Ja maar nu om een andere reden denk ikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:19 schreef Wup het volgende:
Tanja waggelt nog precies hetzelfde
idd, zou wel wat zijn, lijkt me toch ook erg voor de vader, om de geboorte op tv te moeten zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd of Tanja's ex (of ex-schoonmoeder) misschien wel in de uitzending komt Donderdag. Lijkt me wel dat hij iets van zich laat horen.
Ook erg benieuwd naar Tanja's reactie dan, aangezien ze de laatste tijd niet al te positief over hem sprak![]()
Ik vind het al knap dat ze loopt , ik kon de volgende dag pas ff staan en dan hooguit 10 min.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:19 schreef Wup het volgende:
Tanja waggelt nog precies hetzelfde
Ja maar aan de andere kant, als hij helemaal niks laat horen is het pas echt een hufter.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
idd, zou wel wat zijn, lijkt me toch ook erg voor de vader, om de geboorte op tv te moeten zien.
Tanja zal er niet blij mee zijn denk ik.
ja ze blijft stoer wat pijntjes betreftquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:21 schreef -Delta- het volgende:
Ja maar nu om een andere reden denk ik
Dat is ook weer waar idd, moeilijk hoor, voor beide partijen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar aan de andere kant, als hij helemaal niks laat horen is het pas echt een hufter.
Zal wel emotioneel voor haar zijn, logisch.
Iedereen roept wel hoe knap ze alles gedaan heeft, maar sommige vrouwen hebben een bevalling die 3x zo lang is, dus daar moet je ook rekening mee houden, dan verdraag je niks meer.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat ze loopt , ik kon de volgende dag pas ff staan en dan hooguit 10 min.
Maar ja, mijn bevalling ging ook wel anders dan die van Tanja.
Echt wel, ik schreeuwde het uit hoor, boeide me ook niks dat de buren het konden horen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:23 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ze blijft stoer wat pijntjes betreft
Ik schrok er ook vanquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:24 schreef Wup het volgende:
haha Tanja schrok helemaal van de zender checken piep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |