quote:Op woensdag 9 november 2005 21:04 schreef danaantje het volgende:
[..]
Een hangmarokkaan KAN tenminste nog iets met zijn bling-ding..
Jij krijgt alleen je athome-helpdesk-headsetje ergens ingepropt
Oh nee......die heb je niet meer![]()
Als je zover heen bent dat je 't hogerop wilt zoeken, dan is er niets beter om gewoon ouderwets langs te gaan met de hele papierzooi. Als er dan nog steeds niet aan gedaan kan worden, en meneer huppelflup 'in bespreking' is, dan wordt 't tijd om de honkbalknuppel uit de achterbak te halen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:12 schreef coz het volgende:
klant werd boos en hing op "dan ga ik het hoger opzoeken" ...
*offtopic*quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:12 schreef coz het volgende:
ik had er gister ook zo een, was nog niet echt aan het schelden maar wel boos
wilde vandaag een oplossing blablablabla ik zag dat er een incident voor hem over ander probleem open stond , kan je dus geen nieuwe maken (vet handig) , bottom line ; onze TD niet bereikbaar en kon hem niet helpen
klant werd boos en hing op "dan ga ik het hoger opzoeken" ...
tof , lijkt me spannend .. belt vervolgens zelfde nummer weer en krijgt collega (dat is niet hogerop) of meneer even doorverbonden kon worden naar de manager
( dat kan technisch al niet , laat staan dat het mag , en daarnaast heeft de klant daar niets aan want onze manager gaat over onze functionering en niet over zijn probleem, duh) , die collega kon gelukkig wel een TD'er te pakken krijgen
de leukste gesprekken vind ik toch nog altijd
" ik heb een probleempje" ( joh , bel je daarom de helpdesk?)
insert absoluut bizar verhaal , gevolgd door even stilte van mijn kant
"ja ik zit waarschijnlijk bij de verkeerde afdeling, maar ik heb zo'n hekel aan die menutjes dat ik altijd maar een paar cijfers indruk"
(had er gister nog een over roest in het stopcontact!
..
zou goed kunnenquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
*offtopic*
Werken wij tegenwoordig bij hetzelfde bedrijf?
En zover ik weet maar 1 ISP in Almelo...quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:44 schreef coz het volgende:
zou goed kunnencallcenters , zijn er toch niet zo veel van bij ons in de regio hè
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |