Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:54 schreef melismay het volgende:
Ik heb niemand om mee te chocoladeseksen![]()
iets waar ringen en getuigen bij horen neem ik aan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zeg wat hoorde ik nou laatst over jou in de relatiesfeer?
Ja, nouja, ik las het, maar toch...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
iets waar ringen en getuigen bij horen neem ik aan?
Ik doe niet aan groepsexquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zeg wat hoorde ik nou laatst over jou in de relatiesfeer?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:54 schreef melismay het volgende:
Ik heb niemand om mee te chocoladeseksen
quote:
Eej, tis hier geen [Singles]!quote:
Wil je eens 2 personen blij makenquote:
thnxquote:
Beetje een duffe week gehad, maar verder gaat het wel goed hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:21 schreef Pheno het volgende:
Hoe gaat ie met jou btw?
quote:
Id, het is ook nooit goed....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ze spelen hard to get tov elkaar.
En op relatiegebied?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Beetje een duffe week gehad, maar verder gaat het wel goed hoor
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:37 schreef Plato1980 het volgende:
Dus dat hebben jullie in de huwelijksnacht gedaan.![]()
Het was een kans voor open doel en integenstelling tot bepaalde Ajax-spitsen laat ik die niet liggen.quote:
Ik laat het geheel aan jou fantasie overquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:37 schreef Plato1980 het volgende:
Dus dat hebben jullie in de huwelijksnacht gedaan.![]()
Morgenquote:
Ik had er eerlijk gezegd nog geen voorstelling bijgemaakt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik laat het geheel aan jou fantasie over
had?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had er eerlijk gezegd nog geen voorstelling bijgemaakt.![]()
quote:
Oi, hoe komt dat dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
Oeps, krijgen we hier net bericht dat een collega (uitzendkracht die hier net een paar wiken zit) niet meer gaat komen
quote:
Ow, en nu ga jij het zeker drukker krijgen...?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
Oeps, krijgen we hier net bericht dat een collega (uitzendkracht die hier net een paar wiken zit) niet meer gaat komen
Ik doe aan bidonsquote:
hoiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:23 schreef foksuk1981 het volgende:
mogguh
Whatever gets you exited...quote:
Hij heeft vannacht zelfmoord gepleegd,quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef Frezer het volgende:
Jij hebt ook altijd smaakjes koffie Cara.
[..]
Oi, hoe komt dat dan?
Hey Frezer....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:31 schreef Frezer het volgende:
Hey Foksuk.
[..]
Whatever gets you exited...
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was een kans voor open doel en integenstelling tot bepaalde Ajax-spitsen laat ik die niet liggen.![]()
Die zijn ook lekker,quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:26 schreef _Cara_ het volgende:
Ja ik vind die smaakjes gewoon erg lekker.![]()
Maar ik pas me ook wel aan hoor, als er geen senseo met smaakjes zijn.. dan gewone koffie..![]()
Zo ben ik dan ook wel weer..![]()
Sydneyquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:26 schreef _Cara_ het volgende:
Ja ik vind die smaakjes gewoon erg lekker.![]()
Maar ik pas me ook wel aan hoor, als er geen senseo met smaakjes zijn.. dan gewone koffie..![]()
Zo ben ik dan ook wel weer..![]()
Sjesus! Dat is heftig!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
Hij heeft vannacht zelfmoord gepleegd,
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
Nee geen grapje helaasquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:36 schreef _Cara_ het volgende:
[quote]Op woensdag 19 oktober 2005 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[quote]
[/quoote]
Wat zeg je me nou? dit is toch een grapje zeker?![]()
Hij zat tegenover me, en ik kon hem eigenlijk ook niet, wist niet eens dat hij bij zijn broer woonde bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:39 schreef _Cara_ het volgende:
hé... ik ken die persoon geeneens, en toch grijpt me zoiets aan...Zo kom ik slecht op gang..
Marc --zal wel een rare boel zijn bij jullie nu?
Geen hele goede contacten met hem dus.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij zat tegenover me, en ik kon hem eigenlijk ook niet, wist niet eens dat hij bij zijn broer woonde bijvoorbeeld.
Hij zat pas een week of 2 tegenover me. Hij is vrij stil en ik heb het vrij druk (als ik niet zit te fokken). Dus echt veel gesproken is er niet in die tijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:43 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Geen hele goede contacten met hem dus.....
Je verwacht het vaak niet.... Zelf wel dan 1 keer met een oud klasgenoot gehad... Die heeft toen zelfmoord gepleegd (3 jaar nadat we van school waren). Hij was altijd stil enzo. Hij zat met zichzelf in de knoop. Maar ik had niet verwacht dat hij zelfmoord zou plegen.
Het is een beetje onwezelijk. Er is hier in het bedrijf wel van alle hulp beschikbaar voor als het echt nodig is (en dan heb ik het over maatschappelijk werk, psychische ondersteuning en geestelijken) dus wat dat betreft kunnen we alle kanten op.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:14 schreef Frezer het volgende:
Het scheelt wat dat betreft natuurlijk dat hij nog niet echt dichtbij jullie stond. Maar wel een rottige situatie lijkt me.
Dat zie je toch verkeerd!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ze spelen hard to get tov elkaar.
Jeetje zegquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is een beetje onwezelijk. Er is hier in het bedrijf wel van alle hulp beschikbaar voor als het echt nodig is (en dan heb ik het over maatschappelijk werk, psychische ondersteuning en geestelijken) dus wat dat betreft kunnen we alle kanten op.
Ja, ik heb net eens zitten verzinnen wat ik over hem wist. Kwam uit op niet veel, heb toen hij hier kwam solliciteren wel zijn cv gelezen, maar daar houdt het ook wel bij op. Door de drukte kwam het er ook niet echt van om even met hem te gaan praten over niet werkzaken. En hij was nogal op zichzelf. Ging alleen pauzeren etc.....
Hehe, je snapt het eindelijk, geen koffiequote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:37 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag.....
Voor mij ff géén koffie....thee... dat moet ik hebben nu...
@marc...lukt het een beetje?
Ha.. die thee is maar van tijdelijke aard hoor...maar ik kan nu idd ff geen koffie ruiken of zien...voel me niet zo heel erg lekker...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
Hehe, je snapt het eindelijk, geen koffie
Ja, het gaat hier door. Ik heb de radio ook wat harder staan als normaal. Het enige is wel dat we niet weten hoe hij het gedaan heeft, en dat willen we toch allemaal wel weten eigenlijk.
Dat zou ik ook niet willen weten hoor..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, het gaat hier door. Ik heb de radio ook wat harder staan als normaal. Het enige is wel dat we niet weten hoe hij het gedaan heeft, en dat willen we toch allemaal wel weten eigenlijk.
Das niet de bedoeling hoor. Jij moet je gewoon heel erg goed voelen en dan koffie niet lekker vindenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ha.. die thee is maar van tijdelijke aard hoor...maar ik kan nu idd ff geen koffie ruiken of zien...voel me niet zo heel erg lekker...
Het is een soort nieuwsgierigheid, we willen het toch wel weten.quote:Ik weet niet of ik dat zou willen weten .. eigenlijk....![]()
(ik denk dan altijd aan de mensen die juist zo graag hadden willen leven... maar geen keuze hadden..(ik weet het, heel stom van me..)
Misschien is het dat we hier in een ziekenhuis zitten. Het is dan allemaal toch net iets harder. We horen hier regelmatig rare dingen en van mensen die dood zijn gegaan. Op het moment dat er dan iemand uit de omgeving gaat die we minder goed kennen komt het ook wat minder hard aan. En verder gaan we wel hoor, het werk gaat gewoon door.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet willen weten hoor..Klinkt wat hard, maar wat je nu ook nog doet dat helpt niets meer.. Zo goed kende niemand hem en tsja.. zulke dingen gebeuren, je moet toch weer verder..
Sorry het zijn mijn hersenspinsels, ik dacht aan een iemand die er wat voor overhad om te blijven leven, maar die toch dood ging.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
Maar waarom zou je aan de mensen denken die willen leven? Hij wou heel duidelijk niet meer leven op dat moment. Of zelfmoord dan de oplossing is weet ik niet zal ik je ook niet kunnen vertellen ook.
Mijn oude leraar Latijn heeft ook een jaar of wat na ik van school was zelfmoord gepleegd.. bij hem kan ik me er wel iets bij voorstellen, we noemden hem altijd al "De Laatste Romein" Onze klas was ook bijna compleet bij zijn begrafenis.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:06 schreef Pheno het volgende:
Hij zal het zelf als oplossing hebben gezien, ik kan me er iets bij voorstellen
Geen sorry hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Sorry het zijn mijn hersenspinsels, ik dacht aan een iemand die er wat voor overhad om te blijven leven, maar die toch dood ging.
Hij had geen keuze meer!
Wellicht zag die gene bij jouw op het werk geen uitweg meer, en koos hiervoor. Al dan niet weloverwogen...
Sorry....Het zal wel aan mij liggen..ik zie het waarschijnlijk niet goed...
Ja dat hoop ik ook...ik blijf het prachtig vinden dat door donortransplantaties een ander een soort van 2e leven krijgt..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
Wat te hopen is is dat de organen van iemand die zelfmoord pleegt nog te gebruiken zijn, kan er toch iemand 'beter' van worden.
Bye Byequote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:35 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara voelt zich belabberd en trekt zich terug...
![]()
Hang ze en doe even rustig aan hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:35 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara voelt zich belabberd en trekt zich terug...
![]()
Veel plezier in Utrecht met Twistedquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:22 schreef melismay het volgende:
Ja, ik ga het ook niet verbeteren, ik ga zo richting Utrecht
Nueck zequote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:22 schreef melismay het volgende:
Ja, ik ga het ook niet verbeteren, ik ga zo richting Utrecht
Ligt aan het weer hoor dat je niet wakker kan blijven. er zijn er wel meer zeg maarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben inmiddels een beetje wakker. Naar college geweest en aan het project gewerkt.
Inmiddels alweer twee bakken koffie op, ik ben nauwelijks wakker te houden
* meld zich *quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt aan het weer hoor dat je niet wakker kan blijven. er zijn er wel meer zeg maar
quote:
jaha.. maar dat ligt niet aan het weer.. jij werkt gewoon véééls te hard..* ]Cara *proest[/me] ja toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:19 schreef nixxx het volgende:
hey ja, ik ben ook vermoeid
Het is je vergeven hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jaha.. maar dat ligt niet aan het weer.. jij werkt gewoon véééls te hard..* ]Cara *proest[/me] ja toch?
December ligt om het hoekje te loeren...![]()
[me= Cara geeft aai over de moeie bol..![]()
Sorry ik moest ff wat doen.. heb zo'n buikpijn en hoofdpijn...je vergeeft het me vast wel..![]()
idemquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:35 schreef nixxx het volgende:
weten jullie dat ik noch sex, noch chocolade gehad heb sinds dit topic loopt
zo snel nog???quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:44 schreef Frezer het volgende:
Fok! heeft weer de snelheid van een naaktslak in winterslaap zeg...
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:44 schreef Frezer het volgende:, ik heb toevallig net een paar stukjes genuttigd,
.
Fok! heeft weer de snelheid van een naaktslak in winterslaap zeg...
Oi... ziekjes?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:44 schreef _Cara_ het volgende:
Het is me teveel moeite, kan mn hoofd niet meer recht houden.. ik ga weer op de bank..![]()
* nixxx geeft chocolaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:49 schreef Nastybtch het volgende:
Nou, waar is die sex en die chocolade?! Give it to me baby
Sex is overrated.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:49 schreef Nastybtch het volgende:
Niks onoverkomelijks..gaat ook weer over ..quote:
10+, recht-door-zee.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:49 schreef Nastybtch het volgende:
1-, Q-reactie.quote:
Toch vervelend,quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:56 schreef _Cara_ het volgende:
Niks onoverkomelijks..gaat ook weer over ..
Sex is bij mij j mij duidelijk aan een herwaardering toe. Is er nog een dame die mee wil doen aan de evaluatie?quote:
Hoe moet ik dat zien? Je moet de opgelopen frustraties kwijt?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:59 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx] komt net terug van rijlessen.[/me]
en nu is het tijd voor wat foute muziek...
[me=Anthraxx hoort Manowar - Call to arms.
txsquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? Je moet de opgelopen frustraties kwijt?![]()
Autorijden is leuk mên. Tenminste wel als er geen instructeur mee moet gaan die daarvoor een financiële aderlating van jou kant wenst.quote:
Ik heb net een zak gele m&m's weggewerktquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:35 schreef nixxx het volgende:
weten jullie dat ik noch sex, noch chocolade gehad heb sinds dit topic loopt
jinx!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:16 schreef nixxx het volgende:
kei-gaaf
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
het Brabants dringt door tot boven de grote rivieren!
quote:
Dat effect ken ik van m'n rijlessen. Even afreageren. Zo slecht als mij kan je het haast niet doen en uiteindelijk heb ik ook m'n rijbewijs weten te halen en ik rij best wel netjes zonder examinator naast me.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:59 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx komt net terug van rijlessen.
en nu is het tijd voor wat foute muziek...
nu maar slowchatten dan... mijn chocola is op.. en sex zit er ook al niet inquote:
Beide mag dat ook??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:00 schreef Viper_74 het volgende:
Nu moet je op een date met mij
of marc
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:00 schreef nixxx het volgende:
heb jij dan een van beide gehad, of de combinatie QyRoZ ?
Ik word ook altijd over het hoofd gezien voor dit soort nare dingen.quote:
Gelukkigquote:
Dan mag jij wel eerst, om het goed te makenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:13 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik word ook altijd over het hoofd gezien voor dit soort nare dingen.![]()
Goed ben ik hè?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gelukkig
when i hit rockbottom, there's always Q. to keep you company
*mooi*
*stil*
(*kras*)
eet smakelijk danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o... make my day....
en ik vreet je op
Dankquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:56 schreef QyRoZ het volgende:
Goede TT.
is de grote Q. niet genoeg! gij heiden!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
NIemand hier verder?
jawel, voor evenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
NIemand hier verder?
he, het kan wel eens een keertje meevallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan mag jij wel eerst, om het goed te maken
Schande!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
is de grote Q. niet genoeg! gij heiden!
Als je iemand voor mij vindt om te neuken wil ik de beroerdste niet zijn hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:31 schreef nixxx het volgende:
zeg dat wel.. dat er zelfs in een topic met zo'n titel niet geneukt wordt zeg..dan kan boe's lijst ook wel opgeheven worden
Ook niet door mijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:45 schreef QyRoZ het volgende:
Met deze FOK!-snelheid wordt er volgens mij meer geneukt dan ooit. Natuurlijk niet door mij.
Je bedoelt toch als je nog chocolade overhebt voor de sex hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:08 schreef nixxx het volgende:
Koken met chocolade misschien handig als je na de sex nog chocola over hebt
voor de sex, tijdens de sex en na de sexquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch als je nog chocolade overhebt voor de sex he![]()
gebruikte chocola blijft gewoon chocolaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
voor de sex, tijdens de sex en na de sex
Eigenlijk altijd wel dusquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Door mij al helemaal niet . . .quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:45 schreef QyRoZ het volgende:
Met deze FOK!-snelheid wordt er volgens mij meer geneukt dan ooit. Natuurlijk niet door mij.
Wast loos ??quote:
Te leuke vrouw op het verkeerde moment. Dit is daar echt niet de dag voor zeg maarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Door mij al helemaal niet . . .![]()
![]()
[..]
Wast loos ??
hmmmquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te leuke vrouw op het verkeerde moment. Dit is daar echt niet de dag voor zeg maar![]()
Kom op... Het is altijd tijd voor leuke mensen!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te leuke vrouw op het verkeerde moment. Dit is daar echt niet de dag voor zeg maar![]()
welterusten Carissima, en beter wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:34 schreef _Cara_ het volgende:
Bah...Ik moet ff niet aan chocolade denken..(en de rest dan) ben zóóóó ziek.
Ik hou het tegoed...![]()
Welterusten iedereen..ik probeer wat te slapen..![]()
Ik ken haar pas 10 jaarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmmja "Ik vind je leuk, maar ik zie je over een maand wel weer na mijn vakantie" ... dat gaat niet erg op prijs gesteld worden
Sex, dat is lang geleden... :")quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
txsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
welterusten Carissima, en beter worden![]()
![]()
ow...quote:
Een collega dan ook nog?quote:Maar met alles wat er gebeut vandaag is het even wat minder.
trusten Marc.. don't give up...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ken haar pas 10 jaar
Maar met alles wat er gebeut vandaag is het even wat minder.
@Cara, truste![]()
Gelukkig geen collega nee. Iemand uit Eindhovenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow...schrap mijn vorige post dan maar
[..]
Een collega dan ook nog?
En terechtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:46 schreef nixxx het volgende:
eindhoven... populaire stad hier op fok
Utrecht is pas populair!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:46 schreef nixxx het volgende:
eindhoven... populaire stad hier op fok
opschepper, als jullie maar geen sex gaan hebben... solidariteit noemen ze datquote:
Patsert!quote:
Gelijk heb je hoor,quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:21 schreef GF het volgende:
Nou, morgen is het dan zo ver. Ik ga jullie advies opvolgen en naar Burgers' Zoo in Arnhem, met m'n vriendin dus
Das een goed plan,quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Truste iedereen die naar bed gaat
Bedankt, zal wel lukkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor,
veel plezier iig
Ja lekker man in zo'n kubus... mooie dekens ook enzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Op het toneel natuurlijklekker exhibitionistisch (ofzo
) .
die waren idd prachtigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja lekker man in zo'n kubus... mooie dekens ook enzo
Die warming up van Tygo en Cas waren ook ergquote:
Word er ook 1 wakker!quote:
Prrrrrrrrrquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Die warming up van Tygo en Cas waren ook erg![]()
nou, ik heb vanavond al wel op bed gelegen, maar nog niet geslapen, dat staat voor zometeen in de planning.quote:
Jij vuige pfeiffer-lijer!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nou, ik heb vanavond al wel op bed gelegen, maar nog niet geslapen, dat staat voor zometeen in de planning.
Ik doelde meer op feit dat deze TT er al sinds gisteren isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nou, ik heb vanavond al wel op bed gelegen, maar nog niet geslapen, dat staat voor zometeen in de planning.
ik probeer R&P te vermijden!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik doelde meer op feit dat deze TT er al sinds gisteren is
En ik dan?!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik probeer R&P te vermijden!
Ik wil niet naar die meet, dan kan ik ook gewoon een keer met jou afspreken en mensen die ik WEL leuk vind!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
![]()
krijg je d'r van als je niet naar de meet gaat!
ook een plan!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wil niet naar die meet, dan kan ik ook gewoon een keer met jou afspreken en mensen die ik WEL leuk vind!
Dat die meet daar toevalligerwijs ook is op die datum, doet er niet toe of wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ook een plan!
26 november in Amsterdam doen?
we gaan gewoon in het café ernaast zitten, fokkers uitlachen!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat die meet daar toevalligerwijs ook is op die datum, doet er niet toe of wel?
Ja ja, ik heb m al doorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
we gaan gewoon in het café ernaast zitten, fokkers uitlachen!
ja, meet ja!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:55 schreef GF het volgende:
Meet?
Ik niet!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
misschien wel, ligt eraan wie er allemaal komen.
Is het wat of is het een stuk van "13 in een dozijn" ??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:55 schreef melismay het volgende:
De seks was geweldig en Tygo en Cas ook!![]()
Welke meetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:15 schreef Nastybtch het volgende:
Goedemorgen,
waar is nou die sex en chocolade gebeleven? Komt dat met de meet ofzo want dan kom ik zeker ook
Die 5 jaar Fok meeting was echt geweldig. Jaa en daar zijn wel een paar dingen gebeurd. Het viel me eigenlijk nog heel erg mee. Ik had een grotere orgie verwacht.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:27 schreef Jumparound het volgende:
Sex op een meet? het moet niet gekker worden
[sub]op de fok 5 jaar meet is er volgens mji wel het een en ander gebeurt[s/ub]
en van sex stop je die gaatjes weer dichtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:45 schreef Jumparound het volgende:
Chocolade krijg ik gaatjes van...
en van sex....
Dit is fok mên, altijd wel iemand met zin in sex chocolade
Waar blijft dat slotje dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
en van sex stop je die gaatjes weer dicht
opgelost slotje!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
en van sex stop je die gaatjes weer dicht
opgelost slotje!
Iets met slotjes?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:48 schreef Pheno het volgende:
Ik zet het nieuwe topic weer klaar, met pakkende titel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |