quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
A matter of life and death zegt mijn instinct!
Dit is helemaal niet geloofwaardig... Andy kijkt alleen maar b-filmsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:31 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Helemaal goed!
![]()
mr_anonimous +1
Benieuwd wat voor vraag jij nu gaat stellen
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:35 schreef Sokolsky het volgende:
Ik had jou dat punt best gegund, maar die Cary Grant-opmerking was écht te erg...
En een van die b-films is Guns of Navarone waar in David Niven speelt. Dus ik kende hem lekker wel!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet geloofwaardig... Andy kijkt alleen maar b-films![]()
Had mij het punt gegeven!
Mee eens. Dat je Nancy Kyes en Laurie Zimmer door elkaar haalt. Soit. Maar David Niven heeft zo'n typische kop, die verwar je niet met Gary Grand.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:35 schreef Sokolsky het volgende:
Ik had jou dat punt best gegund, maar die Cary Grant-opmerking was écht te erg...
Ha Vic heb je al een NO MA'AM shirtje?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:39 schreef victorinox het volgende:
Geen flauw idee, maar ze heeft wel een flink bos hout.
Is de mannen-FMT-week nu echt begonnen.
Jenna Jameson is blond, dus die is het niet. Deedee zou een toepasselijke naam zijn, al schat ik haar nog een paar maatjes groter.quote:
Ze maakt dan ook meestal XXXrated films.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:39 schreef Sokolsky het volgende:
Brr, dat is wel erg sleazy...
Ik zal er ook maar eentje aan gaan schaffen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha Vic heb je al een NO MA'AM shirtje?
Het is wel Jenna met geverfd haar!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jenna Jameson is blond, dus die is het niet. Deedee zou een toepasselijke naam zijn, al schat ik haar nog een paar maatjes groter.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is wel Jenna met geverfd haar!
Arty +1 en 3 bier
I'd never guessed...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Arty +1 en 3 bier
Die is ietwat getinter, misschien iets getalenteerder en sjouwt niet zoveel overtollig klierweefsel en vet mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:54 schreef Sokolsky het volgende:
Jessica Alba?
Ja! Katherine Hijgel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Katherine Heigle?
Dit was ook mijn gok bij de eerste foto.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:54 schreef Sokolsky het volgende:
Jessica Alba?
In die foto's, zeker. Maar Jessica is halfbloed, Katherine is een stuk bleker.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:56 schreef Sokolsky het volgende:
[afbeelding]
Ik zie toch echt een gelijkenis.
Ik wou al zeggen. Ze heeft al minimaal 1 jaar donker haar. Ze ziet er ook niet meer uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Arty +1 en 3 bier
Leuke reclame, maareh. Heb jij Star Wreck al gezien?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wou al zeggen. Ze heeft al minimaal 1 jaar donker haar. Ze ziet er ook niet meer uit.
Aangezien mijn vraag toch door niemand geraden werd en/of wordt was het antwoord:
Wie: Ben Stiller en Ricky Gervais (The Office)
Wat: Regisseur en figurant
Waar: op een filmset van Ben Stiller op een bouwterrein
Hoe: via een waardeloos managementbureau
Extras gaat over 2 figuranten die hogerop proberen te komen. Elke aflevering wordt er een film gemaakt. Ben Stiller, Patrick Stewart, Samuel L Jackson, Kate Winslet spelen in aflevering mee als de grote sterren.
http://www.lando.co.uk > daar kun je de eerste 6 afleveringen vinden.
Kate Winslet als kinky non, Samuel L Jackson als wannabe racisme slachtoffer, Patrick Stewart als vieze ouwe smeerpijp en Ben Stiller als mega arrogante superster die met verkoopscijfers gooit![]()
Tot zo ver de offtopic reclame
Greg Kinnear in...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:02 schreef Sokolsky het volgende:
[afbeelding]
Wie staat er rechts?
Hint: het is géén Cary Grant.
Deels ja. Vind 'm eigenlijk een beetje té nep.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Leuke reclame, maareh. Heb jij Star Wreck al gezien?
Het is Nastassja.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:05 schreef Sokolsky het volgende:
Geen Natassja.
Nou ja, ik zat meer in de buurt dan Andy.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is Nastassja.
Julia Ormond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |