Geen sorry hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Sorry het zijn mijn hersenspinsels, ik dacht aan een iemand die er wat voor overhad om te blijven leven, maar die toch dood ging.
Hij had geen keuze meer!
Wellicht zag die gene bij jouw op het werk geen uitweg meer, en koos hiervoor. Al dan niet weloverwogen...
Sorry....Het zal wel aan mij liggen..ik zie het waarschijnlijk niet goed...
Ja dat hoop ik ook...ik blijf het prachtig vinden dat door donortransplantaties een ander een soort van 2e leven krijgt..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
Wat te hopen is is dat de organen van iemand die zelfmoord pleegt nog te gebruiken zijn, kan er toch iemand 'beter' van worden.
Bye Byequote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:35 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara voelt zich belabberd en trekt zich terug...
![]()
Hang ze en doe even rustig aan hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:35 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara voelt zich belabberd en trekt zich terug...
![]()
Veel plezier in Utrecht met Twistedquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:22 schreef melismay het volgende:
Ja, ik ga het ook niet verbeteren, ik ga zo richting Utrecht
Nueck zequote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:22 schreef melismay het volgende:
Ja, ik ga het ook niet verbeteren, ik ga zo richting Utrecht
Ligt aan het weer hoor dat je niet wakker kan blijven. er zijn er wel meer zeg maarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben inmiddels een beetje wakker. Naar college geweest en aan het project gewerkt.
Inmiddels alweer twee bakken koffie op, ik ben nauwelijks wakker te houden
* meld zich *quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt aan het weer hoor dat je niet wakker kan blijven. er zijn er wel meer zeg maar
quote:
jaha.. maar dat ligt niet aan het weer.. jij werkt gewoon véééls te hard..* ]Cara *proest[/me] ja toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:19 schreef nixxx het volgende:
hey ja, ik ben ook vermoeid
Het is je vergeven hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jaha.. maar dat ligt niet aan het weer.. jij werkt gewoon véééls te hard..* ]Cara *proest[/me] ja toch?
December ligt om het hoekje te loeren...![]()
[me= Cara geeft aai over de moeie bol..![]()
Sorry ik moest ff wat doen.. heb zo'n buikpijn en hoofdpijn...je vergeeft het me vast wel..![]()
idemquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:35 schreef nixxx het volgende:
weten jullie dat ik noch sex, noch chocolade gehad heb sinds dit topic loopt
zo snel nog???quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:44 schreef Frezer het volgende:
Fok! heeft weer de snelheid van een naaktslak in winterslaap zeg...
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:44 schreef Frezer het volgende:, ik heb toevallig net een paar stukjes genuttigd,
.
Fok! heeft weer de snelheid van een naaktslak in winterslaap zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |