Ze wil misschien niet bekend worden als de bb-thuishulp... Die verloskundigen zijn wel goed in beeld geweest... misschien meer dan ze zelf wilden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:04 schreef ChantalC het volgende:
Die thuishulp is alleen van afstand te zien. Valt me op dat ze die niet van achter de spiegels in beeld nemen...
Zullen ze ook niet doen denk ik. Ze hebben maar 2 uur per dag en dat 8 dagen. Die tijd zullen ze voor de uitzendingen gebruiken...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
Vraag het mij af... tot nu toe heb ik de baby nog niet gezien op de streams....
Volgens mij om de tijd te doden.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:09 schreef ChantalC het volgende:
Rob is weer aan het (geite)breien...
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:08 schreef Cherryman het volgende:
Chantal eruit, welnee ik ben geen fan van d'r maar ik wil weleens zien wat er gebeurt als ze die zogenaamde "partner' van haar over het hek gooien.
Ik heb wel een vermoeden.... :
- De enige nederlander die zich op durfde te geven wordt over het hek gegooid en ligt nu op het gras een beetje te kreunen en creperen -
Chantal: Ooh, zo eentje had ik thuis ook, maar dan erger
Dido: Gut, wat zielig..
Chantal: Ik zeg niets.. maar..blal bla bla gna gna
Roel: Boeie
Tanja: Als hij maar niet rookt
Nathelie: Ja hè, kirr kirr
Lieske: Als je over een hek gegooid word dat 2.73 hoog is heb je 63% kans om iets te breken
Chantal: Ik wil me nergens mee bemoeien maar menno was de baby aan het opstoken over de nominaties
Ingrid: Kut man, die vent speelt een spelletje
Chantal: Steeds als er bij thuis bij mij een vent over de schutting gegooid word, springen ze direct weer terug
Baby: Kuch rochel hoest
Dido: Zeg vreemdeling, zou je me niet eens fatsoenlijk groeten, on oja.. pak ff een cigaret voor mij
Menno: Volgens mij is hij de homo
- Vervolgens gaan ze bankhangen, slapen, duimzuigen en triktrakken en laten de man ongeinterreseert liggen, kom Hummie, op naar het volgende plan!-
die 8 dagen kunnen toch verspreid worden over 2 weken het moet niet achter elkaar lijkt mijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zullen ze ook niet doen denk ik. Ze hebben maar 2 uur per dag en dat 8 dagen. Die tijd zullen ze voor de uitzendingen gebruiken...
Deze werkt bij mij erg goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:13 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ik wil nu ook wel eens wat live beelden zien maar via bb.tv lukt het me niet, iemand nog wat andere opties/links?
Mijn dank is groot.
Dat is hun opvatting van back to basicquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:17 schreef Kinga het volgende:
Ik snap niet dat die mensen elke morgen in hun badjas buiten gaan zitten...tis echt pokkeweer, ik moet er niet aan denken om buiten te gaan zitten...
helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
moet zeggen dat als ze zo blijft ik er geen moeite mee heb dat ze wat langer in het huis blijft zitten, eerst Chantal eruit
![]()
muizemeis... wil je me hersenbeschadiging bezorgen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
helemaal mee eens!!
ik moet eerlijk zeggen dat ik tanja bijna sympathioek begin te vinden...![]()
ja kan dr ook niets aan doen, zal wel een vrouwelijk kwaaltje zijn ofzo... ik heb haar zien baren en dat vond ik echt super, wat een bikkel die tanja
Ze moeten buiten paffen!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:17 schreef Kinga het volgende:
Ik snap niet dat die mensen elke morgen in hun badjas buiten gaan zitten...tis echt pokkeweer, ik moet er niet aan denken om buiten te gaan zitten...
LOLLOLquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
muizemeis... wil je me hersenbeschadiging bezorgen?
de bevalling deed ze erg dapper idd... maar daardoor is ze nog niet aardig...
Respect voor haar is wel wat toegenomen. Maar sympathiekquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:20 schreef muizemeis het volgende:
[..]
helemaal mee eens!!
ik moet eerlijk zeggen dat ik tanja bijna sympathioek begin te vinden...![]()
ja kan dr ook niets aan doen, zal wel een vrouwelijk kwaaltje zijn ofzo... ik heb haar zien baren en dat vond ik echt super, wat een bikkel die tanja
Ze is gewoon mens.... wat een bevruchting wel niet kan doen met een mens.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:24 schreef Kleintje het volgende:
Ze is gewoon mens.... wat een bevalling wel niet kan doen met een mens.
Hans Anders heeft gehoorapparaten, die vergoed worden door het ziekenfonds.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:14 schreef ChantalC het volgende:
Chantal wil niet verder gaan met breien totdat duidelijk is wat de bedoeling is...
Chantal: Ik denk niet dat heel nederland nu denkt: "wat een eikels ze zijn gestopt met breien!"
Ik dacht het wel
Sja, ze is nu wel anders dan daarvoor...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:23 schreef teamlead het volgende:
de bevalling deed ze erg dapper idd... maar daardoor is ze nog niet aardig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |