abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32129543
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:04 schreef danaantje het volgende:

[..]

Een hangmarokkaan KAN tenminste nog iets met zijn bling-ding..

Jij krijgt alleen je athome-helpdesk-headsetje ergens ingepropt
Oh nee......die heb je niet meer

Pssssst, heb nu een hogere functie bij een andere ISP
.

Edit: Die laatste zin halen we maar even weg.

[ Bericht 10% gewijzigd door nikky op 10-11-2005 20:32:10 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_32154291
Zelf ben je nog erger aan je posts te zien. Kappen.

[ Bericht 96% gewijzigd door nikky op 10-11-2005 20:33:33 ]
HELP ALSJEBLIEFT !
http://www.tim.zvssite.nl/
pi_32155137
Vandaag:

Call #1
Ik: "Goedemiddag, UPC Helpdesk. U spreekt met <>. Waarmee kan ik u van dienst zijn?"
Klant: "Mijn internet doet het niet. Ik heb mijn chello-modem net aangesloten, en het doet het niet."
Ik: "Uw modem komt online, het zou in principe moeten werken. Ik zie echter dat u geen computer op uw modem heeft aangesloten."
Klant: "Computer? Dat heb ik helemaal niet. Heb ik dat nodig dan?"
Ik: "Ik ben bang van wel. Zal ik u maar doorverbinden met de klantenservice zodat u uw chello-abonnement kunt opzeggen, of gaat u alsnog een computer aanschaffen?"
Klant: "Dat moet ik even met mijn vrouw overleggen. Mijn vrouw heeft alles aangevraagd. Ik bel u wel terug als ik met haar heb gesproken."
Ik: "Ok, fijne dag verder."

Call #2
Ik: "Goedemiddag, UPC Helpdesk. U spreekt met <>. Waarmee kan ik u van dienst zijn?"
Klant: "Mijn internet doet het niet."
* sylvesterrr ziet dat klant een betalingsachterstand van meer dan 2000 euro heeft.
Ik: "Dat klopt. Het betreft hier echter geen storing. Ik zie dat het u bent afgesloten vanwege een betalingsachterstand. Of dat terecht of onterecht is gebeurd kan ik u niet vertellen. Ik verbind u door met de klantenservice als u het niet erg vindt."
Klant: "Uhh.."
* sylvesterrr verbindt de klant door met de klantenservice omdat hij geen zin in een discussie heeft.

Milf donderdag 10 november 2005 @ 20:30:07 #205
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_32158305
Edit: En weer open. Flamewares ergens anders aub. .

[ Bericht 87% gewijzigd door nikky op 10-11-2005 20:36:47 ]
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_32171852
Ik heb vroeger wel achter een ICT helpdesk gezeten en toen er gescholden werd heb ik gezegd:
"U heeft hulp van het RIAGG nodig en niet van mij. " En ik heb de hoorn er opgelegd.
10 minuten later belde hij op met excuses en hebben we het samen opgelost.
Maar ik liet me niet gebruiken als zij kotszak.
was het niet Julias Ceasar die zei: "Mensen die andere mensen citeren hebben een gebrekkige fantasie voor eigen gedachten" aldus Aldo71. &lt;br&gt;
En ja ik maak ZpelVouten... So shoot me.
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:12:46 #207
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32172178
ik had er gister ook zo een, was nog niet echt aan het schelden maar wel boos
wilde vandaag een oplossing blablablabla ik zag dat er een incident voor hem over ander probleem open stond , kan je dus geen nieuwe maken (vet handig) , bottom line ; onze TD niet bereikbaar en kon hem niet helpen

klant werd boos en hing op "dan ga ik het hoger opzoeken" ...
tof , lijkt me spannend .. belt vervolgens zelfde nummer weer en krijgt collega (dat is niet hogerop ) of meneer even doorverbonden kon worden naar de manager ( dat kan technisch al niet , laat staan dat het mag , en daarnaast heeft de klant daar niets aan want onze manager gaat over onze functionering en niet over zijn probleem, duh) , die collega kon gelukkig wel een TD'er te pakken krijgen

de leukste gesprekken vind ik toch nog altijd
" ik heb een probleempje" ( joh , bel je daarom de helpdesk?)
insert absoluut bizar verhaal , gevolgd door even stilte van mijn kant
"ja ik zit waarschijnlijk bij de verkeerde afdeling, maar ik heb zo'n hekel aan die menutjes dat ik altijd maar een paar cijfers indruk"
(had er gister nog een over roest in het stopcontact !
..
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_32172578
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:12 schreef coz het volgende:
Als je zover heen bent dat je 't hogerop wilt zoeken, dan is er niets beter om gewoon ouderwets langs te gaan met de hele papierzooi. Als er dan nog steeds niet aan gedaan kan worden, en meneer huppelflup 'in bespreking' is, dan wordt 't tijd om de honkbalknuppel uit de achterbak te halen.
pi_32177068
als ik vannaf het nummer van me ouders bel verbinden ze me tegenwoordig gelijk door met de technische dienst bij @home
ook als ik in me eigen woning een probleempje heb ga ik bij me ouders bellen

ik ben wel eimand met redelijk wat kennis van netwerken , ookal is het maar een hobby
en ik maak voordat ik bel altijd een uitgebreide documentatie van wat ik al heb geprobeerd en wat het probleem nu precies is.

gewoon een keer erg direct geweest
de mevrouw van de helpdesk had duidelijk geen idee waar ik het allemaal over had
dus ik vraag: mevrouw, ik ben u nu uit aan het leggen wat ik al heb gedaan, en wat het probleem is
maar ik heb het idee dat u de gebruikte begrippen niet begrijpt, ookal doe ik me best zo min mogelijke moeilijke woorden te gebruiken
heeft u zelf technische kennis over dit onderwerp of werkt u aan de hand van een vragenlijst, en weet u er verder zelf niet zoveel van af?

ze gaf dus toe dat dat laatste het geval was :-)

en schakelde me door naar de helpdesk waar ik binnen twee minuten nadat ik mijn verhaal heb gedaan was geholpen

en toen heb ik dus gevraagd of ze me voortaan niet metteeen naar de helpdesk konden doorschakelen, en dat als ik zelf ook geen idee had wat er aan de hand was ik dan wel vannaf een ander nummer zou bellen zodat ik bij de gewone helpdesk uit zou komen

en dat bleek vreemd genoeg te kunnen

en inderdaad als ik nu bel kom ik metteen bij de td uit

in het begin ging dta automatisch ,dus op telnummer

de laatste keer hebben ze me cpnummer eerst egvraagd nadat ik zeid ta ik normaal altijd direct naar de td wordt doorgeschakeld
pi_32179941
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:12 schreef coz het volgende:
ik had er gister ook zo een, was nog niet echt aan het schelden maar wel boos
wilde vandaag een oplossing blablablabla ik zag dat er een incident voor hem over ander probleem open stond , kan je dus geen nieuwe maken (vet handig) , bottom line ; onze TD niet bereikbaar en kon hem niet helpen

tof , lijkt me spannend .. belt vervolgens zelfde nummer weer en krijgt collega (dat is niet hogerop ) of meneer even doorverbonden kon worden naar de manager ( dat kan technisch al niet , laat staan dat het mag , en daarnaast heeft de klant daar niets aan want onze manager gaat over onze functionering en niet over zijn probleem, duh) , die collega kon gelukkig wel een TD'er te pakken krijgen

de leukste gesprekken vind ik toch nog altijd
" ik heb een probleempje" ( joh , bel je daarom de helpdesk?)
insert absoluut bizar verhaal , gevolgd door even stilte van mijn kant
"ja ik zit waarschijnlijk bij de verkeerde afdeling, maar ik heb zo'n hekel aan die menutjes dat ik altijd maar een paar cijfers indruk"
(had er gister nog een over roest in het stopcontact !
..
*offtopic*
Werken wij tegenwoordig bij hetzelfde bedrijf?
pi_32196107
oja kasta.. BSC is @home kwijt jah.. maar nu krijgen ze iets van een duitse provider?? ik hoor ook maar vage dingen..
dag
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:44:29 #212
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32212315
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

*offtopic*
Werken wij tegenwoordig bij hetzelfde bedrijf?
zou goed kunnen callcenters , zijn er toch niet zo veel van bij ons in de regio hè
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_32212738
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 19:44 schreef coz het volgende:
zou goed kunnen callcenters , zijn er toch niet zo veel van bij ons in de regio hè
En zover ik weet maar 1 ISP in Almelo...

Naja, ik ben dus 1 van de mensen waar je naartoe gaat als je een clarify ticket opgezocht wilt hebben .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')