Je moet je tweede plekkie wel veilig stellen hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:57 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Morgen in elk geval wel...als mijn zusje niet langskomt....
I know, i know....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet je tweede plekkie wel veilig stellen hoor.![]()
Mijne weer eens opgestart maar mijn account was schijnbaar verlopen ofzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:58 schreef Sheridana het volgende:
er is trouwens nog iemand hier die ook op msn zit en er verbindingsproblemen mee heeft? of ligt het aan mijn laptop?
ow, de mijne zegt dat mijn browser op offline werken staat of zoiets, maar dat is helemaal niet zo...bvoendien heeft dat ding het over explorer, maar ik heb firefox....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijne weer eens opgestart maar mijn account was schijnbaar verlopen ofzo.
Hoezo wil je fastchatten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:03 schreef Sheridana het volgende:
maarre...niemand heeft msn dus?
Stuur direct een boze brief naar Brill Hates!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:07 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ehm...dat kan dus nu niet, want dat kreng doet het niet...
Met wie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:09 schreef Sheridana het volgende:
en als dat ding het wel had gedaan dan..dan tja...waarom niet?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stuur direct een boze brief naar Brill Hates!
Zat je maar te plagen hoor.quote:
Sorry! Niet slaan!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Argh, ellendeling, je wilde het me gewoon hoor zeggen!!
Gelukkig maar. Ik werd van de week weer inelkaar getimmerd door TH en Wyccie maar ik heb terug geschoten.quote:
oooh, was het weer zover...? Als ik er niet ben dan durven ze wel he...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik werd van de week weer inelkaar getimmerd door TH en Wyccie maar ik heb terug geschoten.
Je bent gewoon onmisbaar op Fok!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:23 schreef Sheridana het volgende:
[..]
oooh, was het weer zover...? Als ik er niet ben dan durven ze wel he...
dat blijkt....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent gewoon onmisbaar op Fok!
Wat is dat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:26 schreef Sheridana het volgende:
[..]
dat blijkt....
intussen kom ik erachter dat ICQ nog prima werkt....
Dat is goed hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:25 schreef RuneRose het volgende:
Zal ik een nieuw topic openen? Gooien jullie die ander ff vol!
Ehm dat heb ik niet....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:28 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ehm, ander kwebbelprogramma via het internet...
Oh, nou ja...jammer...dan gaat het niet door...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ehm dat heb ik niet....Ik heb alleen MSN....
Is goed hoor meiske. Ik ben ook een vervelende etterbak.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook FF en MSn doet het gewoon.
Maar ik heb geen laptop.
Andy, sorry
arrrrrr....dan zal het wel weer zijn wat ik als enige heb opgelopen...greatquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook FF en MSn doet het gewoon.
Maar ik heb geen laptop.
Andy, sorry
fjieuw, ben blij dat ik dat nu weet....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is goed hoor meiske. Ik ben ook een vervelende etterbak.
Ik vond het al zo vreemd dat je mij zo aardig vond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:38 schreef Sheridana het volgende:
[..]
fjieuw, ben blij dat ik dat nu weet....
Wanneer heb ik ooit gezegd dat ik je aardig vind dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat je mij zo aardig vond.![]()
Touché!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:44 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Wanneer heb ik ooit gezegd dat ik je aardig vind dan?
denk het niet, geen idee welke film het moet zijn...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:19 schreef RuneRose het volgende:
haai, Sheri! Je kan snel scorren nu!
Oh gelukkig maar.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:56 schreef Sheridana het volgende:
nee hoor, ben er nog...maar ik ga zo film kijken denk ik...
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo jij bent vroeg op Maik.
Fok! is veel te traag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar is iedereen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
Leuk!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb trouwens wel een leuke vraag voor die movie triva van jullie![]()
Hoiquote:
Heel leuk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey Vic hoe was Serenity?
Ja, ook voor mensen die de serie niet kennen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Aanrader dus?
Exorcist 1? Of die nieuw the Beginning?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb vandaag The Excorcist gezien.
Wat een saai einde zeg![]()
Ah okay. Ik hou wel van sommige science fiction. Alienserie en Star Wars bijv.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ja, ook voor mensen die de serie niet kennen.
Je moet uiteraard wel van sci/fi houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |