En nu zit je vast met een halfverlamde mond verscholen omdat het er niet uitziet?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik dacht dat ik morgen pas naar de tandarts moest, is het vandaag. Snel erheen gefietst net. Lekker verdoofd weer alles
. Wel mooi resultaat, had gaatje tussen rechtervoortanden, dacht dat er nu een lelijk kleurverschil zou zijn, maar je ziet er niks van. Gelukkig.
Nou, dat was het weer.
Halfverlamde mondquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En nu zit je vast met een halfverlamde mond verscholen omdat het er niet uitziet?
Idd! Gewoon lekker met je disability pimpen; de chicks vinden dat reuze interessant!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je verschuilen omdat je er niet uit ziet is sowieso sneu.
Schop!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:16 schreef babette21 het volgende:
wie geeft me even een schop onder m'n reet.......!?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:20 schreef Copycat het volgende:
Schop!
Doe jij bij mij dan even hetzelfde?
lekker.... ik moet morgen ook nog, maar heb tóch weekendgevoelquote:Ik ben morgen vrij en heb nu al heel erg een weekendgevoel.
Wytske heeft vast grotere borstenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook wel, maar als ik mijn arm zo tegen mijn borst aandruk, gaat hij niet zover naar boven hoor. Of ik moet heel hard duwen
Spannend!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb keelpijn![]()
Dat is meestal voorbode van hevige verkoudheid bij mij.. afwachten dus maar
Al bij de tandarts geweest?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb keelpijn![]()
Dat is meestal voorbode van hevige verkoudheid bij mij.. afwachten dus maar
Same here.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:45 schreef Copycat het volgende:
FOK! wordt eindelijk weer een beetje sneller.
Heb niet zoveel geduld voor die ondraaglijke traagheid van het forum![]()
als ik niet fok/internet/mahjong gaat de tijd uiteraard even langzaam, werk alleen wat productieverquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:32 schreef Airelle het volgende:
Ik wel; ik werk snel + fok niet tussendoor..
niet op je teentjes getrapt zijn he?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |