Ja maar als het mij niet rechtmatig toekomt, wil ik het niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je hebt geld gekregen! Ga feesten en het uitgeven!
Pest meester Sven eens niet zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is dat nou een steen? Klein gebakje dan
Niks tegen Wytske, maar haar rechtertiet (voor ons dan) lijkt een stuk groter dan haar linkerquote:
Jaaaaaaaaaaaquote:
Beetje zei ik tochquote:
Ik wil ookquote:Dank je.
Niet zeuren over anderen, als je zelf geen foto's van jezelf in lingerie post.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niks tegen Wytske, maar haar rechtertiet (voor ons dan) lijkt een stuk groter dan haar linker![]()
[BVO modus]quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niks tegen Wytske, maar haar rechtertiet (voor ons dan) lijkt een stuk groter dan haar linker![]()
Beetje te veel, ja.quote:
Wat wil jij ook?quote:Ik wil ook
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[MB modus]
En d'r hoofd is ook te groot
[/MB]
Een Jambers-verhaaltjequote:
Is dezelfde tekst goed?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dezelfde tekst goed?
Want zo origineel ben ik nou ook weer niet.
Van Paul Jambers, voor MissBlissquote:
En nou niet meer zeuren.quote:Dit is MissBliss, 23 lentes jong.
Overdag een doodgewone studente, maar 's avonds als de kippen op stok gaan, waagt MissBliss zich naar de dichtstbijzijnde dancing om daar jonge halfgoden te spotten. Als zij d'r een aan de haak heeft geslagen, neemt ze hem mee naar haar duistere sm-kelder. Daar probeert zij de nieuwste en meest kinky technieken uit.
Hij is nog in ontwikkeling zeg maar.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is dat nou een steen? Klein gebakje dan
Ik krijg iets anders hard dankzij Tania.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is nog in ontwikkeling zeg maar.. Naar ik heb de gelatine wel hard gekregen.
. Dankzij jou
!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van Paul Jambers, voor MissBliss
[..]
En nou niet meer zeuren.Potverdikkie!
Dat komt omdat haar arm er tegenaan drukt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kom maar ff op MSN dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
[zeur]
Maar kan ik dat ook opslaan?![]()
Ow nee, je kan hem sturen natuurlijk
[/zeur]
Ja maar ik ben (weerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom maar ff op MSN dan.
En voor straf moet je hier kijken.
Eindelijk een vrouw die verstand heeft van borstenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat komt omdat haar arm er tegenaan drukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |