ai, had ik weer gemistquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Menno zegt nu dat hij en Ingrid nooit hun nominatie zeggen
T'is gewoon een hufter, maar hij verpakt alles zo "netjes"...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:26 schreef Wup het volgende:
hij is ook wel constant aan het vissen, niet zo leuk
als ze dat doet mag ze van mij nog een avondje vervelend zwetsen:)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Menno denkt dat Lieske misschien Chantal nomineert.
Lieske zegt: "Misschien"
Hmmm... en Dido misschien ook wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Menno denkt dat Lieske misschien Chantal nomineert.
Lieske zegt: "Misschien"
[afbeelding]
alweer [ sinds roel is gaan roken]quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Menno nog bezig, of alweer bezig aan het vissen?
Dan is het ECHT dik feest hierquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hmmm... en Dido misschien ook wel.
Chantal op de bank!![]()
wel meer dan 1 ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:29 schreef Wup het volgende:
[..]
als ze dat doet mag ze van mij nog een avondje vervelend zwetsen:)
je had haar gisteravond moeten horen, dat was aan 1 stuk door lachenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
wel meer dan 1 ook.![]()
Vind d'r erg irritant, maar vaak ook erg grappig met die versprekingen en domme opmerkingen.
Ja dubbel feest zelfs. Feest vanwege het feit dat ze er bijna uit vliegt. En dan ook nog een hele weekleuke, spannende streams omdat ze het de mensen die haar nomineren nooit kan vergevenquote:
Weet ik, was erbijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
[..]
je had haar gisteravond moeten horen, dat was aan 1 stuk door lachen
Toen vertelde ze echt verhalen en er werd heel melig en leuk gereageerd. Die verhalen komen er wat soepeler uit. En nu is ze overduidelijk ook erg moe. Dat komt terug in het lijzig praten. Vrij vermoeiend.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat inderdaad oorlog. En dat moeten we net hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja dubbel feest zelfs. Feest vanwege het feit dat ze er bijna uit vliegt. En dan ook nog een hele weekleuke, spannende streams omdat ze het de mensen die haar nomineren nooit kan vergeven![]()
Zie het weer helemaal zitten nu
Ja enormquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
[..]
Het viel wel op dat de mensen die haar sowieso al niet zo mogen, moeite hadden met gisteren. De mensen die haar wel mogen lagen in een deuk.quote:
ja ze zijn allemaal moe vandaag, slappe hap, al dat geslaap gaat mij irriteren, daarom zijn die nachtelijke weekopdrachten - ook al is het breien - wel oke voor een nachtstreamerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Toen vertelde ze echt verhalen en er werd heel melig en leuk gereageerd. Die verhalen komen er wat soepeler uit. En nu is ze overduidelijk ook erg moe. Dat komt terug in het lijzig praten. Vrij vermoeiend.
Menno en Roel zijn pas supersaai nu. Daar komt helemaal niets zinnigs uit.
Zijn ze dan toch echt zelf mede schuldig aan. De sukkelsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Menno vinden het ook een dag van niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |