Ja, dat is toch een kutkrant. Dat moet je allemaal niet willen geloven hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:06 schreef err het volgende:
Danko Lazovic hoopt na z’n mislukte avontuur bij Bayer Leverkusen verhuurd te worden aan z’n oude club Partizan Belgrado. Feyenoord wenst mee te werken aan een dergelijke constructie van een half jaar. In Nederland toonde ook ADO Den Haag interesse.
Bron: Telegraaf
Twee verdedigers, vijf spitsen en drie middenvelders?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:
Den Ouden zou zonde zijn, schiet er toch altijd wel zo'n 10 tot 15 in. Belangrijk voor een club als ADO.
Overigens is dit de basiself van ADO tot nu toe, gemeten naar het aantal inzetten:
De Vries 16
Rijaard 13
Rankovic 15
Saeijs 14
Van der Leegte 16
Verhoek 15
Stroeve 15
Kolkka 14
Den Ouden 15
Mols 15
Elia 14
Ja, idioot systeem zo. Maar dit is puur naar inzetten wel zo. Zitten wel veel spelers met invalbeurten bij en dat zijn voornamelijk aanvallers, terwijl de backs dan net niet genoeg speelden (El-Akchaoui en Rzasa).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:34 schreef JAM het volgende:
[..]
Twee verdedigers, vijf spitsen en drie middenvelders?.
ik heb bill nog menigmaal zien voetballen bij strijen,toen hijzelf nog actief was op het gras....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, dat doen ze dan netjes. Zeker geen opvallende spelers bij Papendrecht gezien? En Bill ook onopvallend?
Ah, dat is wel wat jaren geleden. Ik miste hem gisteren al langs de lijn bij ons, maar toen bedacht ik ineens dat Papendrecht dit keer op zaterdag speelde.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
ik heb bill nog menigmaal zien voetballen bij strijen,toen hijzelf nog actief was op het gras....
quote:2 finse aanvallers op proef
Vanaf maandag 9 januari aanstaande trainen de Finse aanvallers Njazi Kuqi en Toni Lehtinen op proef mee bij ADO Den Haag.
De 22-jarige Kuqi staat sinds januari 2005 onder contract bij de Engelse Premier League club Birmingham City. Alhoewel hij in de voorbereiding op het huidig seizoen van manager Steve Bruce regelmatig speelminuten kreeg, is zijn debuut in het eerste elftal van de Blues vooralsnog uitgebleven. Daarvoor kwam de 1,93 meter lange spits in zijn vaderland uit voor FC Lahti, waarvoor hij in twee seizoenen in totaal 34 competitiewedstrijden speelde en 9 keer wist te scoren.
In 2004 werd Njazi Kuqi uitgeroepen tot de beste speler van de Finse onder 21-selectie. Zijn broer Shefki Kuqi, die momenteel uitkomt voor Blackburn Rovers, maakt deel uit van de Finse selectie en speelde onder andere beide WK-kwalificatiewedstrijden tegen Nederland.
Lehtinen (21 jaar / 1,84 meter) kwam in de seizoenen 2004 en 2005 uit voor FC Haka. In twee seizoenen speelde hij in totaal 30 competitiewedstrijden (19 doelpunten) in de Finse hoogste divisie. Ook hij heeft onderdeel uitgemaakt van de onder 21-selectie van Finland.
ik kan daar ook geen warme gevoelens van krijgen......quote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef DIGGER het volgende:
Leuke icon Ludacriss, alleen diespurs
horen er niet tussen.
Dat had ik bij Milwall....the Den.......quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:00 schreef Ludacriss het volgende:
Tja was verkocht toen ik White Hart lane in kwam lopen. Zelfde als wat bij Ado gebeurde toen ik voor het eerst op Noord stond.
Ik heb net me kaartje gekocht dus je kan meerijden en aangezien 2 vrienden die mee zouden gaan niet kunnen heb ik nog 2 plaatsen vrij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:01 schreef Hork het volgende:
Ludacriss, als je gaat zou ik graag meerijden. Hoor wel of je gaat en hoe af te spreken.
Toen(1987) Milwall-Leeds.....wat ik toen gezien heb.....maar op naar zondag en die minuut stilte is altijd een mooi symbool..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:50 schreef Ludacriss het volgende:
Ik wacht nog steeds op m'n eerste Tottenham - Milwall. Hoop alleen voor ze dat ze niet degraderen... zou erg zonde zijn.
Zeker een mooi symbool maar het moet wel duidelijk zijn dat Utrecht daarna wel een pak rammel kan verwachten ( figuurlijk gezien hequote:Op woensdag 11 januari 2006 01:22 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
Toen(1987) Milwall-Leeds.....wat ik toen gezien heb.....maar op naar zondag en die minuut stilte is altijd een mooi symbool..
Bedankt voor je aanbod, maar waarschijnlijk moet ik werkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:07 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik heb net me kaartje gekocht dus je kan meerijden en aangezien 2 vrienden die mee zouden gaan niet kunnen heb ik nog 2 plaatsen vrij.
Ok is goed... ik heb dus nog 3 vrij plaatsen voor mensen die mee willen rijden naar Alkmaar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:16 schreef Hork het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar waarschijnlijk moet ik werken.
Ik neem aan dat je tot de 18e kaarten kan kopen, dus mocht er verandering in komen laat ik het wel weten.
Welke vakken zitten jullie in het Zuiderpark trouwens ?
Ik zit meestal op B. Ga nog maar sinds vorig seizoen regelmatig; ben toen aangestoken door een collega die daar een SCC voor had, dus zodoende ben ik daar terechtgekomen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:48 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ok is goed... ik heb dus nog 3 vrij plaatsen voor mensen die mee willen rijden naar Alkmaar.
Btw ik zit tegenwoord op Zuid ( vak G ). Dan kan me ouwe namelijk ook mee zonder dat ie hoeft mee te zingen
Yepz... maar toch gaan we winnenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:59 schreef Hork het volgende:
[..]
Ik zit meestal op B. Ga nog maar sinds vorig seizoen regelmatig; ben toen aangestoken door een collega die daar een SCC voor had, dus zodoende ben ik daar terechtgekomen.
Zijn Rankovic, Van der Leegte en Savedra eigenlijk geschorst tegen Utrecht ?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:06 schreef JAM het volgende:
En natuurlijk gaan we winnen, kankernijntjeboeren.
* meldtquote:Op maandag 16 januari 2006 18:47 schreef Ludacriss het volgende:
Nou ja wie gaan we woensdag mee naar Alkmaar? En ik heb nog plaats in de automobiel
Tja we missen weer basiskrachten... btw wil je meerijden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:25 schreef bigben04 het volgende:
[..]
* meldt
Vandaag kaartje gehaald, ik ben alleen bang dat het niet zo'n fijne wedstrijd gaat worden voor DH![]()
Wellicht kan ik op tijd zijn; hoe laat vertrek je ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:52 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tja we missen weer basiskrachten... btw wil je meerijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |