Op de vraag wie het stoerst is zit je natuurlijk bij de verkeerde mensen te kijken. Iedereen met gezond verstand weet dat dit "Jack Bauer" is. Jack Bauer is niet alleen stoer, hij is een belichaming van snelheid/kracht/coolheid en intelligentie. Om je een klein voorbeeldje te geven over hoe Jack Bauer gekleed is, heb ik hieronder een illustratie ter duidelijkheid neergezet.
![]()
Zoals je kan opmerken draagt Jack een zeer mooie jas, deze jas zal jou respect geven onder je negervrienden. Niet alleen is de jas van belang, Jack heeft ook een pistool vast. Zo goed als ik negers ken, weet ik dat een pistool hoort bij hun outfit. Misschien is het een idee om je ideaalbeeld aan te passen tot Jack Bauer inplaats van 50 Cent?
Uit verhalen heb ik gehoord dat 50 Cent meerdere malen is neergeschoten. Dit is een teken van zwakte aangezien we hieruit kunnen halen dat 50 Cent slome reacties heeft en niet kan richten.
Jack Bauer aan de andere kant draagt het grootste gedeelte van de tijd een kogelvrij vest, dit zorgt ervoor dat de kogels niet in je lichaam binnendringen. Dit vest zorgt niet alleen voor veiligheid, maar ook voor een breder uitziend lichaam.
Negers staan er bekend om, om erg weide kleding te dragen. De reden hierachter is zodat ze groter en sterker eruit zien. Dit schrikt de mensen om hun heen af en geeft wel degelijk een angstaanjagend effect af aan buitenstaanders. Voor jouw verduidelijking heb ik hieronder een ‘before’ en ‘after’ illustratie weergegeven.
Deze neger is zoals je kan zien, erg dun en toont weinig agressie uit
Deze bijna-neger zou je niet willen tegenkomen, agressie is zijn kenmerk[edit] Dát hoeft nou ook weer niet
![]()
[/edit]
[ Bericht 2% gewijzigd door Anne op 18-10-2005 17:12:44 ]