abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2005 @ 08:25:28 #1
92076 Petomaan
Life in the fast lane
pi_31552759
In 1982 bezocht Saddam Hoessein de stad Dujail, iets ten noorden van Baghdad. Daar wordt hij binnengehaald door een juichende menigte. Hij bezoekt een paar families en spreekt de bevolking toe. Het konvooi met daarin de gepantserde auto van Saddam begeeft zich naar het oude gedeelte van de stad, en op een kruispunt wordt de auto onder vuur genomen. Saddam loopt geen schrammetje op.

Saddams wraak is meedogenloos. Ongveer 143 mensen worden geexecuteerd, en zo'n 1500 mensen gedeporteerd. Dujail wordt van de kaart geveegd en de omringende velden worden platgebrand.

Het proces van Saddam begint vandaag.

Bron 1
Bron 2
Bron 3
No Soup For You!
pi_31552763
ah lachen.
I hope he hangs !
pi_31552764
Leugens .
pi_31552775
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 08:26 schreef Chriz2k het volgende:
Leugens .
ja het waren er 144 ipv 143
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:09:01 #5
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_31553212
Zag het vanochtend op het journaal. Eerst een uitzinnige menigte Saddam toejuichen.

Vraag me af hoe ze een paar maanden later over hem dachten...
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_31553365
Er zijn vast wel users die dit zo kunnen verdraaien dat dit ook de schuld van Bush is.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_31553383
Saddam was niet goed snik. Gelukkig wel toerekeningsvatbaar.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31553387
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Er zijn vast wel users die dit zo kunnen verdraaien dat dit ook de schuld van Bush is.
Sr of Jr?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:22:29 #9
128807 Rinze007
Black Cherry's
pi_31553400
quote:
Ach... Bush zou in ieder geval naat SH kunnen gaan zitten... Niet voor dit "gevalletje" maar hij is minstens net zo erg als Saddam H.
Great minds think like me...
pi_31553514
'T zou mooi zijn als mohammed saeed al sahaf bij dit proces als woordvoerder voor Saddam op zou treden. Dan zou 't hele proces er voor hem wat rooskleuriger uitzien!

Van mij mag Saddam voor de rest van zijn leven worden weggestopt. Hoe je het ook draait of keert, het is goed dat hij weg is en niet meer terug komt. Bush had 't ook anders aan kunne pakken, maar ja, wat verwacht je van iemand met het iq van een pak yoghurt!
Uhm...
pi_31553531
quote:
Hehe, dit is toch ook de schuld van Bush ?
Of waren het niet Bush' troepen die hem uit zn hol trokken? ??
pi_31553646
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Saddam was niet goed snik. Gelukkig wel toerekeningsvatbaar.
En onschendbaar omdat hij toen president was. Net als in bijna alle andere landen in de wereld kun je tijdens en na je presidentschap niet vervolgd worden voor de daden die je hebt gepleegd als president zijnde..

Maar goed als ik de Amerikanen mag geloven zijn de mensen die momenteel aanslagen plegen in Irak terroristen. Ik ga er dan voor het gemak even vanuit dat de aanslag die is gepleegd op Saddam in dat dorp ook door terroristen is gepleegd.

De Amerikanen gooien gewoon een bom op een dorp waar ook een aanslag is gepleegd geen gewonden alleen 1 voertuig kapot waar een stel toeristen op afkomt het gevolg 70 slachtoffers.

Dus de vraag.. Word Bush straks ook voor een tribunaal gezet..??..
En in beide gevallen.. Waar is het bewijs dat de vermoorde mensen geen terroristen waren.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 09:37:34 #13
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_31553697
quote:
Ja hoor. De Amerikanen hebben Saddam in het zadel geholpen en bewapend en niks gedaan op het moment dat deze slachting plaatsvond. Als ze het zo erg vonden hadden ze toen Irak al binnen moeten vallen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_31553701
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 08:26 schreef Chriz2k het volgende:
Leugens .
Verlicht ons eens met die overdaad aan feiten en bronnen, die je ongetwijfeld bezit, om deze bewering van slechts 1 woord lang te bewijzen.

Dat je nog twijfelt aan de ware aard van deze gek. Of ben je gewoon aan het trollen?
pi_31553754
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja hoor. De Amerikanen hebben Saddam in het zadel geholpen en bewapend en niks gedaan op het moment dat deze slachting plaatsvond. Als ze het zo erg vonden hadden ze toen Irak al binnen moeten vallen.
Toen was de olie nog niet zo duur, en zag 't er m.b.t. de olie-import nog iets rooskleuriger uit!

Maar zou dit topic eigenlijk niet over het proces tegen Saddam moeten gaan i.p.v. te zeiken over Bush!
Wat overigens ook best leuk is..
Uhm...
pi_31553769
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:22 schreef Rinze007 het volgende:

[..]

Ach... Bush zou in ieder geval naat SH kunnen gaan zitten... Niet voor dit "gevalletje" maar hij is minstens net zo erg als Saddam H.
Das heul nie waar.
Bush heeft geen totale steden vergast en is niet half zo ziek in zijn kop als Saddam.
Dat hij ook een fout mannetje is staat voor mij buiten kijf, maar Saddam is toch echt een klasse apart.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Moderator woensdag 19 oktober 2005 @ 10:28:40 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31554664
1 topic lijkt me wel genoeg

Proces tegen Saddam: live op tv!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')