Ik ben er meestal ook nog wel rond die tijd. Maar vanavond durf ik er niets over te zeggen. Als het nog boeiend wordt misschien, maar anders ga ik ook maar eens verstandig op tijd naar bed voor de verandering. Maar dat zeg ik nu, en ben nu eenmaal een persoon dat zo rond een uur of 12 eindelijk goed tot leven komt en dan is het toch weer zo een uurtje of 3quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scan is er bijna altijd nog rond die tijd, ik ook bijna altijd, dat is al 2.![]()
2 mensen die binnenwandelen, die de hele dag nog niet gekeken hebben en hop we hebben 4 mensen.
Of we allemaal na 10 minuten gaan slapen, boeit dan niet, die 4 manmissie is geslaagd![]()
Een gluiperd van het zuiverste water, meneer Sonneberg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:22 schreef regenworm het volgende:
Lieske wil op rob stemmen.
Menno is een gluiperd probeert te vissen op wie lieske stemt
Ze noemt Rob net een veilige thuishaven, dus lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:22 schreef regenworm het volgende:
en als jij nu ook op tieft dan is het hier ook rustigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei Lieske een kwartier geleden niet dat ze ging slapen? TIEF DAN OOK OP STOMME DOOS!!!!!
Nee ze zei net dat ze Rob niet kon nomineren omdat hij de basis is ofzo..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:22 schreef regenworm het volgende:
Menno is een gluiperd probeert te vissen op wie lieske stemt
Nou puntje voor die kleine meid dan maar, als ze maar niet gaat jammeren dat ze niet weet wie ze moet nominerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:23 schreef Jane het volgende:
Lieske is de baby alweer helemaal vergeten. Gaat helemaal op in haar nominatieproblemen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een gluiperd van het zuiverste water, meneer Sonneberg.
Nou als dat zou kunnen, dan zou Lieske toch wel weer een puntje scoren hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:24 schreef ChantalC het volgende:
Lieske zit zo dom te smilen... die gaat Menno nomineren!
volgens mij heb je gelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze noemt Rob net een veilige thuishaven, dus lijkt me sterk.
Dat zal toch zeker niet. Kan meestal 's avonds pas op m'n gemak gaan kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:24 schreef -Delta- het volgende:
Krijgen we nu elke dag dat iedereen genekt is, door die kreisende baby s'ochtends en dat ze allemaal al voor tienen in bed liggen?![]()
Ja ik rol normaal ook pas rond deze tijd hier binnen...dus zou ik zéker niet blij zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat zal toch zeker niet. Kan meestal 's avonds pas op m'n gemak gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |