Aaaaaaaanaaaaaaaaaastaaaaaaaaaaaasiiiiiiiouuuuuuuuuuquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:28 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd was het zeg
Ben blij dat we een 'nieuwe' spits hebben gevonden
Heerlijk in Vak 124 gezetenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
Aaaaaaaanaaaaaaaaaastaaaaaaaaaaaasiiiiiiiouuuuuuuuuu
Slaap lekker Maikuuulquote:
Lekker gezellig zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heerlijk in Vak 124 gezeten
Lekker dicht in de buurt van de F-side
[..]
Staande ovatie van Anastasiou bij de wisselquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:33 schreef DjDev het volgende:
[..]
Lekker gezellig zeker
Ik heb ook genoten hoor achter mn plasma tv
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Staande ovatie van Anastasiou bij de wissel
Man, gun die man nog meer wedstrijdenKomende zondag (PSV uit)
Ja hoorquote:
Lastigquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja hoorZat alleen achter een meidje van het werk aan (na een ander van het werk gehad te hebben) en nu vind ik weer een ander meidje ook leuk
(was al leuk, maar ze is bezet, maar toont meer interesse als die andere
)
Ey Maikuuul truste manquote:
Ja ik moet (weer) kiezen, de ene gaat ondertussen best goed, maar de andere blijkt ook goed te gaanquote:
Ik heb gelukkig geen versatel. Ik kijk lekker bij een maat van mijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:35 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb eredivisie voetbal op het juiste moment gekregen![]()
Tering...hopelijk gaat dat goedquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik moet (weer) kiezen, de ene gaat ondertussen best goed, maar de andere blijkt ook goed te gaan. Ik probeer wel wat en zorg dat ik optijd de goede kies
(hopelijk gaat het goed
![]()
)
Versatel vind ik fijn hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen versatel. Ik kijk lekker bij een maat van mij
Hey Damook
Mezelf kennende vast nietquote:
Ik vind het iig niets aanquote:
Is hij dan al uit?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:45 schreef DjDev het volgende:
Overigens heb ik Quake 4 maar hij werkt verdomme niet
op bepaalde duistere plaatsen van het internet welquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vind het iig niets aan
Maargoed, dat is mijn mening
[..]
Is hij dan al uit?
Whehe. Hey kijk, ik heb je avatar aangepastquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:51 schreef DjDev het volgende:
[..]
op bepaalde duistere plaatsen van het internet wel
Dat doe ik al sinds mijn laatste exquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Whehe. Hey kijk, ik heb je avatar aangepast
Truste modjequote:
quote:
Met de nadruk op voorlopigquote:Op woensdag 19 oktober 2005 03:05 schreef DjDev het volgende:
Maar je bent geen mod dus ik hoef voorlopig niet bang te zijn
Serieus hoorquote:
NOTquote:
Truste dan maarquote:
best wel ja.. lamballen dat het zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:14 schreef snopprinses het volgende:
beh tis hier veel te rustig
Picsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:20 schreef snopprinses het volgende:
de poetsman is een stoel aant verkrachten![]()
Sla 'm op z'n smoel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:38 schreef snopprinses het volgende:
wat zijn poetsmeneren irritant..gaat hij wat aan de draad van mn muis trekken >_<
en hij heeft al mn papieren op een stapel gegooid van klanten![]()
Vanmorgen kreeg ik een smsje rond 9 uur.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:55 schreef Palau het volgende:
Jazeker...
Is wel rot, aangezien je meer slaapt dan je wil dan
En dan ben je blijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Kreeg net mail.
Beste Kevin
Gefeliciteerd jij bent verkozen tot Mister PUB !
Bedankt voor het meedoen je was de duidelijke winnaar.
Groeten ijsmeis
Nu je adres en cadeautje krijgenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Kreeg net mail.
Beste Kevin
Gefeliciteerd jij bent verkozen tot Mister PUB !
Bedankt voor het meedoen je was de duidelijke winnaar.
Groeten ijsmeis
Moderatorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jaloers
Nu ga ik voor tag 3 !
Ik gun het jequote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jaloers
Nu ga ik voor tag 3 !
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgens velen zou ik nooit bij de crew komen dus kijk uit wat je zegt
ben vrijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:57 schreef plumbum het volgende:
moeten jullie niet naar school?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:56 schreef the_legend_killer het volgende:
hey gemeentegenoot
slaapkop
nee. vakantie.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:57 schreef plumbum het volgende:
moeten jullie niet naar school?
Noorderlingen tochquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:00 schreef plumbum het volgende:
weet ik veel
Hier pas volgende week vakantie
ik ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:00 schreef plumbum het volgende:
weet ik veel
Hier pas volgende week vakantie
ik nietquote:
JA!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:02 schreef plumbum het volgende:
Ja noord trapt ass
Daar is het nog kouder dan bij onsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:02 schreef plumbum het volgende:
Ja noord trapt ass
Negers maken slechte muziek. Dus niks ritme.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:05 schreef plumbum het volgende:
oehhhhhhh..was ik maar een echte neger, dan had ik meer ritme en een lul van een meter
maar tomatensoep is ook vies ;pquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik nietheb gister weer es tomatensoep gehad voor t eerst in jaren.. en nou weet ik meteen weer waarom ik t nooit at
![]()
vertelquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik nietheb gister weer es tomatensoep gehad voor t eerst in jaren.. en nou weet ik meteen weer waarom ik t nooit at
![]()
Waar ga je heen ? misschien kom ik een sjieke slip makenquote:
quote:
YESquote:
Laat me raden, van Myers?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:17 schreef Life het volgende:
Ik heb zojuist een brief van een mede-fokker ontvangen thuis, wie wil me aanraken?
![]()
Jeuj.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:52 schreef Life het volgende:
[..]
Nee, Myers komt morgen langs, deze brief was van vrouwelijke afkomst!
Valt me nog mee dat het geen kogelbrief wasquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jeuj.Ik heb ook wel adressen van een aantal fokkers maar om die nou een brief te sturen...
![]()
Maar van welke fokker was het dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:57 schreef Life het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat het geen kogelbrief was
daarmeequote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:24 schreef snopprinses het volgende:
wie helpt me de laatste 30min stage door?
Nou, die 10 minuten moet je ook wel kunnen doorkomen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daarmee
maar die 30min zijn nu nog maar 10 min
Ik niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:26 schreef Eix het volgende:
Hoi, ben er weer.
Wie gaat Zaterdag naar de meet?![]()
Nu ben je toch al vrij.quote:
Auwquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:22 schreef Palau het volgende:
Hm, net op mn bek gaan toen ik een mooie bal wilde scoren (voetbal)..
Nee, die niet. Die werd van de lijn gehaald terwijl ik in de bosjes lag..quote:
Minderquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:34 schreef Palau het volgende:
[..]
Nee, die niet. Die werd van de lijn gehaald terwijl ik in de bosjes lag..
mijn gymleraar zei es n x toen mohammed uit men vorige klas een bal aan t zoeken was in de bosjes: KIJK! een turk in de bosjes!!11!!quote:
Maar het was een Marokkaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn gymleraar zei es n x toen mohammed uit men vorige klas een bal aan t zoeken was in de bosjes: KIJK! een turk in de bosjes!!11!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, wel roze sokken met een rood hartjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb je ook roze sokken met een rood hartje en monk erbij?![]()
Nee het is Wartaal, die dikzak van watskeburtquote:
Doei!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Idd![]()
Maar ik ga dr vandoorFijne avond alvast mensen
![]()
nja..dan zijn ze schattig..maar niet zo schattig als de mijne hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:48 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nee, wel roze sokken met een rood hartje![]()
Slice doorsturen.quote:
De watte?quote:
Zou die vorige week al niet komen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:59 schreef snopprinses het volgende:
omg..morgen is mn camera dr eindelijk!
jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zou die vorige week al niet komen?![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De watte?Is dat weer een nieuw Vinkenslag woordje?
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
heb jij ondertussen nou al eens met imberr ?
Daar dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De watte?Is dat weer een nieuw Vinkenslag woordje?
![]()
hehequote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:08 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik heb haar wel al s een keer gezien hoor.Maar verder richt ik mn pijlen toch op personen buiten FOK!.
![]()
Ejo, Captain Jack. Bring me back to the railroad trackquote:
Ist uit met Amber?quote:
Ah net als Bob zeg maar.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:08 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik heb haar wel al s een keer gezien hoor.Maar verder richt ik mn pijlen toch op personen buiten FOK!.
![]()
Is ook zo.quote:
wtf heb nooit met der gehadquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ejo, Captain Jack. Bring me back to the railroad track![]()
[..]
Ist uit met Amber?![]()
[..]
Ah net als Bob zeg maar.![]()
Hmm das lekker ruk dus. Morgen een snipperdag nemen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jaik had donderdagavond besteld, vrijdagochtend bellen die mensen op dat ze de lens die ik wil hebben, niet meer hebben en welke ik dan wil. Maar mn broer was dat aan me vergeten door te geven. Dus die komt vrijdagavond oh..ze hadden gebeld voor een camera ofzoiets..
dus ik bel diezelfde avond nog terug, bestel een nieuwe, verwacht dus maandag mn spullen..komt niks, gister niks, vandaag niks, dus maar ff gebeld waar al die troep bleef
Komt het morgen dus binnen..![]()
Lekker kloten. Debby is trouwens ook nog steeds single he!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:12 schreef BObNL het volgende:
[..]
wtf heb nooit met der gehad.Ze is nog echt nie over der ex heen , heeft alleen maar over hem en begind elke dag wel een keer te huilen
( tis maand uit ) . maare vandaag met haar en vriendin van der naar de stad geweest. ga zo nog ff langs amber een shirt terug brengen en die vriedin der mail vragen
![]()
lol ze vond mij een geile buik hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker kloten. Debby is trouwens ook nog steeds single he!![]()
![]()
neen :/quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm das lekker ruk dus. Morgen een snipperdag nemen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:05 schreef BObNL het volgende:
[..]
heb jij ondertussen nou al eens met imberr ?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:18 schreef BObNL het volgende:
[..]
lol ze vond mij een geile buik hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neen :/
Maar morgenavond wel meteen een shoot in de grotten denk ik
en nu eten ;p
Vind je imberr niet leuk?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:08 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
![]()
zie mij en debby nogniet gebeuren geloof ikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je al eens aan haar gedacht?Of die vriendin van Amber moet ook leuk zijn.
Heb je nu al een foto van Amber btw?
![]()
[..]
Eet smakelijk.
Jezelf leuk vinden?quote:
Nergens maar het is een vraag.quote:
Hey mensquote:
Waarom zie je dat niet gebeuren?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
zie mij en debby nogniet gebeuren geloof ikmaare heb geen foto van amber
![]()
Halloquote:
Imberr!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jezelf leuk vinden?
[..]
Nergens maar het is een vraag.![]()
[..]
Hey mens
[..]
Waarom zie je dat niet gebeuren?![]()
[..]
Hallo
Er zullen altijd mensen na jou volgen.quote:
Beetje tv kijken, lezen en dan vroeg naar bed.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heel goed. Wat ga jij vanavond doen?
Jullie komen toch allebei uit Sittard en omgeving?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, dat hij mij leuk zou moeten vinden
ja, ja en ja.. dus?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jullie komen toch allebei uit Sittard en omgeving?En eix is toch iets ouder? En eix heeft jou al eens gezien toch?
![]()
Lekker.quote:
En nog geen verkering?quote:
Ga zometeen AC Milan - PSV volgen. En laat naar bedquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
Beetje tv kijken, lezen en dan vroeg naar bed.![]()
jij?
joh das nog ff afwachten hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker.Heb je je prijs al binnen van de verkiezing?
![]()
normaal vind ik dat niet zo lekker (op de sla na) maar vandaag smaakte het me welquote:
Hehe. Wat ook lekker is: Quice (hoe je het ook mag schrijven.)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
normaal vind ik dat niet zo lekker (op de sla na) maar vandaag smaakte het me wel
wat is dat?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hehe. Wat ook lekker is: Quice (hoe je het ook mag schrijven.)
Werkt dat nog steeds zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee. Ik moet wel de persoon leuk vinden wil ik met em nemen.
![]()
Bij mij wel. Bij de breezah's niet nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Werkt dat nog steeds zo tegenwoordig?
En je vindt Eix niet leuk?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee. Ik moet wel de persoon leuk vinden wil ik met em nemen.
![]()
Duurt lang ja, TPG van tegenwoordig.quote:
Ouderwets he?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Werkt dat nog steeds zo tegenwoordig?
Wat voor manier wel?quote:
hmm ken ik niet, eens aan mn moeder voorstellen!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Onderkant bestaat uit bladerdeeg en daarop heerlijk gehakt met sla, uien erdoorheen
Het is gewoon heel erg lekkerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hmm ken ik niet, eens aan mn moeder voorstellen!
..of gewoon zelf proberen te maken ;p
Lekker voor tijdens een romantisch etentje.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hmm ken ik niet, eens aan mn moeder voorstellen!
..of gewoon zelf proberen te maken ;p
Als je het maakt bel me dan even opquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan zal ik het binnekort eens zien te maken
ooh.. op die fiets.. er fietste er vandaag wel 1 voor me.. met 'n broek tot op d'r bilnaadquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
Bij mij wel. Bij de breezah's niet nee.
Tsja, jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. op die fiets.. er fietste er vandaag wel 1 voor me.. met 'n broek tot op d'r bilnaaden dat is dan 15 of zo
![]()
redelijk snel jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey
Wat mij opeens aan fok! opmerkt. Het gaat snél
Ik zit in de klas bijna elke les achter zo'n meisje waarbij de string altijd n kilometer boven der broek uitkomt..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. op die fiets.. er fietste er vandaag wel 1 voor me.. met 'n broek tot op d'r bilnaaden dat is dan 15 of zo
![]()
Op zich was het niet op aan te zien. Geen kont, en dan zo'n broek aan... eet dan een beetje meer dat er ook een kont is om naar te kijken of wacht een paar jaarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, jeugd van tegenwoordig.Zou imberr er ook zo bij lopen?
![]()
god neequote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, jeugd van tegenwoordig.Zou imberr er ook zo bij lopen?
![]()
Gewoon eraan trekken hoor..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zit in de klas bijna elke les achter zo'n meisje waarbij de string altijd n kilometer boven der broek uitkomt..is niet echt prettig moet ik zeggen
![]()
Oh ja, meer van die mensen zoals: "Ja hey ik heb me eigen stijl hoor!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
god neeik kleed me absoluut niet zo
ik val meer in t rijtje van 'mensen die zichzelf zijn'
![]()
Doen de jongens al genoegquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon eraan trekken hoor..
Dan moet je er ook gewoon aan gaan trekken ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon eraan trekken hoor..
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja, meer van die mensen zoals: "Ja hey ik heb me eigen stijl hoor!"
![]()
Kleed je je dan zakelijk? Of baggy?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, maar dan de niet-nalopers variant ervan
ofzo
weet ik veel
ik kleed me iig niet breezah
Tis vooral niet prettig als ze vatsig en dik zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zit in de klas bijna elke les achter zo'n meisje waarbij de string altijd n kilometer boven der broek uitkomt..is niet echt prettig moet ik zeggen
![]()
uhm.. casual en vreemd gemixtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kleed je je dan zakelijk? Of baggy?
kaal of niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan moet je er ook gewoon aan gaan trekken ja.Laatst fietste ik door de stad en zo'n chick zat even gehurkt, ze vond het kennelijk niet nodig om er iets onderaan te trekken aangezien ik haar hele spleet zag.
![]()
maar ik heb je nummer niet!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als je het maakt bel me dan even op![]()
ze is zeker niet dik, maar ook niet echt slank ofzo.. ze is wel gewoon leuk om te zienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Tis vooral niet prettig als ze vatsig en dik zijn.![]()
Daar visualiseer ik gelukkig niet te veel overquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Tis vooral niet prettig als ze vatsig en dik zijn.![]()
Die andere kant.quote:
Jaquote:
Ik die van jou ook niet!quote:
Ah...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
JaIk ben best vreemd.
Als iemand nieuw me een tijdje irl kent, krijg ik dat altijd te horen.
![]()
Daar wel.quote:
Ik ben hem nog niet tegengekomen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
die is wel te vinden ergens![]()
ik verveeeeel me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |