stel je voor dat er niet elke seconde iemand stierf, maar wel elke ...... (zoek het lekker zelf maar op) iemand geboren werdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik het niet écht erg.
Want wát is erg?
Zeg nou zelf... Een beetje zitten zeuren over een meervoudsvorm, terwijl er om de seconde iemand sterft.Niet zo netjes, Buup.
Dit is een goede post om de schijnheilige [afbeelding]-PI te gaan gebruiken
Ik ook, maar zelfs mn oma zegt het en dan is het weer zo zieligquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:12 schreef timbob het volgende:
ik krijg trouwens altijd de neiging mensen die Euri zeggen een peut te geven tegen danwel de neus of danwel de nier..
maar das misschien heel persoonlijk
achquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook, maar zelfs mn oma zegt het en dan is het weer zo zielig
Hoewel ze vaker 'uuuuuro' zegt en het dan ook steevast (FOUT) omrekent naar de guldenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook, maar zelfs mn oma zegt het en dan is het weer zo zielig
Ze heeft al een kunstheup dus tja....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:23 schreef timbob het volgende:
[..]
ach
zo'n oma kan wel een niertje missen![]()
Dat zei ik niet
een rembrandt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze heeft al een kunstheup dus tja....
Das Wouter Bosquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:28 schreef timbob het volgende:
[..]
het lijkt mij een behoorlijk ouwe vent.
Nee een kunstheup.quote:
Ik vind hem niet leuk.... maar dat heb ik bij bijna ál jouw avatarsquote:
Dat was symbolisch bedoeldquote:
Das geen Nederlanderquote:en arnold dan?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind hem niet leuk.... maar dat heb ik bij bijna ál jouw avatars
Renee was haar geheugen kwijt-->Doktertje ging experimenteren op haar met onderzoek van Victor-->Victor las dat in een blad (hij was in Parijs) en kwam terug.-->Ging toen zelf experimenteren-->Deed Elektrostimulatie op Renée en gebruikte zichzelf als afleider--> Victor dood, Renée genezen-->Renee kreeg toch ineens een hartinfarct, Renée dood.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:17 schreef timbob het volgende:
[..]
ik las het zonet in het ONM topic..
en renee ook
en lizet ook..
oftewel, de oude garde wilde iets anders gaan doen en wordt creatief uit de serie geschreven.
nu mogen de fort alpha drop-outs het overnemen.
En hoe is Joyce hieronder? Is ze al gek verklaard?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Renee was haar geheugen kwijt-->Doktertje ging experimenteren op haar met onderzoek van Victor-->Victor las dat in een blad (hij was in Parijs) en kwam terug.-->Ging toen zelf experimenteren-->Deed Elektrostimulatie op Renée en gebruikte zichzelf als afleider--> Victor dood, Renée genezen-->Renee kreeg toch ineens een hartinfarct, Renée dood.
En Lisette is niet dood, die is naar het buitenland.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:32 schreef Dizer het volgende:
[..]Ook mijn American History X avatar?
[afbeelding]
Toen keek ik nog niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:35 schreef timbob het volgende:
HA!
te lame.
we bedenken ineens hele toffe sci-fi medische dingen die nergens op slaan en dan gaan er mensen dood en genezen worden
vroeger, toen frank nog gewoon in coma lag, was ONM nog leuk.
Speciaal voor jou en svenniepennie heb ik weer mijn AHX avatar terug. Ik wou alleen pberends even opgeilenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |