abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31554936
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:39 schreef _Cara_ het volgende:
hé... ik ken die persoon geeneens, en toch grijpt me zoiets aan... Zo kom ik slecht op gang..

Marc --zal wel een rare boel zijn bij jullie nu?
Hij zat tegenover me, en ik kon hem eigenlijk ook niet, wist niet eens dat hij bij zijn broer woonde bijvoorbeeld.
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:43:43 #77
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_31554969
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:41 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Hij zat tegenover me, en ik kon hem eigenlijk ook niet, wist niet eens dat hij bij zijn broer woonde bijvoorbeeld.
Geen hele goede contacten met hem dus.....

Je verwacht het vaak niet.... Zelf wel dan 1 keer met een oud klasgenoot gehad... Die heeft toen zelfmoord gepleegd (3 jaar nadat we van school waren). Hij was altijd stil enzo. Hij zat met zichzelf in de knoop. Maar ik had niet verwacht dat hij zelfmoord zou plegen.

[ Bericht 26% gewijzigd door foksuk1981 op 19-10-2005 10:50:16 ]
I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.
Dwaal.net chatbox
pi_31555387
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:43 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Geen hele goede contacten met hem dus.....

Je verwacht het vaak niet.... Zelf wel dan 1 keer met een oud klasgenoot gehad... Die heeft toen zelfmoord gepleegd (3 jaar nadat we van school waren). Hij was altijd stil enzo. Hij zat met zichzelf in de knoop. Maar ik had niet verwacht dat hij zelfmoord zou plegen.
Hij zat pas een week of 2 tegenover me. Hij is vrij stil en ik heb het vrij druk (als ik niet zit te fokken). Dus echt veel gesproken is er niet in die tijd.
pi_31555521
Unspoken words were understood
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:36:52 #80
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31556050
oef marc... dat is geen fijn nieuws om de dag mee te beginnen... en voor die jongen en zijn familie nog veel erger..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_31556561
De rust is weer wat terug, en het werk gaat weer door, snel toch wel eigenlijk
pi_31556676
Het scheelt wat dat betreft natuurlijk dat hij nog niet echt dichtbij jullie stond. Maar wel een rottige situatie lijkt me.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:14:59 #83
22944 Breetai
....Relax....
pi_31556684
Da's klote als dat zo gebeurd.

Het goeie onderlingen contact ken ikheir ook af en toe wel. Zeker als ze projecten over 2 zalen verspreiden.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_31556865
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 12:14 schreef Frezer het volgende:
Het scheelt wat dat betreft natuurlijk dat hij nog niet echt dichtbij jullie stond. Maar wel een rottige situatie lijkt me.
Het is een beetje onwezelijk. Er is hier in het bedrijf wel van alle hulp beschikbaar voor als het echt nodig is (en dan heb ik het over maatschappelijk werk, psychische ondersteuning en geestelijken) dus wat dat betreft kunnen we alle kanten op.

Ja, ik heb net eens zitten verzinnen wat ik over hem wist. Kwam uit op niet veel, heb toen hij hier kwam solliciteren wel zijn cv gelezen, maar daar houdt het ook wel bij op. Door de drukte kwam het er ook niet echt van om even met hem te gaan praten over niet werkzaken. En hij was nogal op zichzelf. Ging alleen pauzeren etc.....
pi_31556930
middaG lunch
M'n signature, wat doe je :{
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:33:13 #86
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_31556982
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 09:25 schreef Frezer het volgende:

[..]

, ze spelen hard to get tov elkaar.
Dat zie je toch verkeerd!
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:36:15 #87
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_31557041
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 12:26 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Het is een beetje onwezelijk. Er is hier in het bedrijf wel van alle hulp beschikbaar voor als het echt nodig is (en dan heb ik het over maatschappelijk werk, psychische ondersteuning en geestelijken) dus wat dat betreft kunnen we alle kanten op.

Ja, ik heb net eens zitten verzinnen wat ik over hem wist. Kwam uit op niet veel, heb toen hij hier kwam solliciteren wel zijn cv gelezen, maar daar houdt het ook wel bij op. Door de drukte kwam het er ook niet echt van om even met hem te gaan praten over niet werkzaken. En hij was nogal op zichzelf. Ging alleen pauzeren etc.....
Jeetje zeg
-
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:37:15 #88
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_31557060
Goedemiddag.....

Voor mij ff géén koffie....thee... dat moet ik hebben nu...

@marc...lukt het een beetje?
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
pi_31557240
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 12:37 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag.....

Voor mij ff géén koffie....thee... dat moet ik hebben nu...

@marc...lukt het een beetje?
Hehe, je snapt het eindelijk, geen koffie

Ja, het gaat hier door. Ik heb de radio ook wat harder staan als normaal. Het enige is wel dat we niet weten hoe hij het gedaan heeft, en dat willen we toch allemaal wel weten eigenlijk.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:56:05 #90
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_31557388
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 12:46 schreef marcb1974 het volgende:

Hehe, je snapt het eindelijk, geen koffie

Ja, het gaat hier door. Ik heb de radio ook wat harder staan als normaal. Het enige is wel dat we niet weten hoe hij het gedaan heeft, en dat willen we toch allemaal wel weten eigenlijk.
Ha.. die thee is maar van tijdelijke aard hoor...maar ik kan nu idd ff geen koffie ruiken of zien...voel me niet zo heel erg lekker...

Ik weet niet of ik dat zou willen weten .. eigenlijk....
(ik denk dan altijd aan de mensen die juist zo graag hadden willen leven... maar geen keuze hadden..(ik weet het, heel stom van me..)
pi_31557430
goedenmiddag
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:01:01 #92
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_31557488
Goedemiddag Pheno!
-
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:01:20 #93
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_31557496
Hoi Pheno...
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:02:49 #94
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31557526
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zou ik ook niet willen weten hoor.. Klinkt wat hard, maar wat je nu ook nog doet dat helpt niets meer.. Zo goed kende niemand hem en tsja.. zulke dingen gebeuren, je moet toch weer verder..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_31557560
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 12:56 schreef _Cara_ het volgende:

[..]

Ha.. die thee is maar van tijdelijke aard hoor...maar ik kan nu idd ff geen koffie ruiken of zien...voel me niet zo heel erg lekker...
Das niet de bedoeling hoor. Jij moet je gewoon heel erg goed voelen en dan koffie niet lekker vinden
quote:
Ik weet niet of ik dat zou willen weten .. eigenlijk....
(ik denk dan altijd aan de mensen die juist zo graag hadden willen leven... maar geen keuze hadden..(ik weet het, heel stom van me..)
Het is een soort nieuwsgierigheid, we willen het toch wel weten.

Maar waarom zou je aan de mensen denken die willen leven? Hij wou heel duidelijk niet meer leven op dat moment. Of zelfmoord dan de oplossing is weet ik niet zal ik je ook niet kunnen vertellen ook.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:06:37 #96
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_31557587
* Cara gaat ff op de bank zitten met een warmtekussen

En wacht op de kamillethee.... (de rest heeft ze al gehad)
pi_31557594
Hij zal het zelf als oplossing hebben gezien, ik kan me er iets bij voorstellen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_31557697
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:02 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dat zou ik ook niet willen weten hoor.. Klinkt wat hard, maar wat je nu ook nog doet dat helpt niets meer.. Zo goed kende niemand hem en tsja.. zulke dingen gebeuren, je moet toch weer verder..
Misschien is het dat we hier in een ziekenhuis zitten. Het is dan allemaal toch net iets harder. We horen hier regelmatig rare dingen en van mensen die dood zijn gegaan. Op het moment dat er dan iemand uit de omgeving gaat die we minder goed kennen komt het ook wat minder hard aan. En verder gaan we wel hoor, het werk gaat gewoon door.....
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:13:13 #99
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_31557698
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:04 schreef marcb1974 het volgende:

Maar waarom zou je aan de mensen denken die willen leven? Hij wou heel duidelijk niet meer leven op dat moment. Of zelfmoord dan de oplossing is weet ik niet zal ik je ook niet kunnen vertellen ook.
Sorry het zijn mijn hersenspinsels, ik dacht aan een iemand die er wat voor overhad om te blijven leven, maar die toch dood ging.
Hij had geen keuze meer!

Wellicht zag die gene bij jouw op het werk geen uitweg meer, en koos hiervoor. Al dan niet weloverwogen...
Sorry....Het zal wel aan mij liggen.. ik zie het waarschijnlijk niet goed...
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:15:34 #100
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31557732
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:06 schreef Pheno het volgende:
Hij zal het zelf als oplossing hebben gezien, ik kan me er iets bij voorstellen
Mijn oude leraar Latijn heeft ook een jaar of wat na ik van school was zelfmoord gepleegd.. bij hem kan ik me er wel iets bij voorstellen, we noemden hem altijd al "De Laatste Romein" Onze klas was ook bijna compleet bij zijn begrafenis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')