Die kunnen ook best vervelend zijn idd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik bedoel een jaar of 4 of 5. Dan vind ik kinderen wel tof (niet elk kind).
Gewoon, de leefomgeving waarin een kind opgroeit: gezinssamenstelling, vrienden, faciliteiten in de buurt, mate waarin het kind verwend wordt door de ouders, etc...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij met je mileu's, wat versta je onder normaal?
Inderdaad, dan word het pas leuk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee man, dan kun je ze juist gaan vormen naar je eigen wil!
Zo heb ik een demonisch leger van neefjes, nichtjes en natuurlijk mijn broertje gecreëerd.![]()
En wat normaal is kun je dan zelf wel definiëren, toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon, de leefomgeving waarin een kind opgroeit: gezinssamenstelling, vrienden, faciliteiten in de buurt, mate waarin het kind verwend wordt door de ouders, etc...
Zeg dummie, ik vroeg wat je verstond onder normaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon, de leefomgeving waarin een kind opgroeit: gezinssamenstelling, vrienden, faciliteiten in de buurt, mate waarin het kind verwend wordt door de ouders, etc...
Idd. Op die leeftijd zijn het netquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad, dan word het pas leuk.
De periode 0 - 3 lijkt me verschrikkelijk. Zo'n kind snapt werkelijk waar HELEMAAL niets, krijst, poept enz.
Nee, inderdaad: een kind van drie jaar snapt niks en krijst en poept de hele dag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
De periode 0 - 3 lijkt me verschrikkelijk.
"Dummie", je weet zelf toch wel wat normaal is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeg dummie, ik vroeg wat je verstond onder normaal.
Niet het woord 'milieu' (dat weet ik zelf ook wel).
Ik heb het over kinderen van een jaar of 4.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat normaal is kun je dan zelf wel definiëren, toch?
Niet te erg verwend/verwaarloosd worden, geen verkeerde vrienden, etc...
Ze kunnen dus écht wel negatief beïnvloed worden door hun vriendjes, hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb het over kinderen van een jaar of 4..
Die kunnen nog niet echt 'verkeerde' vrienden hebben.
Ik had het dan ook niet alleen over vrienden, toen ik het over het normale milieu had.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vast wel maar bij het woord 'verkeerde' vrienden zit ik meer te denken aan mensen van onze leeftijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze kunnen dus écht wel negatief beïnvloed worden door hun vriendjes, hoor.
Die gaan soms wel al om met oudere jongeren hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zoveel nadenken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vast wel maar bij het woord 'verkeerde' vrienden zit ik meer te denken aan mensen van onze leeftijd.
Alsof jij niet meer poept.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad, dan word het pas leuk.
De periode 0 - 3 lijkt me verschrikkelijk. Zo'n kind snapt werkelijk waar HELEMAAL niets, krijst, poept enz.
Je kunt vast ook goed moonwalkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met (kleine) kinderen kun je meer doen: spelen, praten, lachen, lopen, wandelen...
Ach het ligt vast aan mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die gaan soms wel al om met oudere jongeren hoor.
Ja die peuters van tegenwoordig, het gaat echt helemaal de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze kunnen dus écht wel negatief beïnvloed worden door hun vriendjes, hoor.
Toevallig wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je kunt vast ook goed moonwalken![]()
.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja die peuters van tegenwoordig, het gaat echt helemaal de verkeerde kant op.Drugs, sex, geweld!
Je bent niet blank?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Toevallig wel.
Maar ik ben niet blank, heb ook geen hoge stem en zit niet aan kleine kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |