker niet langsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar ook door dit incident blijkt maar eens te meer dat dit een totaal statistische manier is van communicatie, eigenlijk is het ridicuul om te kunnen verwachten dat je mensen echt kan leren kennen via dit medium.
Merk in ieder geval dat er totaal geen spanning in het huis is. 2e is een stuk makkelijker op dat gebied. Je bent al papa en dat merk je.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
En DAT lijkt mij ook het meest bizarre.. in jullie geval dan wederom iemand er bij, ben je net helemaal gewend aan 1, en hup daar is nummer 2. Kennis mee gaan maken.
Maar goed, ik kan niet wachten haast om te zien wie het is in de buik van mn vrouw, wie het is waar we het al jaren over hebben. Wie het is die ik al maanden kan voelen woelen, en wie het is die op mijn stem of aanraking reageert.
Heb jij nou nog veel last dan eigenlijkOf gaat het zo van bevallen-pijn en klaar.. nee toch
Vanwaar deze reaktiequote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:16 schreef Magneet het volgende:
thuis islekker als je zelf je planning maakt en de laatste klus 5 minuten van huis is
ohja Struik, overdag lurk ik echt niet, zit op het moment meer in de auto dan wat anders en via die citrix sessies op het werk fok lezen is echt niet te doen.
jij reageerde in het vorige topic op iemand die iets zei over lurkers door mijn naam te roepenquote:
Jij leest alle topics terugquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij reageerde in het vorige topic op iemand die iets zei over lurkers door mijn naam te roepen
jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij leest alle topics terug
Brown:quote:
is het een krasser tijdens de seks? OF was ze gewoon iets te wild met je GBA en probeerde je die toen af te pakken?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pffff, heb flinke krassen overal van mn huisgenootje
Dat toelaten van pijn om misschien sex te kunnen scorenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pffff, heb flinke krassen overal van mn huisgenootje
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:26 schreef Chocobo het volgende:
Morgen.... nieuwe dag,.... nieuwe kansen,..... nieuwe RELKijkcijfers waren hoog gisteren..... !
Thanks Gijs !quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:52 schreef chibibo het volgende:
Nog gefeliciteerd, Cho & Quinny Quinny & Cho!
Stats hoerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:38 schreef Chocobo het volgende:
360 Live webpage die volledig geintegreerd is met je gamerprofile en je vorderingen op Live.... evens gamercard details
http://xbox360.ign.com/articles/659/659789p1.html
[afbeelding]
Ik ben ff klaar met die 360 hype trouwens en zou het enorm waarderen als we hier ontopic verder konden gaan. Er is tenslotte een apart subfora waar volop over games gespeculeerd kan worden, ik zou zeggen leef je daar uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:38 schreef Chocobo het volgende:
360 Live webpage die volledig geintegreerd is met je gamerprofile en je vorderingen op Live.... evens gamercard details
http://xbox360.ign.com/articles/659/659789p1.html
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben ff klaar met die 360 hype trouwens en zou het enorm waarderen als we hier ontopic verder konden gaan. Er is tenslotte een apart subfora waar volop over games gespeculeerd kan worden, ik zou zeggen leef je daar uit.
Luister eens dikke klootzak,.... je waant weer eens in grootheidswaanzin !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben ff klaar met die 360 hype trouwens en zou het enorm waarderen als we hier ontopic verder konden gaan. Er is tenslotte een apart subfora waar volop over games gespeculeerd kan worden, ik zou zeggen leef je daar uit.
Nee Gijs.. dit is dan het punt waar je mij uitmaakt voor bolle klootzak, die lijdt aan hoogmoedswaanzin.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Games is redelijk ontopic bij Gijsjes hier relhoermaar uw wens is genoteerd !
Wilde je rellen grote klootzak!!quote:
Oh ok,.... zie editquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee Gijs.. dit is dan het punt waar je mij uitmaakt voor bolle klootzak, die lijdt aan hoogmoedswaanzin.
Waar ik dan weer op in kan gaan.. eerst makkelijk natrappen door grapjes te maken over je postuur.
Daarna tot de veters affikken met rake zinnen.
Rellen is ook niet meer wat het was hier
na.. ik heb gewoon koffie nodig.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wilde je rellen grote klootzak!!
Morgen pik....quote:
Lul !!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Luister eens dikke klootzak,.... je waant weer eens in grootheidswaanzin !
Pikkieee.... succes hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Morgen pik....
Zo Gijsjes.... ik ga mijn zoon aangeven bij het gemeentehuis.... moet binnen 3 dagen ! Doeg
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
na.. ik heb gewoon koffie nodig.
Kheb zelf 35 meldingen op mn naam staan .. dus nee niet echt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je al een tijdje niet gesproken aan de telefoon hier gijs...
Hebben jullie het ook rustig daar?
oooooooo wat een naam oook.. pooottjeeuhhh..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:40 schreef silver-surfer het volgende:
Serieus .... krijg net dit mailtje binnen:
-----Original Message-----
From: Robert de Poot [mailto:rdpoot@vosl*******.com]
Sent: donderdag 20 oktober 2005 9:28
Subject: It was a pleasure working with you.............
35 ook... ja dat is veel ..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb zelf 35 meldingen op mn naam staan .. dus nee niet echt.
En de andere een stuk of 15 omdat ze geen flikker uitvoeren.
Nee gaat hier echt aan de lopende band hoor Gijs.. als je geluk hebt dan heb je misschien maar 5 telefoontjes gehad.. en misschien 5 mail behandeld op een dag. Maar meestal komt alles tegelijk..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
35 ook... ja dat is veel .....
Tis weer heel rustig hier hoor... ik heb er maar 7
You can run but you can't hide...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:05 schreef -Struikrover- het volgende:
He, stelletje zeecontainers, is het gezellig zo met z`n tweetjes
* weer hard wegrent *
Ik zal je eens laten rennen !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
You can run but you can't hide...
[afbeelding]
Ik heb zin om met jou te werpenquote:
Goh !quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:31 schreef kepler het volgende:
Formule 1: Albers haalt fel uit naar Doornbos
Albers
Wat een belachelijke knakker zegquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:31 schreef kepler het volgende:
Formule 1: Albers haalt fel uit naar Doornbos
Albers
Ga maar hard rennen dan!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:05 schreef -Struikrover- het volgende:
He, stelletje zeecontainers, is het gezellig zo met z`n tweetjes
* weer hard wegrent *
lekkerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb zin om met jou te werpenSterker nog.... ik wil je in elkaar slaan ! Waarom besta jij?
Vechten....?
En jij bent ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:23 schreef Dope_Nexium het volgende:
effe de vorige dagen gelurkt... interessante discussie ruzie eeuh ..
En ach, dat er mensen zijn die je minder mag.. Boeien!
Ik heb ook een hekel aan Zeus![]()
Wat cool gijsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:58 schreef Chocobo het volgende:
NeeeeeeDe bel ging net.... staat iemand voor de deur met een taart in zijn hand
Jort Achternaam staat er op de taart met zijn geboortedatum,... zo lief
Thanks Fiona en Surfer.....![]()
Graag gedaan piemel van mequote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:58 schreef Chocobo het volgende:
NeeeeeeDe bel ging net.... staat iemand voor de deur met een taart in zijn hand
Jort Achternaam staat er op de taart met zijn geboortedatum,... zo lief
Thanks Fiona en Surfer.....![]()
* banden leksteekt *quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga maar hard rennen dan!!!
[afbeelding]
Biaaatcchhhhhquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Wat cool gijs![]()
eetsmakelijk
eehhh bewaar ff een stukkie
Heb je die banden wel goed bekeken Gijsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* banden leksteekt *
Kom maaaaaaaaaaaaaar, ik vouw je dubbel
Volgens mij ligt je 100m verder tegen een muur als je daar met je mes insteektquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je die banden wel goed bekeken Gijs
Daar kom je met een hauwitser nog niet door heen
He lekker...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:52 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag gijsjes......
Ik hoef vanavond maar 2 uurtjes te werken
Van 18.00-20.00 uurheerlijk
Is goed pik....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:12 schreef silver-surfer het volgende:
Deze pik kan echt jonglerenhttp://www.flurl.com/uplo(...)lls_1928.html#afhurl
die heeft echt tijd overquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:12 schreef silver-surfer het volgende:
Deze pik kan echt jonglerenhttp://www.flurl.com/uplo(...)lls_1928.html#afhurl
CoD 2 launch trailerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb serieus ECHT zin om deze game op live te spelen!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
CoD 2 launch trailer
http://www.gamershell.com/download_11223.shtml
[afbeelding]
Ja Gijs ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb serieus ECHT zin om deze game op live te spelen!
De 360 ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:24 schreef Magneet het volgende:
Net ff bij de nieuwe Mediamrkt in Eindhoven geweest, tiefusdruk natuurlijk. Ze hadden wel de xbox 360 staanalleen nog niet aan
dat doen ze volgende week pas
Dat ziet er toch weer heerlijk uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
CoD 2 launch trailer
[afbeelding]
Podver, net die trailer gezienquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
CoD 2 launch trailer
[afbeelding]
Gijs, ik wil PGR3 met je spelen, je haalt `m toch op de launch heyquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
En die was vast ook een mooie baby!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:23 schreef Bastard het volgende:
Grappig.. die 2 verloskundige in Big Brother zijn ook de verloskundige van Tamara
de display doosjes daarvan lagen al bij de MMquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, ik wil PGR3 met je spelen, je haalt `m toch op de launch hey
of is de kleine er dan al
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:23 schreef Bastard het volgende:
Grappig.. die 2 verloskundige in Big Brother zijn ook de verloskundige van Tamara
Nog een beetje naar je zin met Far Cry?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
de display doosjes daarvan lagen al bij de MM
jawel hoor heb alleen veel te weinig tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:48 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nog een beetje naar je zin met Far Cry?
Geschifte!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef O-Ren het volgende:
ik heb vandaag 3 uur spinning gedaan![]()
Ik lijk wel gek![]()
Ja ik zit nog steeds te golfen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
jawel hoor heb alleen veel te weinig tijd
Ja ik ben echt niet goed wijsquote:
dat laatste doe je jezelf aan dus imho mag je maar zeuren over 2 uurquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:56 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja ik ben echt niet goed wijs
Twee uur zelf geven en dan nog met een collega meedoen![]()
![]()
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat laatste doe je jezelf aan dus imho mag je maar zeuren over 2 uur
Ja ik zat ook ff stom te kijken, want ik heb die wel eens gezien.quote:
Op zoek naar het perfecte balletje hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ik zit nog steeds te golfen.
Die verslaving.
Gijs... tis vrijdag...quote:
He Dikkie Dikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... tis vrijdag...![]()
Das een beter gevoel als het maandagmorgen gevoel
Ja dat zeker welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... tis vrijdag...![]()
Das een beter gevoel als het maandagmorgen gevoel
Ha poepiequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:36 schreef O-Ren het volgende:
[..]
He Dikkie Dik
Hoe vond je het cadeau? Heb er niks van gehoord van jou![]()
zal nog eens iets geven!
Je bent opzoek!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat zeker wel
Echt, zon maandag voelt als een blok beton wat je moet voortduwen
Maar ben ook op zoek naar wat anders nu.
Die smoesjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ha poepie
Ja we werken op van die rot tijden dus ik kan je niet bellen...
Maar ik ben er erg blij mee... die foto achterin was echt super![]()
Hartstikke bedankt![]()
Beetje rondkijken naar mogelijkheden he. Als het IT word vind ik het ook best eigenlijk, als ik hier maar weg ben want dat is niet goed voor mn gezondheid. Laat staan dat ik er wat mee opschiet, zit gewoon mn tijd en kwaliteiten te verdoen hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je bent opzoek!!!...
Weg uit de IT of dat dan weer niet?
Ja das waar,.... ik lieg dat ik barstquote:
Kan me voorstellen dat je je dood ergert nu....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje rondkijken naar mogelijkheden he. Als het IT word vind ik het ook best eigenlijk, als ik hier maar weg ben want dat is niet goed voor mn gezondheid. Laat staan dat ik er wat mee opschiet, zit gewoon mn tijd en kwaliteiten te verdoen hier.
He lekker, vanavond The fifth element op tvNog maar 1x gezien
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... ik meen het... het boek was prachtig!!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja das waar,.... ik lieg dat ik barst
Maar ook fifth element... ik ben in dubio!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanavond weer Top Gear
[afbeelding]
dat liegen van die gozerquote:
Collegaquote:
Tandartsquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
TandartsVanaf dinsdag ben ik er elke dag
Tja, ik kan er ook niets aan doen dat ik naar de tandarts moet hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:22 schreef kepler het volgende:
[..]ik zie je dus niet in de bieb... als het zo begint
stipt om 09 uur?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niets aan doen dat ik naar de tandarts moet heMaar ik beloof plechtig (5 euro inzet) dat ik er dinsdag ben
)
Ook meedoetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:27 schreef kepler het volgende:
[..]
stipt om 09 uur?Welke vakken eigenlijk?
Ik ga trouwens een DS winnenPrijsvraag op extrafris.nl Je moet een naam verzinnen voor je hond
Mijn antwoord: Laika
Space III, Systems & Control Theory en Aero Bquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:27 schreef kepler het volgende:
[..]
stipt om 09 uur?Welke vakken eigenlijk?
Ik ga trouwens een DS winnenPrijsvraag op extrafris.nl Je moet een naam verzinnen voor je hond
Mijn antwoord: Laika
Dat is echt ziek !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:21 schreef silver-surfer het volgende:
Zitten zeker bruikbare ideeen tussenhttp://www.jaggle.nl/log/item.php?id=15294body
aha best te doen dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Space III, Systems & Control Theory en Aero B
Ik gun je die DS overigens niet, ondanks dat je gekozen naam heerst
Hoezo, zit je sexleven nu al in een slob?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:21 schreef silver-surfer het volgende:
Zitten zeker bruikbare ideeen tussenhttp://www.jaggle.nl/log/item.php?id=15294body
Mjah, zou je denken... Ik blijf echter vrezen voor Aero B...quote:
heel veel oefenen, uiteindelijk stelt hij dezelfde vragen met andere randvoorwaarden. Ik kan wel een hoop oude tentamens + uitwerkingen meenemen? (als ik ze kan vinden...)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, zou je denken... Ik blijf echter vrezen voor Aero B...
Doe maar, hoe meer hoe beter. Ik heb zelf ook wel een hoop, maar meer = beterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:50 schreef kepler het volgende:
[..]
heel veel oefenen, uiteindelijk stelt hij dezelfde vragen met andere randvoorwaarden. Ik kan wel een hoop oude tentamens + uitwerkingen meenemen? (als ik ze kan vinden...)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe maar, hoe meer hoe beter. Ik heb zelf ook wel een hoop, maar meer = beter
getrouwd hè..... je kent het wel....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoezo, zit je sexleven nu al in een slob?
Sjo gun ik al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen DSquote:
Nee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
getrouwd hè..... je kent het wel....![]()
Ik hou de Xbox versie in de gatenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:02 schreef kepler het volgende:
Sjo: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7016
Fantastisch spel
Nou nou,..... nou ik gun jou geen 360quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sjo gun ik al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen DS
hahahahhahahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee?![]()
Maar in zijn werk heeft Surfer altijd plezier
[afbeelding]
slechtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee?![]()
[afbeelding]
Terecht. Ik koop er echter wel een. En dan ga ik m afkraken. Want er is vast wel iets niet goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou nou,..... nou ik gun jou geen 360
360 heeft iig één enorm pluspunt : je kan er geen mariogames voor krijgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terecht. Ik koop er echter wel een. En dan ga ik m afkraken. Want er is vast wel iets niet goed
Sterf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
360 heeft iig één enorm pluspunt : je kan er geen mariogames voor krijgen
Neeeeeeeeeee hahahahahahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee?![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terecht. Ik koop er echter wel een. En dan ga ik m afkraken. Want er is vast wel iets niet goed
Ik lig dubbel om die uitspraak, maar ik snap m nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
In ieder geval hoef ik me niet achter een bank te verschuilen als ik moet schieten in een spel
Dat komt omdat je nooit onderzoek doet. Het promotiefilmpje van de Revo laat zien dat je kan schieten, vissen, honkballen en weet ik veel wat met die gekke remote..... die Japanner gaat duidelijk achter zijn bank zitten als die beschoten wordtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik lig dubbel om die uitspraak, maar ik snap m niet
Ah, ik dacht dat je mij bedoelde, dat ik met CoD2 strax achter de bank zit voor effect ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nooit onderzoek doet. Het promotiefilmpje van de Revo laat zien dat je kan schieten, vissen, honkballen en weet ik veel wat met die gekke remote..... die Japanner gaat duidelijk achter zijn bank zitten als die beschoten wordt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:18 schreef silver-surfer het volgende:
Heb ook al lang geen shop meer van Brown gezien
neequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Revo promo trailer heb ik meerdere keren gezienEen resident evil wordt geweldig als de controller als zaklamp kan dienen bijv
Ook droogquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je mij bedoelde, dat ik met CoD2 strax achter de bank zit voor effect ofzo
Ik wil ook in het Duitse teamquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook droog![]()
Ja ik wordt Nazi en ik ga je opzeeeekers beschieten !
Kameo voor sp, cod voor mp, pgr3 voor prullenbakquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:32 schreef kepler het volgende:
ik zit nu weer te twijfelen tussen CoD2 en Kameowat een last
en PD0 lijkt me ook cool met de co-op mode...
Zit nu zelf ook bij Tiger Woods.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op zoek naar het perfecte balletje he
Ben nu zelf ook bij Tiger aangekomen, 2x geprobeerd, heb nog niet van m gewonnen. Hij pakt ook regelmatig de gamebreaker eerder he.. laatst had ik wel een mooie, ging de hole voorbij, draait ie terug valt er zo in. "EAGLE"
PGR3 haal ik blindquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kameo voor sp, cod voor mp, pgr3 voor prullenbak
Herriner me er ff aan dat ik de volgende keer dat ik je zie, je kop van je romp aftrek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kameo voor sp, cod voor mp, pgr3 voor prullenbak
Tamara heeft m al gehaald.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit nu zelf ook bij Tiger Woods.
3x al gedaan.
Valt niet mee.
Bij mij is het ook CoD2 en Kameoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:36 schreef kepler het volgende:
[..]
PGR3 haal ik blind
Kameo is een leuke SP, PGR3 is dan voor de MP
Bring it OOOON bitchquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Herriner me er ff aan dat ik de volgende keer dat ik je zie, je kop van je romp aftrek.
Bring it OOOON bitchquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Herriner me er ff aan dat ik de volgende keer dat ik je zie, je kop van je romp aftrek.
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee?![]()
[afbeelding]
Aftiteling, trophyball..quote:
Zeg maar waar en wanneer hoer!quote:
Dat manse van jou altijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg maar waar en wanneer hoer!
Ghehe. Ik ben veel te vredelievend voor echte ruziequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat manse van jou altijd
Veilig he internet?
Chubbyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghehe. Ik ben veel te vredelievend voor echte ruzieHou van je B !
Dat homosensuele weer hierquote:
dat kind met de katquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:37 schreef Bastard het volgende:
http://www.eblogx.de/index.php?action=video&clip=media/videos/jackassparodie.wmv
Compilatie
Geweldig filmpjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:37 schreef Bastard het volgende:
http://www.eblogx.de/index.php?action=video&clip=media/videos/jackassparodie.wmv
Compilatie
quote:
Die spelfouten op die site ookquote:
Ja, ik vind het een mond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:20 schreef silver-surfer het volgende:
Nog 10 minuten.... en dan weeeekkeeeennnnddd
Ik weet niet waar je het over hebt, maar ik lach even vriendelijk met je mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:59 schreef mr_Brown het volgende:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
ken je dat programma "Beter in Bed"
http://www.prasand.nl/
Deze gast werkt gewoon voor Capgemini![]()
![]()
hij belde net op dat hij zijn website niet kan beheren vanuit kantoorja duuuhhhh
He gaaf man !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:59 schreef mr_Brown het volgende:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
ken je dat programma "Beter in Bed"
http://www.prasand.nl/
Deze gast werkt gewoon voor Capgemini![]()
![]()
hij belde net op dat hij zijn website niet kan beheren vanuit kantoorja duuuhhhh
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:18 schreef -Struikrover- het volgende:
He, lekker kheb het vrijdagmiddag weekend gevoel. Moet alleen ff werken nog morgenvroeg
TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERINGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:14 schreef Bastard het volgende:
Over de 300 km/h over de snelweg met een motor Woww!!
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERINGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
wat een respect!!!!!!!!!!!!!!!!
check die touren!!!! die gast zit bijna continu in de 11.000 touren!!!
en dan een wheelie maken met 180km/u![]()
![]()
Der is met die meters geknoeitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jadat gaat nergens over die wheelie ook
![]()
![]()
Ja, zo'n wiel staat dan inderdaad gelijk stil!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Der is met die meters geknoeit![]()
Kilometerteller blijft oplopen tijdens een wheelie. Terwijl het voorwiel dan helemaal niet aangedreven wordt
Hij loopt iig geen 40 km meer op zoals in het filmpjequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, zo'n wiel staat dan inderdaad gelijk stil!
Weet ik niet, valt wel op dat de snelheid tig km/h terugvalt wanneer hij de grond weer raakt de eerste keerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij loopt iig geen 40 km meer op zoals in het filmpje
morguh gijs......ik was gister nog ff online maar er was helaas niemand.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:21 schreef Chocobo het volgende:
Die japanners zijn zo gek nog nietbriljant parkeersysteem !
http://www.yourdailymedia.com/media/1129887257
Coop mode in SC3 is echt fantastisch.... Ubisoft heeft 4 levels speciaal gemaakt voor coop. We moeten elkaar steuntjes geven, elkaar laten abseilen, bewakers overmeesteren.... erg gaafquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:51 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
morguh gijs......ik was gister nog ff online maar er was helaas niemand.
zag wel dat je met rouge splintercell aan het gamen was. misschien vanavond
ff lekker knallen dan maar.![]()
Gezellig gijs......ben het nu wel een beetje zat met al die maps. nu gewoonquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Coop mode in SC3 is echt fantastisch.... Ubisoft heeft 4 levels speciaal gemaakt voor coop. We moeten elkaar steuntjes geven, elkaar laten abseilen, bewakers overmeesteren.... erg gaafVanavond even Far Cry idd !
En nu even zonder maps..... gewoon gamen
ik zag het ook ja, die kopen volgens mij echt ieder spel wat er uit komt ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:05 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Ik denk trouwens dat soos en nero niet meer veel online zullen zijn met farcry.
Zag gister dat ze pes 5 aan het spelen waren.
dat is echt niet zo gijs....ze zijn heel kritisch. geloof me.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zag het ook ja, die kopen volgens mij echt ieder spel wat er uit komt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |