Nou ok ik moet toegeven. Deze dag heeft me best geraakt. Werd wakker en las dat Tanja bevallen was. Ik denk godverdomme hoe kan dat nou..ik zag haar vannacht nog vrolijk rondhuppelen en breien.
Toen ging ik hier de draadjes lezen en raakte ontroerd en ik moest janken toen Tanja met haar ontplofte egel door de versperring kwam, gelachen toen ze zei dat het leek alsof haar doos in de fik stond, ik vond eht een goede ervaring voor de groep..ze leefden allemaal mee, emoties kwamen eruit.
de uitzending vond ik super, netjes gefilmd..al vind ik het fout om een zwangere vrouw te filmen onder de douche..vind dit een beetje te ver gaan.
Ze heeft die bevalling super gedaan, wat een leuke vroedvrouwen (en vroeten deden ze!) en die moeder van Tanja deed het ook mooi.
Heel mooi gefilmd hoe Tanja schreeuwde en hoe de bewoners daar enthusiast en soms geschrokken op reageerden.
Mijn zus was voor haar bevalling vrij egoistisch en na de bevalling is ze compleet omgeslagen dus ben benieuwd hoe dit met Tanja gaat. Dat ze Lieske zojuist wilde troosten door haar mee te nemen naar de baby was echt heel schattig.
Deze dag was 1 van de hoogtepunten van big brother dit jaar.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!