he dat zijn die dingen die ik in mijn mail kreeg voor 1$ per stukquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:29 schreef Fokkedop het volgende:
is dit iets?
ik heb daar wel eens eerder wat besteld. Goede ervaring mee. Maar is die tube ook wat?
Maar dat is gewoon plakfolie eigenlijk?> Alleen dan op maat gesneden voor je Nano...quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he dat zijn die dingen die ik in mijn mail kreeg voor 1$ per stuk
Ik ben nu vrij. Maandag zal ik even kijken
GoPodquote:Op vrijdag 4 november 2005 10:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hij kan niet echt hard nee. Maar er is schijnbaar een programma (iig. voor de Mini) dat je hem iets van 30% harder kan krijgen. Echt nodig vind ik het niet, maar voor de diehard Hardcore-fans ofzo, kan ik wel begrijpen dat ze dat willen.
Neem die nano tubes! Die zijn echt heel mooi.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben van plan om een iPod Nano te halen, maar ik hoor dat er heel snel krasjes opkomen. Is zo'n iSkin dan handig?
Maar helaas nog niet verkrijgbaarquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Neem die nano tubes! Die zijn echt heel mooi.
Ik krijg maandag (eindelijk) mijn skins binnen. Ik heb 1 doorzichtige extra besteld, die ben ik dan ook van plan (hier) te verkopen.quote:
Een iSkin is toch hetzelfde als een nano-tube? Of is een nano-tube mooier omdat hij van Apple is?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:20 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Neem die nano tubes! Die zijn echt heel mooi.
Nee joh, iskin is hartstikke lelijk, zal wel ff een plaatje voor je zoeken momentje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een iSkin is toch hetzelfde als een nano-tube? Of is een nano-tube mooier omdat hij van Apple is?
ach menneke toch ;*quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:18 schreef Remzz het volgende:
Ik kan nu wel van die tubes gaan kopen, maar voor die van mij is het toch al te laat
wat is dit voor kansloze reactie.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een iSkin is toch hetzelfde als een nano-tube? Of is een nano-tube mooier omdat hij van Apple is?
Speak for yourself.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:18 schreef de_sapje het volgende:
[..]
wat is dit voor kansloze reactie.
Nouja niet echt 'kansloos' beetje jammer dat hij meteen een conclusie trekt, dat wel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:18 schreef de_sapje het volgende:
[..]
wat is dit voor kansloze reactie.
precies en daar erger ik mij aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja niet echt 'kansloos' beetje jammer dat hij meteen een conclusie trekt, dat wel.
quote:
Tja, maar dit is dan ook wel meteen de foutste kleurcombinatie. Zie ook mijn link een paar posts hierboven.quote:Op zondag 6 november 2005 02:11 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]![]()
Mensen die dit om hun Nano doen zouden niet eens een Nano mogen hebben.![]()
Die was nog lelijker.quote:Op zondag 6 november 2005 11:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Tja, maar dit is dan ook wel meteen de foutste kleurcombinatie. Zie ook mijn link een paar posts hierboven.
Ja, bij de Dixons kun je een Artwizz USB-lichtnet adapter kopen voor 15 euro. Gebruik ik zelf ook. Daar sluit je dan je USB kabel op aan en op je kabel sluit je je nano uiteraard aan.quote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Bestaan er ook onofficiele oplaad adapters voor de iPod? Ik ga mijn mini verkopen, maar dat betekent dat ik ook mijn adapter kwijt ben en ik vind de officiele te duur om nog eens speciaal voor bij mijn Nano aan te schaffen.
Volgens mij heb je ook onofficiėle opladers bij de apple store voor 16 euro...quote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Bestaan er ook onofficiele oplaad adapters voor de iPod? Ik ga mijn mini verkopen, maar dat betekent dat ik ook mijn adapter kwijt ben en ik vind de officiele te duur om nog eens speciaal voor bij mijn Nano aan te schaffen.
Heb je een iSkin besteld? Die vind ik er best wel plomp uitzien, eigenlijk...quote:Op zondag 6 november 2005 16:15 schreef EvilWasp het volgende:
Nee, maar een simpel PDA-Scherm folietje zorgt voor bescherming.
Bij de skins die ik heb besteld zit trouwens wel een screen protector![]()
Nee, ik heb een Lajo skin besteld.quote:Op maandag 7 november 2005 13:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Heb je een iSkin besteld? Die vind ik er best wel plomp uitzien, eigenlijk...
Zoals beloofdquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he dat zijn die dingen die ik in mijn mail kreeg voor 1$ per stuk
Ik ben nu vrij. Maandag zal ik even kijken
enquote:Silicon Case -- iPod Nano (Retail Package) 200pcs
(Minimum Order Quantity) US$1.70
Moet uit wokkie wokkie land komenquote:Remarks:
Payment Term: T/T in advance
Minimum Order Quantity: 200 units of each model and color per shipment
Leading time: 2 to 3 days once confirmed your T/T payment
Dan kun je er makkelijk een primitieve lanyard van makenquote:Op maandag 7 november 2005 20:59 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat een guitige oortjes hebben die hoesjes.
nee man als je dat besteld moet je dat per 600 doen of liever nog 1000. Dan kosten ze je inkoop met verzendkosten er bij nog geen 2.80 euro ex BTW want het zijn EX VAT prijzen natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 20:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Juist 5 euro max. totaal inclusief verzendkosten vanuit HongKong.
Maar dan heb je er wel 600 en ik hoef er maar unoquote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee man als je dat besteld moet je dat per 600 doen of liever nog 1000. Dan kosten ze je inkoop met verzendkosten er bij nog geen 2.80 euro ex BTW want het zijn EX VAT prijzen natuurlijk.
Ze hebben ook PSP mobiele telefoon hoesjes. Dus daar kan je ook een berg van laten komen en op die manier de verzendkosten laten zakken.
Daarbij kan je nog een korting regelen tijdens de inkoop. Als je een beetje goed lult moet je die dingen voor $0.90 krijgen.
Zolang je je iPod bij een Apple-winkel hebt gekocht wel hoor (en ik denk ook wel ergens anders, als je het aankoopbewijs maar hebt). Ik heb mijn nano in New York gekocht bij de Apple-store in Soho. Paar weekjes later bleek het witte deel ietsje los te zitten van het 'ijzeren' deel en ben er toen mee naar een Apple reseller in Den Haag geweest. Hoefde alleen het originele aankoopbewijs te laten zien et voila. Gratis reparatie (garantie).quote:Op woensdag 9 november 2005 10:48 schreef tha_dark het volgende:
Even een vraagje?
Als ik mijn Ipod in China of HongKong koop, (wat natuurlijk veel goedkoper is)
Kun je dan ook gewoon naar de MAC winkel gaan als er iets kapot aan is ofzo?
Ah okquote:Op woensdag 9 november 2005 11:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zolang je je iPod bij een Apple-winkel hebt gekocht wel hoor (en ik denk ook wel ergens anders, als je het aankoopbewijs maar hebt). Ik heb mijn nano in New York gekocht bij de Apple-store in Soho. Paar weekjes later bleek het witte deel ietsje los te zitten van het 'ijzeren' deel en ben er toen mee naar een Apple reseller in Den Haag geweest. Hoefde alleen het originele aankoopbewijs te laten zien et voila. Gratis reparatie (garantie).
Tenzij je - zoals ik - hem zelf in Amerika koopt (dus niet laat importeren)quote:Op woensdag 9 november 2005 14:26 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb laatst even zitten rekenen, en als je een iPod video uit amerika bestelt, dan is die even duur
quote:1) Open iTunes and select an entire album (using the shift or control key to select multiple songs) and then right click to open the "Get Info" dialog box.
2) Open a browser window with the album cover art you want, and click and drag the image over to iTunes. Hover over the iTunes button in your task bar and the "Multiple Song Information" box will pop open.
3) Now simply release your mouse over the empty Artwork panel and click OK. Then respond “Yes” to “Are you sure you want to change the artwork for multiple items?” question.
Nope. Ik ga maar via Ebay, want dit schiet niet op.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand al iets gehoord van Handyman mbt de Tubes?
Damn, en als je al een nano hebt ben je natuurlijk de lul.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:45 schreef Geqxon het volgende:
Goed nieuws: Binnenkort krijg je bij een nano een gratis bescherm-zakje, net als de iPod with video.
Als je de afbeelding van de cover in de map zet waar de muziekbestanden in staan en je verteld Itunes dat je die map wilt toevoegen aan je bibliotheek, dan komt de cover art automatisch in je schermpje. Heb je geen cover art dan komt het er niet bij ook. Itunes vult zelf geen cover art aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:37 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb sinds vandaag een prachtige zwarte I-Pod Nano van 4gig![]()
ik zag op het hoesje een afbeelding van het album bij het nummer dat afgespeeld staan, hoe doe je dat? of kan dat alleen bij via iTunes gekochte muziek?
Dan wacht je toch even tot de remote leverbaar is?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja, die zat idd ook bij die Ipod with video. Maar een beetje nutteloos hoesje, je moet hem eruit halen, wil je hem fatsoenlijk kunnen bedienen
Ik heb 1 seconde mn bestelling op Ebay de deur uit en de telefoon gaatquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kan mn hoesje ophalen bij Handyman
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik heb 1 seconde mn bestelling op Ebay de deur uit en de telefoon gaat
Meneer, uw hoesje is er...
G5 doet me aan de Powerpc denken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:18 schreef tonks het volgende:
G5!
Misschien wil ik hem wel van je overnemen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik heb 1 seconde mn bestelling op Ebay de deur uit en de telefoon gaat
Meneer, uw hoesje is er...
Jij hebt geeneens een nanoquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Misschien wil ik hem wel van je overnemen!
Sorry ik heb de vraag niet verstaan, nog eens ..quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:48 schreef girllover het volgende:
Hoe kan ik mijn iPod nano synhroniseren?
meneer die werkt hier niet meerquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sorry ik heb de vraag niet verstaan, nog eens ..
Jah ik kan U echt heel slecht verstaan, kunt U dat nog één keer herhalen ..quote:
Hoe kan ik mijn iPod synchroniseren, dus zorgen dat wat in iTunes staat ook in mijn iPod staat?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sorry ik heb de vraag niet verstaan, nog eens ..
1. iTunes installerenquote:Op zondag 13 november 2005 09:05 schreef girllover het volgende:
[..]
Hoe kan ik mijn iPod synchroniseren, dus zorgen dat wat in iTunes staat ook in mijn iPod staat?
Bedankt voor je instructies. Volgens mij heb ik nu gedaan wat je zei maar het werkt nog niet. OP mijn iPod staan dezelfde afspeellijsten als daarvóór. Kan het te maken hebben met sdat automatisch updaten? Dat dat pas na bijvoorbeeld een uur gebeurt of zou het meteen moeten gebeuren zodra je muziek aan je iTunes toevoegt?quote:Op zondag 13 november 2005 13:17 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
1. iTunes installeren
2. iTunes volplempen met muziek die je wil horen
3. iPod op computer aansluiten en aanzetten
4. Via edit -> preferences -> iPod aangeven dat je de iPod automatisch wil updaten
5. De rest gaat vanzelf
NB iPod niet afkoppelen voordat iTunes aangeeft dat het mag!
Daar staat hij in, als extra afspeellijst. In iTunes dus maar niet in mijn iPod.quote:Op zondag 13 november 2005 14:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je moet de muziek uit de map 'Mijn bibliotheel' slepen naar 'Ipod van girllover' of hoe je hem ook genoemd hebt.
Heb je iTunes al gechikt gemaakt voor je eigen iPod. Dat moest ik namelijk als allereerste doen? Of is het heel misschien een iPod van iemand anders?quote:Op zondag 13 november 2005 15:07 schreef girllover het volgende:
[..]
Daar staat hij in, als extra afspeellijst. In iTunes dus maar niet in mijn iPod.
Het is gelukt.quote:Op zondag 13 november 2005 15:53 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Heb je iTunes al gechikt gemaakt voor je eigen iPod. Dat moest ik namelijk als allereerste doen? Of is het heel misschien een iPod van iemand anders?
volgens mij kan dat ook niet maar geeft het aan welke nummers je het meeste afspeelt ofzo, kijkend naar de andere 'opties' in het rijtje.quote:Op zondag 13 november 2005 20:44 schreef girllover het volgende:
Nog een vraagje: hoe kun je liedjes uit je bibliotheek naar bijvoorbeeld de map 'Mijn favorieten' kopiėren? Want slepen lukt bij mij niet.
Ja, dat zou wel kunnen, maar er staat ook 'Jaren 90' tussen, dus het zou kunnen dat het een soort standaardcategoriėn zijn. Ik zou het vreemd vinden als je daar geen liedjes naartoe kon slepen.quote:Op zondag 13 november 2005 21:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij kan dat ook niet maar geeft het aan welke nummers je het meeste afspeelt ofzo, kijkend naar de andere 'opties' in het rijtje.
denk ook wel dat dat het is, je kan immers al een beoordeling geven aan nummers wat min of meer hetzelfde effect kan hebben.quote:
Ja, klopt, gelukt!quote:Op zondag 13 november 2005 21:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk ook wel dat dat het is, je kan immers al een beoordeling geven aan nummers wat min of meer hetzelfde effect kan hebben.
iTunes is toch zo simpel als watquote:Op zondag 13 november 2005 22:31 schreef tha_dark het volgende:
Even over ITunes.
Ik wil binnenkort waarschijnlijk een Nano gaan kopen maar ik snap ITunes niet. Ik heb het al bij verschillende mensen gezien maar het ziet er maar lastig uit. Is er een (liefst Nederlandstalige) handleiding te vinden op internet over ITunes. En is het waar dat je je eigen mappen op je computer niet via ITunes zo op je IPod kan zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |