thx , enne ik ga idd maar ff wat doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:18 schreef RonaldV het volgende:
Goeie reis toegewenst Donna!
Edit: waar is deel 114 trouwens?![]()
je weet t nog !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:23 schreef Re het volgende:
en ook ff geologie doen he, kijken of het zand van de hoek echt niet te vergelijken is met het zand van de braziliaanse kusten
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
je weet t nog !![]()
![]()
ownee dat was iets anders![]()
ff kilootje zand meenemen dan en goed bodem onderzoek doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat jij t nog snapt
![]()
ik begrijp er geen reet meer van![]()
quote:
oeh ben jij zo nog ff op msn toevallig?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:34 schreef Re het volgende:
[..]
ff kilootje zand meenemen dan en goed bodem onderzoek doen
een paar keer naar het strand en je ontkomt er toch niet aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:34 schreef Re het volgende:
[..]
ff kilootje zand meenemen dan en goed bodem onderzoek doen
nou lekker slapen danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:51 schreef pea4fun het volgende:
Ik ga maar weer eens sluiten. Onnodige melding eigenlijkhoudoe!
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben net pas thuis
Waar is alle gezelligheid heen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Donna![]()
ik moet echt slapen meisAnders ben ik morgen WEER een wrak
truste![]()
ff cameraatje kopen en dan hoop ik dat t luktquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
heel veel plezier vastMaak je foto's?
Inderdaad Re!!!!!!!!!!!!!!!!!! vertel vertel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 04:15 schreef Xilantof het volgende:
damn het staat ook op hun site
als ik dat geweten had, had ik in mijn eerste week gegaan...
vraagje aan Re: zijn er nog andere fotografie winkels in NY?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:14 schreef -Marjo- het volgende:
Tisser??
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 03:53 schreef Xilantof het volgende:
HM2 meen je dat?
dat B&H gesloten is?
heeft er hier iemand pech dan(and it's not me
)
Ik dacht er meer aan om de tandarts een passende straf te laten uitvoeren. Marathon-man zeg maar.quote:
Dat is wel weer erg praktisch gedachtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
oh dat zou ook kunnen. Maar ja, dat lost het probleem nog niet op natuurlijk
Goed ..... we zijn een uur verder....nog geen techneut gezien (schijnt te kunnen kloppen, want hij heeft gister tot 00.00 door zitten hobbyen) en nog geen stap verder gekomenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
Grmbl.....
Ik HAD dus gister wat aan de praatEindelijk de rotzooi van een ander opgeruimd
Nu heeft er een techneut aan de omgeving gezeten
En dus werkt het niet meer
En ik had dus om 09:15 een vergadering daarover
![]()
En diezelfde techneut is dus vandaag later omdat-ie naar de tandarts moestEn ik kan niets want we krijgen de wachtwoorden van de testomgeving niet want hij vertrouwt ons niet
![]()
Ik ben lichtelijk geirriteerd
En je hebt natuurlijk alles aan de baas doorgegeven dat je niet kan werken en waarom niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
Goed ..... we zijn een uur verder....nog geen techneut gezien (schijnt te kunnen kloppen, want hij heeft gister tot 00.00 door zitten hobbyen) en nog geen stap verder gekomenIk had wel een bossche bol kunnen eten, maar die heb ik maar ff laten staan
Nou moet ik morgen opeens een demo gaan geven van de applicatie
En ik heb hem zelf maar één keer gezien
Dat wordt weer een duidelijk geval van "bluf your way into... in tien lessen"
Uiteraardquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En je hebt natuurlijk alles aan de baas doorgegeven dat je niet kan werken en waarom niet.
Nee hoor...er lopen hier meer vrouwen rondquote:
ja er zijn er genoeg, ken ze helaas niet uit mijn hoofdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 04:15 schreef Xilantof het volgende:
damn het staat ook op hun site
als ik dat geweten had, had ik in mijn eerste week gegaan...
vraagje aan Re: zijn er nog andere fotografie winkels in NY?
oh okee... lul je er maar weer uitquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor...er lopen hier meer vrouwen rondDit was er eentje die bezig is met haar scriptie voor haar studie Europese Rechten!
Normaal gesproken springen er dan vier of vijf users uit 't niets met 'nee hoor', 'hallo' of 'hiero'...quote:
Nou...netjes in zijn doosje liggen wachten tot het baasje hem op kwam halenquote:
Ja dank jequote:
Yeahquote:
neeeheeeequote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij nou aleens een jas gekocht?
Gewoon met de windows wizard....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ik doe dat met een cardreader en windows explorer
dat is daar voor namelijk
Ja...dank je welquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:38 schreef pea4fun het volgende:
niks kwartetten!
Ik kom ook ff PdeHoog feliciteren met zijn flitserdat je maar iedereen behalve mij mag verblinden
Ja doe maar lekker overbelichten...weg rimpels detailsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...dank je welHelaas ga jij er ook mee te maken krijgen
Wacht maar
Je bedoelt dat je een high-key foto van jezelf wilquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja doe maar lekker overbelichten...weg rimpels details![]()
high key?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:50 schreef pea4fun het volgende:
Ja doe maar lekker overbelichten...weg rimpels details![]()
ctrl xquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:48 schreef pea4fun het volgende:
Cardreader, ctrl a, ctrl c, ctrl v naar een map met datum en naam, isse siempel
overzetten doe ik iedere keer als ik foto's gemaakt heb, leegmaken alleen als ie vol is, of als ik verwacht veel ruimte nodig te hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ctrl x
of koop jij iedere week nieuwe kaartjes?
Deed ik een keer, toen ging er iets fout, stond het niet in de target dir, en ook niet op de originele locatie.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ctrl x
Ik kopieer en formatteer vervolgens in het toestel zelfquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ctrl x
User error?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Deed ik een keer, toen ging er iets fout, stond het niet in de target dir, en ook niet op de originele locatie.
Lache joh!
Ome Bill errorquote:
voorkomen is beter dan genezen.quote:trouwens er zijn zat recoverytooltjes waarmee je van beschadigde en geformatteerde kaartjes data kunt terughalen![]()
Ik denk het wel...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:18 schreef Re het volgende:
zow kan het licht nu al uit?
ja dat zal ik doen danquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk het wel...
Ik ga zo uit eten 1 block van het hotel...
Doe jij het licht uit?![]()
Getsie... Vandaag niet hoor..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:24 schreef Xilantof het volgende:
@shark: Helaas, ze waren sold out. ze hadden er wel de 85 mm 1.8 liggen...
was leuk in New York, mooi weer, veel gelopen. en nog even wat mee gemaakt op brooklyn bridge...
iemand wilde springen
Ja, effe met het lichtknopje spelen..quote:
altijd leukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, effe met het lichtknopje spelen..
*klik* aan *klik* uit *klik* aan![]()
Effe een schopje op Google geven..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
altijd leuk
ik ben druk op zoek naar nog meer fotowinkels in new york, maar kan weinig vinden...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:24 schreef Xilantof het volgende:
@shark: Helaas, ze waren sold out. ze hadden er wel de 85 mm 1.8 liggen...
idd, dag sleept zich wel voort zo, traag ... maar lunch tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:46 schreef PoseidonVS het volgende:
Wat een drukte hier zeg!
wat een stom spelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Terwijl PdeH demonstreert, hier een spelletje
For men only!!!!
Subtiel inkijken lukt jou niet?quote:
subtiel inkijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Subtiel inkijken lukt jou niet?
Maar je krijgt wel telkens bier!
Zodra jij je theorie examen hebt gehaald, mag je voor je praktijk diploma gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
subtiel inkijken
ik wil die handen ook kunnen bedienen![]()
Die loopt nu ergens rond in Central Park zei ie gisterenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
Zit ons eens niet lekker te maken XilGa HM2 maar pesten
En waarom loop jij daar dan niet rondquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die loopt nu ergens rond in Central Park zei ie gisteren
moet goed uit te houden zijn daaro met dit weer![]()
Dat is zo gek nog niet, NY ligt op de zelfde breedtegraad als Madrid.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:29 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen![]()
vandaag weer new york in
zonnetje schijnt, rond de 20 graden. gaat goed
Ik ben morgen vrij, dan heb ik wel ff tijd om plaatjes te kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Wellicht interessant voor mensen met belangstelling voor historische fotografie:
Hitler liet bedreigde kunstschatten fotograferen
Uitgegeven: 20 oktober 2005 15:00
BERLIJN - Hoewel Hitler bleef geloven in de eindoverwinning, ontging het hem niet dat de oorlog veel gebouwen, en daarmee belangrijke kunstschatten, verwoestte. Daarom stuurde het nazi-bewind er fotografen op uit om de werken te documenteren. Het unieke fotoarchief dat zo ontstond, is vanaf vrijdag beschikbaar op internet. Dat meldde de Duitse krant Berliner Morgenpost donderdag.
Hitler bracht uit voorzorg museumkunst elders in veiligheid. De stukken die niet opgeslagen konden worden, zoals fresco's, tapijten en altaars liet hij op beeld vastleggen. Van 1943 tot 1945 documenteerde het bewind kunstschatten van 480 gebouwen in Duitsland en bezette gebieden.
Restauratie
Dat leverde 39.000 binnenopnames in kleur op, die noodzakelijk waren voor eventuele restauratie van de kunststukken. Buitenopnames werden niet gemaakt, omdat die vaak al bestonden.
Kleuren
De fotografen hadden grote problemen met de kleurenfoto's, aldus Stephan Klingen, de leider van het archief. Ze maakten gebruik van een in 1936 nieuw geīntroduceerde methode van Agfa. De verschillen tussen het originele kunststuk en de foto waren echter zo groot, dat de filmfabrikant, de fotografen en het Duitse propagandaministerie tot twee keer toe op een grote conferentie in Wenen samenkwamen in een poging een oplossing te vinden voor het probleem. Sommige fotografen gingen na het ontwikkelen van de foto's terug naar het orgineel om de werkelijke kleuren met de foto te vergelijken.
Kosten
Met de 480 bezochte gebouwen waren de Duitsers nog niet eens op de helft van hun streven. Het Duitse ministerie bepaalde destijds dat de kunstschatten van ongeveer 2000 gebouwen gedocumenteerd moesten worden. Het moet een duur project geweest zijn. De kosten voor een enkele detailopname bedroegen 30 tot 35 Rijksmark. Daar kwamen nog de kosten voor steigers en belichting bij. Het volledige archief is vanaf vrijdag te bekijken op www.zi.fotothek.org.
van nu.nl ge copypaste
Nu zie je sterretjes??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:14 schreef Re het volgende:
pomptiedom...
ooit wel eens recht in een 900W/s flitslamp gekeken en per ongeluk laten afgaan.... nou...
Klopt, vandaag een stuk door Central Park gedaan. En daarna vanaf de 59ste tot aan de 18de over Broadway terug gelopen. Om er achter te komen dat ook daar een fotozaak potdicht zatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die loopt nu ergens rond in Central Park zei ie gisteren
moet goed uit te houden zijn daaro met dit weer![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klopt, vandaag een stuk door Central Park gedaan. En daarna vanaf de 59ste tot aan de 18de over Broadway terug gelopen. Om er achter te komen dat ook daar een fotozaak potdicht zatDaarna maar weer via 5th avenue omhoog gelopen naar de 34ste waar het hotel staat..
![]()
Ik zal de beste uitzoeken tussen de 3500 die ik gemaakt heb.. Er zit vast wel iets leuks tussen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ben nieuwsgierig naar de foto's
Fles het is pas 17.45 in de middag...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ga zometeen slapenWelterusten allemaal en tot morgen
* HMaster=II pakt een kaarsje en zet die bij Xila neer op zijn tafeltje Was je er nog welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:50 schreef Xilantof het volgende:
hey!! je laat mij in het donker zitten
ja joh! 't is pas 21 uur!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster=II pakt een kaarsje en zet die bij Xila neer op zijn tafeltje Was je er nog wel![]()
Oh ja, wij leven nog in donderdagquote:
en was het wat daaro?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Oh ja, wij leven nog in donderdag![]()
![]()
We komen ook net vanuit het Irish Cafe het block naast het hotel.
Het cafe heet Tir na Nog www.tirnanognyc.com Het is wel een beetje veel prijzig, maar wel heel erg gezellig. We zijn er al drie avonden geweest. Ook zeer prettig en vriendelijk vrouwelijk personeel. Morgen er voor een borreltje op de avond er heen. Even gezellig kletsen met de dames. (wel steeds moeten vertalen voor mijn engelse-taal-onkundige moeder) Ze hebben lekkere steaks en Guiness bierquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
en was het wat daaro?
ik zit hier lekker tv te kijken nu met laptopje op schoot
achjaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:28 schreef Vliegvrager het volgende:
wie de schoen past...![]()
![]()
Morgen Fles, morgen Puckzzz
Nog zo'n lui mensquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:52 schreef Jelleee het volgende:
Ik meld me ook maar weer.. Gutenmorgen.
Even ontbijten![]()
![]()
mijn computer doet stomquote:
en niet eens een linkje?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:30 schreef pea4fun het volgende:
Zo, al dat gezeur dat er niet genoeg foto's worden geplaatst...ik heb maar ff een topic geopend![]()
Er wordt ook zoveel gepost dat dat topic meteen naar beneden zakt hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en niet eens een linkje?
spemmert van nix![]()
nu moet ik helemaal gaan zoeken
Ik hoop voor je dat het een storm in een glas water is...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:59 schreef Subhuman het volgende:
Tering... Het project waar ik op zit gaat weg bij ons callcenter, hoor ik net via sms.
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren zeg, straks sluiten ze onze hele vestiging... Mijn project is zo ongeveer het enige wat hier zit.
* Sub rijdt zo even langs voor het laatste nieuws
Ze zoeken nog kabeltrekkers op een booreilandquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:59 schreef Subhuman het volgende:
Tering... Het project waar ik op zit gaat weg bij ons callcenter, hoor ik net via sms.
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren zeg, straks sluiten ze onze hele vestiging... Mijn project is zo ongeveer het enige wat hier zit.
Dat klinkt alsof je hem weg wil hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ze zoeken nog kabeltrekkers op een booreiland.
.
Ohhh! Nee dat is niet zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je hem weg wil hebben
ja nee...da we dat ff duidelijk hebben hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:39 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ohhh! Nee dat is niet zo.
Ik refereerde even aan een gesprekje wat ik laatst met Sub had op msn.
Je wilde daar toch wegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:59 schreef Subhuman het volgende:
Nou, ik heb nu het volledige verhaal. Het bedrijf lost het voor de werknemers behoorlijk goed op vind ik. Het project gaat weg, en alle werknemers worden verdeeld over aanwezige of nieuwe projecten. Zelfs de uitzendkrachten. Dat vind ik wel netjes, maar toch ben ik blij dat ik een vast contract voor onbeperkte tijd heb!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het een storm in een glas water is...![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ze zoeken nog kabeltrekkers op een booreiland.
.
Ik wou daar weg als ik iets anders vond, maar dat is nog niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wilde daar toch wegProbleem gelijk opgelost
Normaal gesproken vergeten managers dat soort dingen niet zo snel hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:07 schreef Subhuman het volgende:
Jammer voor mij is wel dat ik me in de loop der tijd heb opgewerkt tot vraagbaak, op een nieuw project zal ik weer helemaal onderaan moeten beginnen met bellen. Maarja, het zij zo. Hoe sneller ik naar een ander project verhuis, hoe eerder ik me kan opwerken. Zeker aangezien ik me dus al een keer eerder opgewerkt heb.
Niks verbaast me meer bij dit bedrijf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaal gesproken vergeten managers dat soort dingen niet zo snel hoor
Daarom. Gewoon alles positief bekijken!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:02 schreef pea4fun het volgende:
Nieuwe en verse uitdaging sub...das ook wel eens lekker
Koffie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...tijd om er vandoor te gaan. Morgen naar het dolfinarium![]()
quote:
Er ligt een ruime haven naast het Dolfinariumquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Is een idee, maar dan moet ik wel ff wat vrienden lozen
![]()
Was me al opgevallen jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er ligt een ruime haven naast het Dolfinarium
Bel me maar ffquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was me al opgevallen jaIk kijk even
Misschien dat als die kids nog willen spelen in de speeltuin, dat ik jou ff kom vervelen
nou niet echt... ben in soho geweestquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:51 schreef Re het volgende:
dan ben je op de verkeerde plekken geweest
Kijk dan eerst even op internet of de zaken dan wel open zijn...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nou niet echt... ben in soho geweest
en bij Barnes & Nobles booksellers bijv... die hebben gewoon te veel
helaas zijn echt alle beetje grote fotografiezaken dichtdas best klote... maarja.. nu heb ik weer een reden om nog een keer terug te gaan als ik ooit weer tijd vind
Terring dat is echt een teringend zeg. Kon je niet gewoon met de metro? Of een taxi?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:10 schreef Re het volgende:
ja mijn record is van 34st street naar 120st door Central Park... wordt je ook niet blij van met een koffer achter je aanzeulen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:20 schreef Re het volgende:
wat met een paar studiemaatjes van me en die dachten het wel ff te lopen, god wat heb ik lopen kankeren op ze lol
Greetzzz en werk ze morgenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:26 schreef Re het volgende:
maar ik ga maar eens vroeg naar bed, morgen weer druk
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:00 schreef mother-mother het volgende:
OLA!!!!!!!
hoe is t in nl?![]()
hier is t super doeiiii moet weer gaan ole!!!!!![]()
nee dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 00:49 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
lekker dagje new york gehad weer.
ik wilde potverdomme wat kopen maar ik kon niets leuk vindenhoe stom is dat
![]()
ik vlieg zondag terug naar NLquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee dusals ik nou s eerst lees voordat ik iets intik
![]()
ik woensdag en sprak net HIImaster (ik zal t wel weer verkeerd tikkenquote:
't is HM2 Mama2quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 04:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik woensdag en sprak net HIImaster (ik zal t wel weer verkeerd tikken)
op msn en hij vliegt morgen al om 18 uur
netjes achter elkaar zo![]()
Dank je, was erg leuk om te doen en het bruidspaar is er blij meequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:11 schreef -Marjo- het volgende:
Mooie foto's!!!!
Heel mooie foto's Pea. echt leuk leuk maar in tegenstelling tot Marjo is de bewerking niet aan mij besteed. Die randjes is niet mijn ding, sorry.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:56 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb de huwelijksreportage op mijn site gezet![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:17 schreef pea4fun het volgende:
Posseidon en Jellee, het was voor mij de eerste keer. Die bewerkingen zijn voor mij probeersels. Zelf vind ik ook sommige leuker uitgevallen dan andere, maar het voordeel is...Ik heb ook alle foto's onbewerkt voor het bruidspaar, ze kunnen kiezenIn tegenstelling tot een "echte" fotograaf waar je het moet doen met zijn keus.
Zit je nu te beweren dat ik lastig was?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:34 schreef pea4fun het volgende:
Mijn foto's waren trouwens niet de enige...er waren nog 2 mensen die foto's maakten, dus het wordt er voor het bruidspaar alleen maar lastiger op
Ja altijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zit je nu te beweren dat ik lastig was?
Jij bakt niet eens een pannenkoek voor hem? tsss...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:04 schreef RonaldV het volgende:
Groeten van de opdrachtgever trouwens. Hij is net vertrokken in de richting van het pannenkoeken restaurant
Pannenkoek...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij bakt niet eens een pannenkoek voor hem? tsss...
Je hoeft em zelf niet te eten...quote:
Ze stonden dus voor jouw deur al te wachten hequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:04 schreef RonaldV het volgende:
Groeten van de opdrachtgever trouwens. Hij is net vertrokken in de richting van het pannenkoeken restaurant
gaat altijd veels te snel he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:46 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddag. 't is hier nu kwart voor 6 en al bijna pikdonker buiten.
lekker lui dagje gehad, en morgen langzaam aan klaar maken om naar huis te gaan..
ja klopt.quote:
hey!quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:11 schreef Auticia het volgende:
Hee!
t'is hier nat koud vies en nat ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja klopt.
maar heb het naar m'n zin gehad, en zit nu ook teveel met mijn gedachte in NL om hier nog langer te genieten. 't is nu goed geweest.
En kom zeker ooit nog eens terug
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:11 schreef Auticia het volgende:
Hee!
zo was het hier vandaag ookquote:
ahhh lekker onstuimig ja kan het wel zijn daar somsquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
zo was het hier vandaag ookdus om het weer hoef ik hier niet te blijven.
7 graden celsius en veel regen
Ik ben allang wakkerquote:
posten danquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
goedemorgen allemaalik heb een heerlijk fotoweekendje achter de rug
Vertelquote:
hoi xilaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |