abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34693827
wat voor muziek staat daar op dan?

Ik heb vandaag weer wat Angel afleveringen gezien, nu moet ik alleen de laatste nog zien, en dan heb ik seizoen 5 helemaal bekeken
People live to learn things, and I learn to live...
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:43:08 #202
88233 Steve
Still the best.
pi_34695344
Die aflevering gisternacht, die duim in Xanders oog.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:46:21 #203
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_34695469
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
awtb!? Jij ook Buffy fan???
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:14:49 #204
88233 Steve
Still the best.
pi_34696706
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef Zhenar het volgende:

[..]

awtb!? Jij ook Buffy fan???
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:45 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Houd jij ook van Buffy?!

Ik ga toch eens wat seizoenen voor mijn verjaardag vragen.
pi_34739684
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 5 februari 2006 @ 18:17:51 #206
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_34767835
Hmz. Superbowl in plaats van Buffy vanavond. Laat ze er niet achter komen.
  zondag 5 februari 2006 @ 18:35:15 #207
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34768416
Ik heb echt al heel lang niet meer gekeken. Wordt weer eens tijd voor Buffy & Angel
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 6 februari 2006 @ 03:46:50 #208
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_34784567
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja die was fijn ja
Toch wel een van de 'smerigste' scenes in heel Buffy&Angel
"One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
pi_34787801
ik kijk idd altijd even niet als het bv in zo'n 'previously on buffy the vampire slayer...' voorstukje weer terug komt, even handen voor de ogen
People live to learn things, and I learn to live...
pi_34794337
In de gids las ik bij de beschrijving vanavond:
quote:
Empty Places
Buffy vecht tegen demonen, vampieren en krachten van de duisternis. Ze staat er niet helemaal alleen voor. Haar vrienden Willow, Xander, Cordelia en Oz helpen haar geregeld.
Is dit een oude aflevering, of zo?
pi_34794390
euh.. Oz dat betekent toch redelijk oud
pi_34794480
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:43 schreef robertvt het volgende:
In de gids las ik bij de beschrijving vanavond:
[..]

Is dit een oude aflevering, of zo?
Empty places is gewoon van episode 7. Wat er in staat klopt niet.

Empty places:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_34795731
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:48 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Empty places is gewoon van episode 7. Wat er in staat klopt niet.

Empty places:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga me vanavond weer lopen ergeren aan hoe deze ep afloopt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_34804155
ik krijg deze week seizoen 4 en 5 van angel binnen
ben benieuwd...als ik het zo lees is seizoen 4 niet zo interessant, maar ik vind david boreanaz wel het aanzien waard, dus ik sla me daar best doorheen
what you see, is what you get!
  maandag 6 februari 2006 @ 19:30:06 #215
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_34804226
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ga me vanavond weer lopen ergeren aan hoe deze ep afloopt
SPOILER
pi_34807417
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:

[..]
SPOILER
Hadden we het eerder over gehad ja. Schaam je diep!
-Rabia Al-Basri
  maandag 6 februari 2006 @ 21:00:51 #217
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_34807462
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hadden we het eerder over gehad ja. Schaam je diep!
pi_34824349
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:30 schreef Zhenar het volgende:

[..]
SPOILER
Nee hoor, vind ik ook.
pi_34824366
Overigens hoeft dit toch niet in spoilers, want het is toch allang op NL te zien geweest?
pi_34828451
Toch een sterke aflevering nu ik em weer gezien. Er wordt toch een duidelijke hint gegeven met de Spkike Andrew verhaal, dat Buffy gewoon weer gelijk heeft. "Only she will weild it" e Caleb die zegt "I have something that belongs to the Slayer".

Andrew was trouwens weer lekker op dreef

Volgende ep doet Evil Willow haar intrede

Hadden jullie deze video al gezien met You oughtta know van Allanis Morissette?

http://www.littleheaven70.com/greeneyedmonster.html

[ Bericht 23% gewijzigd door Slayage op 07-02-2006 14:41:48 ]
-Rabia Al-Basri
pi_34828543
Wanneer is de volgende ep? Ik heb gisterenavond weer gekeken maar kijk het niet regelmatig.. het is ook niet elke nacht ofzo...
Tralalalaaa
pi_34828669
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wanneer is de volgende ep? Ik heb gisterenavond weer gekeken maar kijk het niet regelmatig.. het is ook niet elke nacht ofzo...
Zondag geloof ik. Bij SBS moet je effe op pagina 222 van teletekst kijken.
-Rabia Al-Basri
pi_34828729
Ik dacht dat het meerdere avonden kwam? Of is dat dan weer een herhaling?
Want gisteren was de aflevering waarin het leiderschap wordt overgedragen aan Faith en Buffy de deur uit wordt gezet.
Tralalalaaa
pi_34828820
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik dacht dat het meerdere avonden kwam? Of is dat dan weer een herhaling?
Want gisteren was de aflevering waarin het leiderschap wordt overgedragen aan Faith en Buffy de deur uit wordt gezet.
Het zijn sowieso allemaal herhalingen, maar op maandag avond heb je dus seizoen 7 en zondag seizoen 6, geloof ik, maar het is een beetje vaag ja.
-Rabia Al-Basri
pi_34833359
Zoals eerder gezegd:
Zondag seizoen 6
Maandag seizoen 7
Dinsdag seizoen 7
pi_34834994
Ik zie net dat ze buffy hebben geschrapt op dinsdag
pi_34900177
Ik ben laatst weer begonnen met mijn Buffy DVD-s van het begin af aan te kijken, en het is toch wel een briljante serie
Veel leuker dan Angel ook, want die heb ik laatst ook weer helemaal gezien, maar Buffy vlieg ik toch een stuk sneller doorheen.

Wat mij bij seizoen 1 opviel, is dat de Master daar de Hellmouth open maakt, en dan komt er een meerkoppig monster uit. In seizoen 7 zit de Hellmouth vol met übervamps. Toch vreemd.

Ook vreemd is dat in één van de afleveringen in seizoen 2, Spike Angel zijn sire noemt, terwijl Spike toch door Drusilla is gesired?
pi_34900221
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:30 schreef Wombcat het volgende:
Ik ben laatst weer begonnen met mijn Buffy DVD-s van het begin af aan te kijken, en het is toch wel een briljante serie
Veel leuker dan Angel ook, want die heb ik laatst ook weer helemaal gezien, maar Buffy vlieg ik toch een stuk sneller doorheen.

Wat mij bij seizoen 1 opviel, is dat de Master daar de Hellmouth open maakt, en dan komt er een meerkoppig monster uit. In seizoen 7 zit de Hellmouth vol met übervamps. Toch vreemd.

Ook vreemd is dat in één van de afleveringen in seizoen 2, Spike Angel zijn sire noemt, terwijl Spike toch door Drusilla is gesired?
jij hebt goed opgelet
pi_34900742
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:32 schreef Yorrit het volgende:

[..]

jij hebt goed opgelet
Ach het is nog maar de 5e keer of zo dat ik die afleveringen zie. En toch zie ik nog regelmatig iets nieuws.

Ik kon me nooit bij Trekkies voorstellen waarom ze zo vaak dezelfde afleveringen zouden kijken en nu doe ik het zelf bij Buffy.
pi_34900863
hehe.
ik heb alle eps minstens 1 keer gezien.. maar als ik het nu weer kijk vind ik het niet echt leuk meer. ben dr een beetje overheen gegroeid
(ok, nou zijn de seizoenen die nu herhaald worden ook niet de boeiendste)
pi_34902399
leukste aflevering. Vampier willow
pi_34902413
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:37 schreef outcast_within het volgende:
leukste aflevering. Vampier willow
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:21:10 #233
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_34912581
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:32 schreef Yorrit het volgende:

[..]

jij hebt goed opgelet
Hij bedoelt het redeeltelijk sarcastisch, voor een vampier is het natuurlijk belangrijk wie zijn 'sire' is (al hoor en lees je daar verder niets over in de andere verhalen), ook belangrijk wie weer de maker daarvan is. (in mensentaal, je ouders zijn belangrijk maar zonder opa en oma was je er sowieso neit geweest >:O )
"One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
pi_34913337
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:21 schreef AngrodTiwele het volgende:

[..]

Hij bedoelt het redeeltelijk sarcastisch, voor een vampier is het natuurlijk belangrijk wie zijn 'sire' is (al hoor en lees je daar verder niets over in de andere verhalen), ook belangrijk wie weer de maker daarvan is. (in mensentaal, je ouders zijn belangrijk maar zonder opa en oma was je er sowieso neit geweest >:O )
Juist daarom is het zo vreemd dat Spike het zegt, terwijl hij heel goed weet dat Drusilla zijn sire is.
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:58:07 #235
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_34914105
Ja Spike zei het, want Drusilla is Spike zijn Sire, en Angel die van haar, snap je?
Angel --> Drusilla --> Spike
Opa ---> dochter ----> zoon (zoiets)
Dus Angel is de Sire van zijn Sire
pi_34914140
Dan is het dus grandsire, niet sire.
Drusilla noemt later Darla ook grandmom, niet mom.
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:00:19 #237
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_34914208
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:58 schreef Wombcat het volgende:
Dan is het dus grandsire, niet sire.
Drusilla noemt later Darla ook grandmom, niet mom.
Drusilla is gek en ik heb in de serie nooit grandsire gehoord, jij wel?
pi_34914454
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef AngrodTiwele het volgende:

[..]

Drusilla is gek en ik heb in de serie nooit grandsire gehoord, jij wel?
Drusilla is idd gek.
Of ik grandsire wel 'ns gehoord heb, weet ik zo niet. Ik dacht van wel, maar dat kan net zo goed dat grandmom van Dru zijn.
Vampiers zijn er wel altijd heel nauwkeurig in wie hun sire is, en ik heb ook verder nooit eentje zijn grandsire sire horen noemen.
Volgens mij toch klein foutje in de serie.

Ik zocht er even naar hoe het nu ook al weer precies zat, en vond dit. Wel grappige discussie.
pi_34921015
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:37 schreef Yorrit het volgende:

[..]

Die aflevering had normal willow toch ook de meest roze trui aan die een mens aankan. In contrast met de latex
pi_34927573
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Die aflevering had normal willow toch ook de meest roze trui aan die een mens aankan. In contrast met de latex
In de tweede van de afleveringen waar vampire Willow in voorkomt.
En dan die persoonsverwisseling en vampire Willow die weer bijkomt en zegt "Look at me, I'm al fuzzy".
En op het einde dat ze vamp Willow weer terugsturen en Willow haar omhelst, vamp Willow doet haar handen wat te laag, met schirkreactie bij Willow. En dan vooral dat grijnsje bij vamp Willow. Meesterlijk.

Zijn idd wel de beste afleveringen van seizoen 3. Ook de eerste afleveringen waar Anya in voorkomt.
pi_34928841
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef Piepje het volgende:
wat voor muziek staat daar op dan?
De muzikale score van componist Rob Kral Een feest van herkenning (voor mij dan)!

De score is erg vet imho.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_34928950
2de die ik erg leuk vond was de musical aflevering. Maar daar zullen het er wel velen met mij eens zijn
pi_34929121
De Halloween-aflevering uit seizoen 2 vond ik heel erg tof, vanwege het omwisselen van de rollen: Buffy die bij elk monster flauwvalt en Xander die de doortastende held is. Echt briljant.

Ook erg goed is Normal Again, waarin (b)lijkt dat Buffy in een gesticht zit en de hele serie zich in haar hoofd afspeelt.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:15:58 #244
141002 Soepblik
Nu met balletjes!
pi_34929209
Wat ik zelf erg goed vond was het stuk in seizoen twee (van Buffy) waar Angel weer badass is. Spike blijft natuurlijk de man, maar wel leuk om wat meer evil te zien in de serie...

Ik heb ze laatst ook allemaal weer een keer gekeken (Buffy dan), met als excuus dat mijn vriendin ze allemaal moest zien. Maar het blijft een briljante serie.
Emo is een volledig geaccepteerde, edoch niet al te langdurige, levensstijl...
pi_34932813
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 08:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

In de tweede van de afleveringen waar vampire Willow in voorkomt.
En dan die persoonsverwisseling en vampire Willow die weer bijkomt en zegt "Look at me, I'm al fuzzy".
En op het einde dat ze vamp Willow weer terugsturen en Willow haar omhelst, vamp Willow doet haar handen wat te laag, met schirkreactie bij Willow. En dan vooral dat grijnsje bij vamp Willow. Meesterlijk.
hehe ja

ook mooi als Willow daarna zegt: "I'm so mean, and skanky... and I think I'm kinda gay..."
Buffy: "Don't worry, a Vampires personality has nothing to do with the person they once were"
Angel: "Well, Actually....(afgekapt)"

Profetische scene
pi_34933100
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:30 schreef Yorrit het volgende:

[..]

hehe ja

ook mooi als Willow daarna zegt: "I'm so mean, and skanky... and I think I'm kinda gay..."
Buffy: "Don't worry, a Vampires personality has nothing to do with the person they once were"
Angel: "Well, Actually....(afgekapt)"
Angel zegt daarna nog ".....that's a good point" (maar het is wel duidelijk dat hij wat anders wilde zeggen.

Ook leuk in die aflevering is als vamp Willow Willow voor 't eerst tegenkomt, en vraagt of Willow 't zou zien zitten als ze haar ook vamp maakte.
pi_34933116
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Angel zegt daarna nog ".....that's a good point" (maar het is wel duidelijk dat hij wat anders wilde zeggen.
owja!
pi_35020692
Ligt het aan mij? Of hebben ze "seeing red" overgeslagen en komt vanavond "Villains"? Ik hoop dat ze de laatste twee afleveringen wel laten zien, want dat zijn precies de twee afleveringen die ik van alle 7 seizoenen niet heb gezien .
  maandag 13 februari 2006 @ 14:21:49 #249
88233 Steve
Still the best.
pi_35035872
Toffe aflevering vannacht.
pi_35037236
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Toffe aflevering vannacht.
Alsof er ooit niet toffe afleveringen zijn
pi_35037350
quote:
Op maandag 13 februari 2006 14:59 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Alsof er ooit niet toffe afleveringen zijn
ja
pi_35286760
Vanavond gaan ze weer terug van seizoen 7 naar seizoen 6, wtf zijn ze nu weer aan het doen man.
pi_35293819
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:53 schreef Phoenixjuh het volgende:
Vanavond gaan ze weer terug van seizoen 7 naar seizoen 6, wtf zijn ze nu weer aan het doen man.
Ik zag et gisteen op teletekst ja. Zag wel uit naar de finale
-Rabia Al-Basri
  maandag 20 februari 2006 @ 17:21:12 #254
88233 Steve
Still the best.
pi_35294007
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik zag et gisteen op teletekst ja. Zag wel uit naar de finale
De allerlaatste uitzending hebben ze een paar weken terug al uitgezonden.
pi_35294580
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:21 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

De allerlaatste uitzending hebben ze een paar weken terug al uitgezonden.
Das vreemd, want vorige week pakte Buffy de zeis nog uit de steen en deze week zou dus de laatste aflevering komen.

Heb je niet een paar weken terug die ep op dvd gezien ofzo?
-Rabia Al-Basri
  maandag 20 februari 2006 @ 17:40:30 #256
88233 Steve
Still the best.
pi_35294647
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

Das vreemd, want vorige week pakte Buffy de zeis nog uit de steen en deze week zou dus de laatste aflevering komen.

Heb je niet een paar weken terug die ep op dvd gezien ofzo?
Ik heb geen dvd's daarvan ( ). Nee, het is echt op sbs geweest. Maar misschien dat ze het nog een keer gaan uitzenden, je weet maar nooit.
pi_35294784
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:40 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Ik heb geen dvd's daarvan ( ). Nee, het is echt op sbs geweest. Maar misschien dat ze het nog een keer gaan uitzenden, je weet maar nooit.
Vaag zeg.
-Rabia Al-Basri
pi_35294959
Slayage.... shit, that name brings back memories!
pi_35295289
Het is inderdaad op TV geweest, maar dat was op een zondag, dit gaat om een maandag.
pi_35295534
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:57 schreef Phoenixjuh het volgende:
Het is inderdaad op TV geweest, maar dat was op een zondag, dit gaat om een maandag.
Een zondag? Seizoen 6 was toch op zondag of ben ik gek? Ik heb gisteren nog 2 to go gekeken. We moeten gewoon de dvds kopen zijn we van het gezeik af. Ik heb alleen maar de eerste seizoen, dus ik kan net zo goed die stoer uitgave kopen met alle 7 seizeonen in een pakket.
-Rabia Al-Basri
pi_35295604
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:49 schreef Yorrit het volgende:
Slayage.... shit, that name brings back memories!
"Ey Buffy! How's the Slayage going?"
-Rabia Al-Basri
pi_35295947
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

"Ey Buffy! How's the Slayage going?"
In mijn hardcore buffy-fan dagen heette het nederlandse buffyforum zo
pi_35300044
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

Een zondag? Seizoen 6 was toch op zondag of ben ik gek? Ik heb gisteren nog 2 to go gekeken. We moeten gewoon de dvds kopen zijn we van het gezeik af. Ik heb alleen maar de eerste seizoen, dus ik kan net zo goed die stoer uitgave kopen met alle 7 seizeonen in een pakket.
Op zondag was eind seizoen 7 te zien, nadat de laatste aflevering van seizoen 7 op zondag was geweest, zijn ze weer begonnen om medio/eind seizoen 6 op zondag uit te zenden. Maandag was altijd medio seizoen 7 geweest. Vandaag zijn ze alleen weer overgestapt naar medio seizoen 6.
pi_35325605
pff, dat uitzendschema van Sbs is niet te volgen.
Dus gisteren was niet meer seizoen 7?
pi_35325624
SBS maakt er altijd een potje van
pi_35329506
Ik ben benieuwd wat ze gaan uitzenden volgende week maandag. Want als ze nu bij seizoen 6 blijven, dan wordt dat een herhaling dat een paar weken geleden op zondag al is geweest.
pi_35330825
Ja uitzend logica is echt briljant....maarja ben allang blij dat ze wat kijkbaars uitzenden na 12en.
Vooral op zondag omdat ik dan wel al om 12 uur in bed lig...onder het mom van ik moet morgen weer werken...maar pas rond 3 uur in slaap val. Dan hoef ik iig tot 2 uur niet nutteloos voor me uit te staren in de hoop dat ik slaap val. (Na Buffy alleen ff doorzappen naar NGC voor Air Crash Investigators )

Heb trouwens vorige week maar eens in 2 dagen het laatste seizoen van Angel gekeken...had ze al een tijdje liggen maar nooit de tijd er voor genomen. Heerlijk dat gebitch tussen Spike en Angel de hele tijd Ja qua droge opmerkingen mis ik Buffy en Angel best wel.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:07:11 #268
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35330970
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb trouwens vorige week maar eens in 2 dagen het laatste seizoen van Angel gekeken...had ze al een tijdje liggen maar nooit de tijd er voor genomen. Heerlijk dat gebitch tussen Spike en Angel de hele tijd Ja qua droge opmerkingen mis ik Buffy en Angel best wel.
Ga weg, toen pas uitgekeken? Damn, daar heb je lang over gedaan. Volgens mij had je die afleveringen al een jaar liggen (wellicht meer zelfs..)
Friends don't let friends remain beardless...
pi_35331667
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:07 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ga weg, toen pas uitgekeken? Damn, daar heb je lang over gedaan. Volgens mij had je die afleveringen al een jaar liggen (wellicht meer zelfs..)
Ja had toen heel dapper de eerste 3 afleveringen gekeken toen je ze had gegeven. En daarna zijn ze in mn kast verdwenen....kwam ze toevallig tegen toenk aan het opruimen was
Het duurt ff maar dan heb je ook wat he
pi_35332407
Ben jaloers dat jullie de laatste afleveringen van Angel hebben, die heb ik nog niet gezien
pi_35344731
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Phoenixjuh het volgende:
Ben jaloers dat jullie de laatste afleveringen van Angel hebben, die heb ik nog niet gezien
Zo moeilijk is dat niet om te regelen hoor.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:55:30 #272
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35361985
o nee?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_35362900
buffy is echt top!!! weetje dat 1 aflevering 1 miljoen dollars kost?
pi_35538267
Vanavond de ep dat Buffy in de gekkenhuis zit en twijfelt of nou wel of niet de Slayer is.
-Rabia Al-Basri
pi_35541593
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:25 schreef Slayage het volgende:
Vanavond de ep dat Buffy in de gekkenhuis zit en twijfelt of nou wel of niet de Slayer is.
Oe die aflevering is echt vet Toch praktisch niks te kijken vanavond, ik denk dat ik die DVD er maar weer eens in gooi
pi_35541994
net 5 heeft ook altijd zo`n 'fijn' uitzendschema
pi_35542751
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef CrazyPhunk het volgende:
net 5 heeft ook altijd zo`n 'fijn' uitzendschema
Vraag me af wat ze gaan doen, nu seizoen 6 en 7 zijn afgelopen.

Wallie van de ep van gisteren

[ Bericht 15% gewijzigd door Slayage op 27-02-2006 15:47:37 ]
-Rabia Al-Basri
  maandag 27 februari 2006 @ 15:37:23 #278
88233 Steve
Still the best.
pi_35544025
Laten ze seizoen 5 maar uitzenden, dat is de enige die ik nog helemaal moet zien.
pi_35544127
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik hoop dat ze seizoen 1 weer laten zien en dat een paar jaar lang, totdat de laatste aflevering van seizoen 7 weer op de buis is geweest.
pi_35544161
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Laten ze seizoen 5 maar uitzenden, dat is de enige die ik nog helemaal moet zien.
Nee joh, die heb ik laatst nog van a tot z. Daarvoor had seizoen 2 nog gezien, dus doe maar seizoen 3. Waarschijnlijk de beste van allemaal.
-Rabia Al-Basri
pi_35569922
Seizoen 7 is toch nog niet helemaal afgemaakt op SBS?
pi_35570296
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:48 schreef Smirnov het volgende:
Seizoen 7 is toch nog niet helemaal afgemaakt op SBS?
Beide seizoenen zijn afgelopen en je hebt volgens de sbs site voorlopig geen nieuwe afleveringen. Wat dat ook mag betekenen.
-Rabia Al-Basri
pi_35571660
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

Beide seizoenen zijn afgelopen en je hebt volgens de sbs site voorlopig geen nieuwe afleveringen. Wat dat ook mag betekenen.
Dat betekent dat ik de dvd's moet kopen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:17:57 #284
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35572713
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

dus doe maar seizoen 3. Waarschijnlijk de beste van allemaal.
pi_35574307
Ik denk dat ze de eerste paar afleveringen van seizoen 7 gaan uitzenden, want die hebben ze voorzover mij bekend nog niet uitgezonden (dit seizoen).
pi_35602590
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

[afbeelding]
ahhh..
pi_35603811
Vinden jullie ook niet deze dame vreselijk veel op SMG lijkt?

-Rabia Al-Basri
pi_35603841
nee
pi_35604285
Die foto is ook niet echt duidelijk. Kon geen andere vinden, maar toen ik haar zag, dacht ik van "huh?" Zelfs haar neus lijk op de vage neus van SMG. En laatst toen mijn moeder aan het zappen was langs de zender dat zij te zien is, zei broertje uit het niets "hey Buffy". Zonder dat ik iets had gezegd.
-Rabia Al-Basri
pi_35605377
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:25 schreef Slayage het volgende:

[afbeelding]
Lijkt wel op Nicole, van dat Hilton gedoe.
pi_35705101
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:25 schreef Slayage het volgende:

[afbeelding]
lijkt er wel een beetje op ja
pi_35706614
You can put it anywhere
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:49:47 #293
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35707264
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:41 schreef Slayage het volgende:
Die foto is ook niet echt duidelijk. Kon geen andere vinden, maar toen ik haar zag, dacht ik van "huh?" Zelfs haar neus lijk op de vage neus van SMG. En laatst toen mijn moeder aan het zappen was langs de zender dat zij te zien is, zei broertje uit het niets "hey Buffy". Zonder dat ik iets had gezegd.
ze is ook blond ja.
  zondag 5 maart 2006 @ 15:11:26 #294
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_35741659
Vanavond begint op Net 5 een nieuwe serie waarin ons aller favoriete doortrapte advocaat Lindsey (nou ja, op Lilah na dan), een brave huisvader speelt!
quote:
Annabeth Chase is een jonge ambitieuze openbare aanklager die net bevallen is van haar eerste kind. Na haar verlof keert ze terug naar de buurt waarin ze is opgegroeid om er te gaan werken. Haar liefde voor de buurt waar ze als kind zoveel heeft meegemaakt geeft haar de motivatie om zelfs de moeilijkste zaken aan te pakken. Hierdoor komt ze vaak in vervelende situaties terecht.

Naast de nieuwe uitdaging van haar werk, moet Annabeth (Jennifer Finnigan) ook de uitdaging aan van haar nieuwe collegas. Zo kan haar baas Maureen Scofield (Kimberley Elise) haar tot het uiterste drijven. Teamleider Steve Sharpe (John Carroll Lynch) staat vierkant achter Annabeth, maar hij maakt zich soms zorgen hoe haar zaken door de media worden belicht.
De echtgenoot van Annabeth, Jack (Christian Kane) legt zich toen op hun gezin. Hij is haar 'rots in de branding als haar werk grote invloed krijgt op hun privé-leven.

Close to home, NET 5, 21:55 uur
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_35742022
quote:
Op zondag 5 maart 2006 15:11 schreef Marble het volgende:
Vanavond begint op Net 5 een nieuwe serie waarin ons aller favoriete doortrapte advocaat Lindsey (nou ja, op Lilah na dan), een brave huisvader speelt!
[..]
Effe checken vanavond.

OMG
-Rabia Al-Basri
  zondag 5 maart 2006 @ 15:43:35 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35742777
Is serenity al uit op dvd?
pi_35770513
quote:
Op zondag 5 maart 2006 15:21 schreef Slayage het volgende:

[afbeelding]

OMG
WTF!

lelijke Willow wel..
pi_35791274
Ha, wel grappig, kijkcijfers van Buffy, Angel en Firefly in de Verenigde Staten. Wat werden de series toch eigenlijk belachelijk weinig bekeken. Het beste wat Buffy heeft gehaald is ongeveer de 70e plek (van de 110) van alle primetime-shows. Toch mooi dat ze het zeven seizoenen heeft volgehouden en Angel ook nog eens vijf.

En het zegt ook nog wel wat dat er hier meer dan twee jaar na het cancelen van Angel nog steeds een topic over loopt op Fok! En deze gaat alweer bijna op slot ook.
And there was much rejoicing.
pi_35793852
We moeten inderdaad van geluk spreken, dat ze het zo lang hebben uitgehouden, hoewel Angel vroegtijdig uit de lucht ging was het wel een einde in stijl
-Rabia Al-Basri
pi_35804730
Buffy Angel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')