En als je ze weet is het een groot OHJA moment!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:05 schreef Sokolsky het volgende:
Damn, ik weet echt niks...
De serverupgrade is mislukt dus is het nog steeds trage boel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:26 schreef sampoo het volgende:
Wat is fok pokketraag vandaag. 1 minuut om het scherm te verversen en een 1 minuut op je bericht te versturen.
Sampoo +1quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:20 schreef sampoo het volgende:
Alles op een rijtje.
1. Beautiful Mind
2. Desperado
3. Princess Bride
4. Pulp Fiction
5. Twister
6. True Romance
7. Raising Arizona
Het is Jackie Brown.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:50 schreef TFM het volgende:
Bij geluidsfragment 3 moet ik denken aan Jackie Brown, meer vanwege de muziekstijl dan dat ik me werkelijk een scene kan herinneren met deze muziek daarin..
nou goed, dan gelijk ook maar een plaatje voor 'het geval dat' ....
[afbeelding]
Je beseft toch wel dat Pam Grier in haar blaxploitation-jaren veelvuldig haar grote boezem bloot gaf.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:18 schreef TFM het volgende:
Oh, ik had al Ms. Fonda erbij gezet, maar waarschijnlijk verboden om te deeplinken.. Lossen we het gewoon anders op:
Huh? Heh? Wat? (Ja ff off-topic)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:49 schreef Sokolsky het volgende:
het is wel Male Bonding Week, weet je.
Nou goed dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:35 schreef sampoo het volgende:
9 downloads en maar één geraden?
Kom op mensen hoe vaak hoor je in een film een mug nou knetteren door een muggenlamp?
Hoe vaak worden er 9 moorden beraamd door iemand die klinkt als Stephen Hawking?
Het is een mug niet een vlieg. Al zit je met The Fly dichter bij nummertje twee afhankelijk van de versie die je bedoelt. (hint film 2)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou goed dan.
Nummertje één is The Fly en nummertje twee is Se7en.
Ik was nou niet bepaald heel serieus hè...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:49 schreef sampoo het volgende:
Het is een mug niet een vlieg. Al zit je met The Fly dichter bij nummertje twee afhankelijk van de versie die je bedoelt. (hint film 2)![]()
Een hint voor film 1 die de film wel verklapt
http://rapidshare.de/files/6479916/film1-deel2.mp3.html
Nee, sorry.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:20 schreef TFM het volgende:
Hmm.. klinkt als outlaws ergens ver weg.. totaal wilde gok:
The Devils Rejects?
Stelletje filmbarbaren! Ik zou elke film die ik gehoord heb kunnen herkennen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is 2 niet gewoon The Ninth Gate?
Nee, maar ik eis vanaf nu bij elke gok wel een schaars geklede dame.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:11 schreef Sokolsky het volgende:
Paris, Texas?
Mwah. Een schouderklopje ook goed?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:46 schreef Sokolsky het volgende:
Mooie gok...
(vind ik wel een punt waard)
Ze heeft wel meer dan een mooie gok.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:46 schreef Sokolsky het volgende:
Mooie gok...
(vind ik wel een punt waard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |