Welke namen werden er duidelijk dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:05 schreef Kleintje het volgende:
Ze lullen over de nominatie. Ze noemen geen namen, maar het is toch echt wel duidelijk.
Argh, wat vind ik sjantal een fuckwijf!
Vertel, vertel !!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:05 schreef Kleintje het volgende:
Ze lullen over de nominatie. Ze noemen geen namen, maar het is toch echt wel duidelijk.
Argh, wat vind ik sjantal een fuckwijf!
Daar zul je mij niet op betrappenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen al omdat mensen als scanman er caps van maken
Dankjewelquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Deze werkt bij mij erg goed.
http://bb5.florisd.nl/?host=streamgate&show=cams
Lipjes getuit, borstjes vooruit! (Marijke Helwege)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
De bekkies die Nathalie in de spiegel trekt zeg...![]()
Met getuite lipjes enzo
Lachwekkend
Ze zitten deze week toch op de helft? Zal inderdaad een hele goeie zijn. Een vrije nominatieronde voor de kijkers.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag iedereen op de bank morgen. Lijkt me wel een strak plan en is ook nog eens goed voor de omzet (meer bellers). Dus komop BB... iedereen op de bank
afhaken: Never, jamais, no, njetquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:17 schreef muizemeis het volgende:
zo wat is het forum aan het doenz eg![]()
kijken hoeveel users afhaken als we nóg langzamer gaan??
Denk net wat een herrie in mn tuin, wat moeten al die stomme eksters.. ik kijken, is een van mn katten vakkundig een ekster aan het verorberen
hebben we ook nog wat leuks vandaag??
dat vind ik eigenlijk wel een goeie zeg!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag iedereen op de bank morgen. Lijkt me wel een strak plan en is ook nog eens goed voor de omzet (meer bellers). Dus komop BB... iedereen op de bank
Yep, Chantal zat echt te pushen en gaf daar schijnheilig nog raad bij: Denk er maar goed over na.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:15 schreef Kleintje het volgende:
Chantal wil dus overduidelijk dat er op Tanja wordt gestemd.
En kutje Natte alie twijfelt gezien Tanja nu toch anders is met die hormonen.
En Chantal vindt dus dat ze bij haar keuze moet blijven.
En ze willen weten of Tanja vrijwillig weg gaat....
owja, Tanja!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
afhaken: Never, jamais, no, njet
iets leuks... ehm.... tanja is redelijk aardig vandaag.... is dat iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |