denk het want dan zijn ze nog sneller door de 8 uur heenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vraag het mij af... tot nu toe heb ik de baby nog niet gezien op de streams....
8 dagen, van max 2 uur.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk het want dan zijn ze nog sneller door de 8 uur heen
Wil het nog zien volgens mij is dit van tijdelijke aardquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:37 schreef Nostalgist het volgende:
Opmerkelijk dat Tanja zo snel veranderen kan
Yep, 360 graden zou niet positief zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:41 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Ik denk dat je 180 graden bedoeld...
Pa en ma hebben haar gewoon ingefluisterd dat ze zich niet zo moet aanstellen en zich meer moet aanpassen, omdat ze er anders uitgestemd wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:37 schreef Nostalgist het volgende:
Opmerkelijk dat Tanja zo snel veranderen kan
Volgens mij ook. De bevallingstranen komen nog en nu houdt iedereen rekening met Tanja. Dat gaat vast en zeker verwateren en dan begint Tanja vast en zeker te steigeren...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:49 schreef regenworm het volgende:
Wil het nog zien volgens mij is dit van tijdelijke aard
Laat ik dat nou eens totáál niet erg vinden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:57 schreef Bocaj het volgende:
Chantal wast zich nog steeds in badpak.....![]()
goh ik dacht dat roel der ondergespoten hadquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Lekker schoon met badpak aan
[afbeelding]
Dat heeft Tanja zelf een keer gezegd... het kan 360 graden draaien... vandaarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:41 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Ik denk dat je 180 graden bedoeld...
Heeft iemand een cap toevallig ?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:01 schreef Inca het volgende:
[..]
goh ik dacht dat roel der ondergespoten had
alleen al omdat mensen als scanman er caps van maken, ben ik haar best dankbaar dat ze haar badpak aanhoudtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:57 schreef Bocaj het volgende:
Chantal wast zich nog steeds in badpak.....![]()
Welke namen werden er duidelijk dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:05 schreef Kleintje het volgende:
Ze lullen over de nominatie. Ze noemen geen namen, maar het is toch echt wel duidelijk.
Argh, wat vind ik sjantal een fuckwijf!
Vertel, vertel !!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:05 schreef Kleintje het volgende:
Ze lullen over de nominatie. Ze noemen geen namen, maar het is toch echt wel duidelijk.
Argh, wat vind ik sjantal een fuckwijf!
Daar zul je mij niet op betrappenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen al omdat mensen als scanman er caps van maken
Dankjewelquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Deze werkt bij mij erg goed.
http://bb5.florisd.nl/?host=streamgate&show=cams
Lipjes getuit, borstjes vooruit! (Marijke Helwege)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
De bekkies die Nathalie in de spiegel trekt zeg...![]()
Met getuite lipjes enzo
Lachwekkend
Ze zitten deze week toch op de helft? Zal inderdaad een hele goeie zijn. Een vrije nominatieronde voor de kijkers.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag iedereen op de bank morgen. Lijkt me wel een strak plan en is ook nog eens goed voor de omzet (meer bellers). Dus komop BB... iedereen op de bank
afhaken: Never, jamais, no, njetquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:17 schreef muizemeis het volgende:
zo wat is het forum aan het doenz eg![]()
kijken hoeveel users afhaken als we nóg langzamer gaan??
Denk net wat een herrie in mn tuin, wat moeten al die stomme eksters.. ik kijken, is een van mn katten vakkundig een ekster aan het verorberen
hebben we ook nog wat leuks vandaag??
dat vind ik eigenlijk wel een goeie zeg!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:16 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag iedereen op de bank morgen. Lijkt me wel een strak plan en is ook nog eens goed voor de omzet (meer bellers). Dus komop BB... iedereen op de bank
Yep, Chantal zat echt te pushen en gaf daar schijnheilig nog raad bij: Denk er maar goed over na.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:15 schreef Kleintje het volgende:
Chantal wil dus overduidelijk dat er op Tanja wordt gestemd.
En kutje Natte alie twijfelt gezien Tanja nu toch anders is met die hormonen.
En Chantal vindt dus dat ze bij haar keuze moet blijven.
En ze willen weten of Tanja vrijwillig weg gaat....
owja, Tanja!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
afhaken: Never, jamais, no, njet
iets leuks... ehm.... tanja is redelijk aardig vandaag.... is dat iets?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:27 schreef Cherryman het volgende:
Ik las ergens dat Menno tegen Dido had gezegd dat Roel een tweede kans verdiende, zei Dido: Die heeft hij al gehad... Menno: Een derde dan.. Didio: Ik ben geen kraslot !! ; -)
Zo ziet Naat er best knap uitquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:07 schreef Day het volgende:
[afbeelding]
Naat en Chantal hebben het over het nomineren.
Naat wil, denk ik weer op Tanja stemmen, maar twijfelt.
Chantal: het programma gaan ons om en niet alleen om eh.... De baby was er altijd al.
wij blijven toch wel komenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:30 schreef Gert het volgende:
weer eens niet te doen hier, qua traagheid.
Tyfusklotekutfok.
can't live with it can't live without it
Toch snap ik er geen bál van dat de performance nu al zó lang een wanvertoning is.
Blijkbaar is de prikkel niet aanwezig om het nu eens goed op te lossen.
En waarover zijn ze jaloersquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Ingrid Lieske en Chantal zijn volgens mij een beetje jaloers....heb ik het idee...
nou zeg wat een bek...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:36 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
"Maar ik heb zoiets van ik wil eerst trouwen"
Ralluf terug om Chankwal te bezwangerenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie wil eigenlijk nog geen kinderen, maar ze twijfelt nog wel. Ze vertelt dat Ralph al kinderen met haar wilde toen ze 21 was. Ralph blijkt enorm graag vader te willen worden.
[afbeelding]
live in het huis??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:39 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ralluf terug om Chankwal te bezwangeren![]()
Feit is dat ik al veel minder lees op fok. Ik ga geen zooitje topic openen als het iedere keer een beste tijd duurt. Na BB is fok voor mij in ieder geval weer verleden tijd, want in feite is het dramatisch slecht hier.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wij blijven toch wel komen
misschien met zn allen dagje fok bannen??
LOL ik hou het alvast niet vol, dat weet ik nu al
Ik hoor Natte Lie nooit meer over haar Joost,vreemd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:40 schreef muizemeis het volgende:
[..]
live in het huis??
the horror!! the pain!!
![]()
ik ben alleen voor BB terug gekomenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Feit is dat ik al veel minder lees op fok. Ik ga geen zooitje topic openen als het iedere keer een beste tijd duurt. Na BB is fok voor mij in ieder geval weer verleden tijd, want in feite is het dramatisch slecht hier.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:27 schreef Cherryman het volgende:
Ik las ergens dat Menno tegen Dido had gezegd dat Roel een tweede kans verdiende, zei Dido: Die heeft hij al gehad... Menno: Een derde dan.. Didio: Ik ben geen kraslot !! ; -)
ik wilde dus zeggen, jawel joh laatst nog toen zei ze,...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:43 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ik hoor Natte Lie nooit meer over haar Joost,vreemd.
hebben we al plaatje van haar recht op van de zijkant ofzo?? ben zo benieuwd hoe haar buik er nu uitzietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:47 schreef scanman01 het volgende:
Tanja geniet intens van alle aandacht. Ze is nu echt helemaal het middelpunt. Precies wat ze wil
[afbeelding]
dat is puur stress allemaal, ze zijn de hele dag op de binnenkant van hun wangen of lippen aan het kauwen...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:49 schreef scanman01 het volgende:
Ook Ingrid zit echt de hele dag door bekkies te trekken.
[afbeelding]
Mee eenschquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik wilde dus zeggen, jawel joh laatst nog toen zei ze,...
en ik kan daar toch niet meer opkomen?? dus begin meteen te twijfelen, praatte ze wel over haar joost?? niet vaak iig en ik moet eerlijk zeggen, als ik joost was had ik voor nathalie alvast een ander huisje geregeld![]()
uit de paar dingen die ik haar wel heb horen zeggen maakte ik op dat hij niet echt de liefde van haar leven is, dat ze erg verschillend zijn, kortom dat hij zo ongeveer de tegenpool van ralph is...
en ralph daar had ze gewoon iets mee, iets speciaals, zal altijd plekje in haar hart blijven houden...
oftewel ze gebruikt joost om ralph te vergeten![]()
oke, dan toch maar ralph terug in het huis zogenaamdf om chantal te bezwangeren, en dan stiekem nathalie versieren... denk dat ze het echt niet trekt als ralph er nu weer in komtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:52 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Mee eenschRalluf is ook veel leuker en ik hoop dat ze elkaar weer vinden
![]()
Het is heel erg traag en inderdaad duurt het allemaal erg lang.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Feit is dat ik al veel minder lees op fok. Ik ga geen zooitje topic openen als het iedere keer een beste tijd duurt. Na BB is fok voor mij in ieder geval weer verleden tijd, want in feite is het dramatisch slecht hier.
Weet zeker dat ze dan zal toegeven aan haar gevoelens voor de dappere spuitgastquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
oke, dan toch maar ralph terug in het huis zogenaamdf om chantal te bezwangeren, en dan stiekem nathalie versieren... denk dat ze het echt niet trekt als ralph er nu weer in komt
Uiers bedoel je...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:54 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zit de hele tijd met haar tepels te spelen.
nou??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:53 schreef TRiXeS het volgende:
Wat hoorde ik nou??
dat weet ik wel bijna zeker, ze moest al zo op haar tenen lopen om het voor zichzelf en joost netjes te houden, als ze nu weer ralph ziet binnen komen denk ik dat ze er niet eens meer aan gaat beginnen, ze redt het niet meer en gaat vreselijk door de mand vallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:55 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Weet zeker dat ze dan zal toegeven aan haar gevoelens voor de dappere spuitgast![]()
Een aantal zijn bang om kritiek te geven omdat ze bang zijn door NL niet aardig gevonden te worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:59 schreef scanman01 het volgende:
Tanja krijgt dus allemaal kadootjes. Ik vraag me af wanneer de andere bewoners een keer wat krijgen. Tot nu toe is het nog allemaal voor Tanja geweest. Aardig frustrerend zo voor de rest, maar misschien is dat juist wel de bedoeling van BB.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hebben we al plaatje van haar recht op van de zijkant ofzo?? ben zo benieuwd hoe haar buik er nu uitziet
ze zal wel last van stuwing hebben denk ikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:54 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zit de hele tijd met haar tepels te spelen. Heel vreemd om te zien
[afbeelding]
[afbeelding]
ow wat lief!! oke nu ga ik écht weer ff de streams aanzetten hoor..quote:
Je moet ook secuur met de baby zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weer sencuur met de baby
het duurt nog wel even hoor voor het buikje echt weg is...quote:
verbaasd mij niks JS is voor de TV en niet voor de streams.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weer sencuur met de baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |