Ze zitten deze week toch op de helft? Zal inderdaad een hele goeie zijn. Een vrije nominatieronde voor de kijkers.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag iedereen op de bank morgen. Lijkt me wel een strak plan en is ook nog eens goed voor de omzet (meer bellers). Dus komop BB... iedereen op de bank
afhaken: Never, jamais, no, njetquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:17 schreef muizemeis het volgende:
zo wat is het forum aan het doenz eg![]()
kijken hoeveel users afhaken als we nóg langzamer gaan??
Denk net wat een herrie in mn tuin, wat moeten al die stomme eksters.. ik kijken, is een van mn katten vakkundig een ekster aan het verorberen
hebben we ook nog wat leuks vandaag??
dat vind ik eigenlijk wel een goeie zeg!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag iedereen op de bank morgen. Lijkt me wel een strak plan en is ook nog eens goed voor de omzet (meer bellers). Dus komop BB... iedereen op de bank
Yep, Chantal zat echt te pushen en gaf daar schijnheilig nog raad bij: Denk er maar goed over na.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:15 schreef Kleintje het volgende:
Chantal wil dus overduidelijk dat er op Tanja wordt gestemd.
En kutje Natte alie twijfelt gezien Tanja nu toch anders is met die hormonen.
En Chantal vindt dus dat ze bij haar keuze moet blijven.
En ze willen weten of Tanja vrijwillig weg gaat....
owja, Tanja!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
afhaken: Never, jamais, no, njet
iets leuks... ehm.... tanja is redelijk aardig vandaag.... is dat iets?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:27 schreef Cherryman het volgende:
Ik las ergens dat Menno tegen Dido had gezegd dat Roel een tweede kans verdiende, zei Dido: Die heeft hij al gehad... Menno: Een derde dan.. Didio: Ik ben geen kraslot !! ; -)
Zo ziet Naat er best knap uitquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:07 schreef Day het volgende:
[afbeelding]
Naat en Chantal hebben het over het nomineren.
Naat wil, denk ik weer op Tanja stemmen, maar twijfelt.
Chantal: het programma gaan ons om en niet alleen om eh.... De baby was er altijd al.
wij blijven toch wel komenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:30 schreef Gert het volgende:
weer eens niet te doen hier, qua traagheid.
Tyfusklotekutfok.
can't live with it can't live without it
Toch snap ik er geen bál van dat de performance nu al zó lang een wanvertoning is.
Blijkbaar is de prikkel niet aanwezig om het nu eens goed op te lossen.
En waarover zijn ze jaloersquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Ingrid Lieske en Chantal zijn volgens mij een beetje jaloers....heb ik het idee...
nou zeg wat een bek...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:36 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
"Maar ik heb zoiets van ik wil eerst trouwen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |