Filmpje downloadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
PeerGuardian was dus iets te enthousiast in het blocken van "foute" IP ranges.
Het is toch zinloos om dat hele PeerGuardian te gebruiken. De RIAA heeft wel iets beters te doen dan achter jou aan zitten omdat je een fimpje download.
Paar filmpjes dan...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:16 schreef DjDev het volgende:
[..]
Filmpje download?
En verder lag het niet aan mijn pclag aan tracker die de laatste tijd wat problemen heeft
![]()
Neuh...ik zit alleen op invite e.d. sitesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:24 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
[..]
Paar filmpjes dan...
Was die tracker toevallig prq (the pirate bay)? Daar heb ik wel vaker time-outs, maar uiteindelijk werkt het wel. meestal
No shit...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:25 schreef DjDev het volgende:
[..]
Neuh...ik zit alleen op invite e.d. sitesprq e.d. zuigen meestal
mjah idd...als je iets ouds nodig hebt dan staat meestal niet op die reg sites omdat die naar een maand ofzow verdwijnen iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:31 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
[..]
No shit...
Maar soms staan er wel dingen die niet op sites staan waar jij geregged bent.
Vaak zijn daar toegewezen uploaders, zodat niet iedereen z'n trash maar gaat uploaden.
Als je dan iets zoekt wat vrij oud is moet je het weer requesten terwijl veel dingen gewoon te vinden zijn op mininova, pirate bay, newnova etc.
Maar ze zijn niet altijd even goed bereikbaar nee.
Kssst lees de FAQ maar eens jijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:38 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
Maar goed, probleem opgelost; SLOTJE GVD!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |