he dat zijn die dingen die ik in mijn mail kreeg voor 1$ per stukquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:29 schreef Fokkedop het volgende:
is dit iets?
ik heb daar wel eens eerder wat besteld. Goede ervaring mee. Maar is die tube ook wat?
Maar dat is gewoon plakfolie eigenlijk?> Alleen dan op maat gesneden voor je Nano...quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he dat zijn die dingen die ik in mijn mail kreeg voor 1$ per stuk
Ik ben nu vrij. Maandag zal ik even kijken
GoPodquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hij kan niet echt hard nee. Maar er is schijnbaar een programma (iig. voor de Mini) dat je hem iets van 30% harder kan krijgen. Echt nodig vind ik het niet, maar voor de diehard Hardcore-fans ofzo, kan ik wel begrijpen dat ze dat willen.
Neem die nano tubes! Die zijn echt heel mooi.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben van plan om een iPod Nano te halen, maar ik hoor dat er heel snel krasjes opkomen. Is zo'n iSkin dan handig?
Maar helaas nog niet verkrijgbaarquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Neem die nano tubes! Die zijn echt heel mooi.
Ik krijg maandag (eindelijk) mijn skins binnen. Ik heb 1 doorzichtige extra besteld, die ben ik dan ook van plan (hier) te verkopen.quote:
Een iSkin is toch hetzelfde als een nano-tube? Of is een nano-tube mooier omdat hij van Apple is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Neem die nano tubes! Die zijn echt heel mooi.
Nee joh, iskin is hartstikke lelijk, zal wel ff een plaatje voor je zoeken momentje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een iSkin is toch hetzelfde als een nano-tube? Of is een nano-tube mooier omdat hij van Apple is?
ach menneke toch ;*quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:18 schreef Remzz het volgende:
Ik kan nu wel van die tubes gaan kopen, maar voor die van mij is het toch al te laat
wat is dit voor kansloze reactie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een iSkin is toch hetzelfde als een nano-tube? Of is een nano-tube mooier omdat hij van Apple is?
Speak for yourself.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:18 schreef de_sapje het volgende:
[..]
wat is dit voor kansloze reactie.
Nouja niet echt 'kansloos' beetje jammer dat hij meteen een conclusie trekt, dat wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:18 schreef de_sapje het volgende:
[..]
wat is dit voor kansloze reactie.
precies en daar erger ik mij aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja niet echt 'kansloos' beetje jammer dat hij meteen een conclusie trekt, dat wel.
quote:
Tja, maar dit is dan ook wel meteen de foutste kleurcombinatie. Zie ook mijn link een paar posts hierboven.quote:Op zondag 6 november 2005 02:11 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]![]()
Mensen die dit om hun Nano doen zouden niet eens een Nano mogen hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |