abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31544663
Aangezien ik te laat ben met het beginnen van een studie dit jaar zit ik er aan te denken om mijn propedeuse bij de LOI te halen en dan universiteit te gaan doen. Kan dit? En hoe kijken scholen en werkgevers tegen een LOI opleiding in het algemeen aan? (misschien bevalt het me wel goed en ga ik door maar is niet mijn eerste plan)
Inmiddels lang geen 18 meer
pi_31544877
Hmm wil ik ook wel weten eigenlijk...

'k Was van plan om bij het NTI HBO psycho te doen, geloof dat je wel een propedeuse kunt halen... maar vraag me af of ze het wel accepteren bij de uni en in het bedrijfsleven.
That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:40:16 #3
125396 tsjimp
cogito ergo cum
pi_31544995
LOI/HBO
pi_31545393
Mja ben eigenlijk ook wel benieuwd over die LOI opleidingen. Word je dan zomaar geaccepteerd op uni?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_31545474
Dat zijn dingen die je na kan vragen he. Of je vraagt het bij de LOI of nog beter bij de uni waar je heen zou willen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_31548338
In principe kan je met een LOI-propedeuse op de universiteit komen aangezien zij aangesloten zijn bij een officieel erkende HBO-instelling. Universiteiten accepteren tegenwoordig echter niet meer onvoorwaardelijk propedeuse-diploma's. Waar ze ook vandaan komen. Het ligt aan de specifieke opleiding of ze extra eisen stellen. Wil je bv een studie gaan doen met veel wiskunde, dan vereisen ze ondanks je propedeuse-diploma een wiskundetoets. Je moet het dus navragen bij de studieadviseur van de universitaire opleiding waar je heen wilt.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_31549822
Aha, ja ik las ook iets hier dat een meisje dat pabo LOI had gedaan nu universiteit doet na dus haar propedeuse gehaald te hebben bij het LOI
Inmiddels lang geen 18 meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')