Dat effect ken ik van m'n rijlessen. Even afreageren. Zo slecht als mij kan je het haast niet doen en uiteindelijk heb ik ook m'n rijbewijs weten te halen en ik rij best wel netjes zonder examinator naast me.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:59 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx komt net terug van rijlessen.
en nu is het tijd voor wat foute muziek...
nu maar slowchatten dan... mijn chocola is op.. en sex zit er ook al niet inquote:
Beide mag dat ook??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:00 schreef Viper_74 het volgende:
Nu moet je op een date met mij
of marc
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:00 schreef nixxx het volgende:
heb jij dan een van beide gehad, of de combinatie QyRoZ ?
Ik word ook altijd over het hoofd gezien voor dit soort nare dingen.quote:
Gelukkigquote:
Dan mag jij wel eerst, om het goed te makenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:13 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik word ook altijd over het hoofd gezien voor dit soort nare dingen.![]()
Goed ben ik hè?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gelukkig
when i hit rockbottom, there's always Q. to keep you company
*mooi*
*stil*
(*kras*)
eet smakelijk danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o... make my day....
en ik vreet je op
Dankquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:56 schreef QyRoZ het volgende:
Goede TT.
is de grote Q. niet genoeg! gij heiden!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
NIemand hier verder?
jawel, voor evenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
NIemand hier verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |