quote:
Fietsen jatten is zó kansloos!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zon gastje probeerde vorig jaar me fiets te jatten... en dan geeft ie mij ook nog een grote bek met zn zakmes! whooped his ass (ik weet het, het is zielig voor hem!!)
Is het geen afgeknipte sok?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:40 schreef buzzer het volgende:
dat zweetbandje doet het hem...
zeker als je daarna iemand die 2 koppen groter gaat bedreigen met een ZAKmes... niet een steek mes oid maar gewoon een zwitsers zakmes...... KANSLOOSquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 05:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[afbeelding]
Zeg nou zelf, dit mannetje is toch gewoon de P.I.M.P.![]()
Je hebt em helemaal in stukjes gesneden met je Jedi-zwaard neem ik aan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zeker als je daarna iemand die 2 koppen groter gaat bedreigen met een ZAKmes... niet een steek mes oid maar gewoon een zwitsers zakmes...... KANSLOOS
neuh polsje iets onwricht en hem daarna overgedragen aan de politie... nu heeft hij een mooi strafblad en 12 uur moeten vegen enzo.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:50 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Je hebt em helemaal in stukjes gesneden met je Jedi-zwaard neem ik aan?
Kerel, wat is dat :\quote:
Dat is de Fok superpimp, dat zie je toch!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |