damn... als ze nog ff zo doorgaat, gaan we haar nog aardig vinden ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:40 schreef KRIBBET het volgende:
Tanja krijgt steeds meer menselijke trekjes![]()
Ze vindt het leuk dat ze allemaal bij de baby komen en haar vasthouden en moet zelf lachen om haar eerdere eisen van 2 dagen rust, kindje niet aanraken enz. Tanja's eigen woorden: koekkoek![]()
![]()
No way!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:42 schreef teamlead het volgende:
damn... als ze nog ff zo doorgaat, gaan we haar nog aardig vinden ook
Er zitten genoeg mensen in het huis die dat nodig hebben en er echt naar opzoek zijn maar Tanja niet volgens mij (ships, ben ik Tanja aan het verdedigenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Komt door de aandacht... Egostreling...![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
damn... als ze nog ff zo doorgaat, gaan we haar nog aardig vinden ook
Zou Tanja bij de bevalling zijn omgewisseld met haar tweelingzus? Ik herken haar haast niet meer zoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:44 schreef CartWOman het volgende:
Zo zeg, wat een omslag.
Leuk om die blijdschap te zien.![]()
Vind het beter klinken dan dat: aaiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:46 schreef ChantalC het volgende:
Tanja heeft een nieuw stopwoordje: koekoek!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:49 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha wel toevallig dat Rob na het gesprek met Tanja zingt :
You are the devil In Disguise
Uhm... heppie koorts?quote:
Zoals Rob het zingt : "Devil in the sky"quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:49 schreef Foreverblue het volgende:
Hahaha wel toevallig dat Rob na het gesprek met Tanja zingt :
You are the devil In Disguise
Nee hoor... Rob denkt nu vast: zo je hebt geworpen en nu weer terug naar je familie om je kind te showen... Daaaag Tan!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met wat ze vertelde over de baby en alles, denk ik dat Rob wel gaat twijfelen en weer Menno gaat nomineren.
Theedoekenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:58 schreef nebelung het volgende:
Wat is Rob in hemelsnaam aan het strijken?
Vraag het mij af... tot nu toe heb ik de baby nog niet gezien op de streams....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:01 schreef teamlead het volgende:
Het kind mag 8 dagen in beeld... dus volgende week gaat tanja exit
Ow toch wel...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:04 schreef ChantalC het volgende:
Die thuishulp is alleen van afstand te zien. Valt me op dat ze die niet van achter de spiegels in beeld nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |