abonnement Unibet Coolblue
pi_31553034
Ik heb het idee dat Tanja niet zo heel lang meer zal blijven. De baby mag maar 8 dagen in het BB huis verblijven. Dan is Tanja natuurlijk weg. Ik heb het idee dat ze, zodra ze is uitgerust en opgeknapt zal vertrekken.
Lijkt mij ook beter voor haar en de baby. Talpa heeft zijn primeur nu gehad dus zal haar niet langer tegenhouden.
pi_31553060
hoe kom je erbij dat de baby maar 8 dagen in het huis mag??

ze mag maar 8 dagen uitgezonden worden op tv, toch? Dat zijn heel veel BB afleveringen, als je het mij vraagt.

Maar ik vermoed dat ze binnenkort vrijwillig het huis uitgaat.
Zal er dan nog een bewoner bijgepropt worden?
Babe In Totale Control of Herself
pi_31553432
Tuurlijk gaat ze vrijwillig naar huis. Als trotse moeder wil je je kind toch aan je familie en vrienden (heeft ze die wel?) tonen?
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_31553470
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 08:53 schreef crazymamma het volgende:
Ik heb het idee dat Tanja niet zo heel lang meer zal blijven. De baby mag maar 8 dagen in het BB huis verblijven. Dan is Tanja natuurlijk weg. Ik heb het idee dat ze, zodra ze is uitgerust en opgeknapt zal vertrekken.
Lijkt mij ook beter voor haar en de baby. Talpa heeft zijn primeur nu gehad dus zal haar niet langer tegenhouden.
quote:
Producent Endemol Nederland heeft een beperkte ontheffing gekregen voor het filmen van de baby. Een onbeperkte ontheffing, waar de producent om had gevraagd, werd door de Arbeidsinspectie afgewezen. De beperkte ontheffing geldt één keer per dag voor maximaal twee uur en voor maximaal acht dagen. Daarmee wordt voldaan aan de regels van de Arbeidstijdenwet.
nu.nl
pi_31553791
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:24 schreef ChantalC het volgende:
Tuurlijk gaat ze vrijwillig naar huis. Als trotse moeder wil je je kind toch aan je familie en vrienden (heeft ze die wel?) tonen?
BB heeft nu al zo vaak z'n eigen regels gebroken (geen contact met buiten...) dat ze de directe familie gewoon gaan toelaten in dat aparte hok..
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:43:47 #6
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_31556178
Laat Tanja aub gaan. Maar Joscelyn mag blijven hoor!
'Beam me up Scotty'
pi_31557799
De baby ligt in een kamera-luwe kamer, dus die mag nog heel lang blijven.
Tanja zal waarschijnlijk nu niet of nauwlijks genomineerd worden, en anders zal de kijker er uit allerlei motieven wel voor zorgen dat ze nog even blijft.
Onze enige hoop is een vrijwillige exit.
Als ze cool weet te blijven en nog een weekje of twee blijft, vangt ze een leuk bedrag om een schuldenvrije nieuwe start te maken.
Wij blij, Talpa blij, Tanja blij.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_31558172
Zal niet meer lang duren, ik denk dat de kans groot is dat ze er volgende week gelijk al uitvliegt.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:51:50 #9
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31558363
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:42 schreef ThomasBerge het volgende:
Zal niet meer lang duren, ik denk dat de kans groot is dat ze er volgende week gelijk al uitvliegt.
of ze vliegt er uit of ze stapt zelf op, maar veel langer dan 2 weken zit ze er niet meer in denk ik
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:42:20 #10
121302 silosil
groetjes uit alkmaar
pi_31559467
ze wordt nooit genomineerd door dr mede bewoners die vinden het met de baby wel gezellie maar met tanja niet dus als ze tanja nomineren gaat de baby ook weg dus nu maar hopen dat tanja het weer eens zat wordt dan gaat ze mischien uit dr zelf weg... kunnen ze er weer een andere zwangere in stoppen
pi_31559682
ik denk dat tanja iig deze nominatie ronde de dans ontspringt, en als ze zo gezellig blijft denk ik dat ze best nog wel eens een tijdje in het huis kan blijven
persoonlijk heb ik daar ook geen problemen meer mee, vind haar zowiezo de laatste tijd stuk leuker geworden.
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31559838
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:43 schreef Sputnik het volgende:

[..]

BB heeft nu al zo vaak z'n eigen regels gebroken (geen contact met buiten...) dat ze de directe familie gewoon gaan toelaten in dat aparte hok..
Ik heb haar gisteravond op de stream in een gesprek met Dido horen zeggen "toen de visite weg was".
Dat zei ze toen Dido en zij 's nachts wakker waren na het verschonen van de baby. Dido was vroeg naar bed gegaan en vroeg of Tanja nog geslapen had o.i.d. Tanja antwoorde dat ze "toen de visite weg was" wat gelegen had, maar niet echt geslapen. Daaruit zou je op kunnen maken dat ze idd kraamvisite krijgt in de aparte kamer.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:06:17 #13
131389 Cherryman
I dont need that.
pi_31559934
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:51 schreef muizemeis het volgende:

[..]

nou... ik ben beslist een vrouwelijk wezen, maar heb behoorlijk mannelijke hersenen hoor!!
ik ben een metrovrouw
Oh.. Met een Metro kun je toch van "hier" naar "daar" en vice versa?
100 kb is de limiet voor webicons, geen 1000
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:20:44 #14
3542 Gia
User under construction
pi_31560190
Ik geloof niet dat zo morgen genomineerd wordt. Dus zit ze er nog minstens drie weken in.

Tenzij ze zelf opstapt. Maar dat verwacht ik eigenlijk niet. Ze heeft het toch goed zo.
pi_31560255
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:01 schreef cevece het volgende:
Daaruit zou je op kunnen maken dat ze idd kraamvisite krijgt in de aparte kamer.
Dat waren waarschijnlijk haar vader en moeder nog.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:33:15 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31560435
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:20 schreef Gia het volgende:
Ik geloof niet dat zo morgen genomineerd wordt. Dus zit ze er nog minstens drie weken in.

Tenzij ze zelf opstapt. Maar dat verwacht ik eigenlijk niet. Ze heeft het toch goed zo.
Minstens 2 weken dan, want ik denk dat na volgende week donderdag er wekelijks een exit is.
Na volgende week donderdag mag de baby ook niet meer op tv... dus dat zou precies goed uitkomen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31560565
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:06 schreef Cherryman het volgende:

[..]

Oh.. Met een Metro kun je toch van "hier" naar "daar" en vice versa?


weet trouwens een leuke opmerking, als je hem snel zegt snappen de meeste niet dat je iets heel raars zegt...
lopend op de fiets en heen weer terug
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31560566
Krijgt die baby nou ook 45 euri per dag eigenlijk?
Tanja: Ik zou het zo weer doen.
pi_31560601
edit 2x

trage Fok
pi_31560603
Ik hoop dat ze echt zo snel mogelijk zal vertrekken.

Ik ben alleen bang dat de bewoners haar nu niet durven te nomineren en als ze zoveel aandacht blijft krijgen en de andere bewoners zichzelf weg blijven cijferen - Alles in het belang van de baby - zie ik haar niet meer vrijwillig opstappen
pi_31560606
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:38 schreef teun911 het volgende:
Krijgt die baby nou ook 45 euri per dag eigenlijk?
euri????????


en het ging verdorie zo goed met me!! stomme albert velinde kloon!!

*snel pilletjes gaat zoeken*
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:50:33 #22
3542 Gia
User under construction
pi_31560768
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Minstens 2 weken dan, want ik denk dat na volgende week donderdag er wekelijks een exit is.
Na volgende week donderdag mag de baby ook niet meer op tv... dus dat zou precies goed uitkomen.
Bedoelen ze met 8 dagen, 8 dagen na de geboorte of 8 uitzendingen?
pi_31560846
ze mogen acht dagen twee uur filmen.
Kan dag 1 en 3 en 5 zijn etc, kan ook 8 dagen achter elkaar volgens mij.
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:58:01 #24
3542 Gia
User under construction
pi_31560885
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:55 schreef muizemeis het volgende:
ze mogen acht dagen twee uur filmen.
Kan dag 1 en 3 en 5 zijn etc, kan ook 8 dagen achter elkaar volgens mij.
Maar dan kan de baby er dus gewoon wel tot het eind in blijven. Zenden ze gewoon die beelden niet uit, toch?
pi_31560916
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar dan kan de baby er dus gewoon wel tot het eind in blijven. Zenden ze gewoon die beelden niet uit, toch?
nou geloof dat ze dan dus ook niet actief mogen filmen maar dat weet ik niet helemaal zeker.
maar in theorie kan dat kind daar tot in de eeuwigheid blijven zolang bb zich maar aan de afspraken houdt
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31566319
Van mij mag/moet ze er nu uit, ik was gestopt met kijken omdat ze rookte. Nu ze heeft gebaard van een echt wel mooi kindje is het genoeg geweest. Als ik babietjes wil zien ga ik wel naar familie of vrienden. BB is de interactie tussen bewoners en daar past geen moedertje bij die met alles moet worden ontzien. Je haalt nu niet het uiterste uit de bewoners die zich moeten inhouden terwille van Tanja. Dus Talpa, geef haar een mooi niet te versmaden geldbedrag en laat haar gáán!
pi_31573773
Zou wel strak zijn als de kinderbescherming nu ingrijpt en dat kutkind uit het huis haalt, dan zijn we ook verlost van die crackhoer...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')