abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:36:40 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31579021
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:29 schreef aldostuta het volgende:
Trouwens, hoe zit het zondag met de controles? Ik kan toch wel gewoon mijn schoudertas meenemen?
Het ligt er een beetje aan wat je in je schoudertas stopt.

Maar komt goed zondag, ik voel het gewoon.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31579108
Het wordt met en Huntelaar en Rafael wel een beetje druk voorin...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31579182
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Het wordt met en Huntelaar en Rafael wel een beetje druk voorin...
Ik kan daar wel mee leven
Houd van een lijntje.
pi_31579194
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het ligt er een beetje aan wat je in je schoudertas stopt.

Maar komt goed zondag, ik voel het gewoon.
. Muziek en lectuur, die dure bommen ga ik niet in Eindhoven afsteken. Dus in principe zal dat wel goed komen dus.

Zondag wordt het 1-2, ik voel het aan mijn water.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:57:27 #205
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31579259
Muziek en lectuur heb ik niet nodig, ik vermaak me sowieso wel. Uitslag maakt me niet uit, als het maar in het voordeel is van Ajax. Eerste trein gewoon om 9.30 uur toch?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31579362
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 08:42 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wat moet ik nu doen? Namen noemen? Minuten? Heb jij de wedstrijd op stream terug voor mij, zal ik je zo 4 a 5 geslaagde acties aanwijzen.
Als een speler echt goed speelt, kan je zo wel een paar goede acties noemen. Die heeft Rosales bij Ajax nog amper gehad, op een goaltje of 4 na.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31579395
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
Muziek en lectuur heb ik niet nodig, ik vermaak me sowieso wel. Uitslag maakt me niet uit, als het maar in het voordeel is van Ajax. Eerste trein gewoon om 9.30 uur toch?
Laat jullie wel een beetje horen zondag he!

Worden de zakdoekjes meegenomen?
Yeah baby Yeah!
pi_31579444
Nando Rafael lijkt me niet slim. Speelt al jaren niet meer in het Ajax-systeem en heeft het bij Hertha nooit echt laten zien. Dat is net zo'n gok als Rosenberg.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 20 oktober 2005 @ 14:17:37 #209
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31579462
Weet niet of Guus Hiddink onder de indruk zal zijn als het complete uitvak met witte zakdoekjes begint te zwaaien, dus ik neem ze in elk geval niet mee.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 14:29:37 #210
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31579680
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:16 schreef methodmich het volgende:
Nando Rafael lijkt me niet slim. Speelt al jaren niet meer in het Ajax-systeem en heeft het bij Hertha nooit echt laten zien. Dat is net zo'n gok als Rosenberg.
Onzin om hem te vergelijken met Markus Rosenberg, Nando Rafael is opgegroeid met het Ajax-systeem en zal dit zo weer onder de knie hebben. Op 21-jarige leeftijd al veertien treffers achter je naam in de fysiek sterke Bundesliga vind ik best een prestatie, zijn er maar weinig die hem dit nadoen.

Zijn twee treffers tegen FC Utrecht zal ik overigens nooit meer vergeten, heerlijk!
pi_31579702
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
Weet niet of Guus Hiddink onder de indruk zal zijn als het complete uitvak met witte zakdoekjes begint te zwaaien, dus ik neem ze in elk geval niet mee.
Misschien heb je ze helemaal niet nodig
pi_31580018
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Onzin om hem te vergelijken met Markus Rosenberg, Nando Rafael is opgegroeid met het Ajax-systeem en zal dit zo weer onder de knie hebben. Op 21-jarige leeftijd al veertien treffers achter je naam in de fysiek sterke Bundesliga vind ik best een prestatie, zijn er maar weinig die hem dit nadoen.
In over de 60 duels ja... Hij is gewoon keurig wissel daar hoor. Lijkt me geen goede keuze.
www.thuisuiteten.nl
pi_31580091
Nando heeft even een dipje gehad bij Hertha en zit alweer dicht tegen een basisplaats aan, wellicht gebruiken ze hem ook niet zo vaak meer omdat z'n contract afloopt. Nando terughalen zou leuk zijn, maar je moet niet verwachten dat je de 'verlosser' binnengehaald hebt dan. Ik zou het leuk vinden als hij naar AZ zou gaan.
That's all folks!
pi_31580130
Zodra Pantelic kwam, ging hij weer naar de bank hoor. Ik zie hem er voorlopig niet afkomen, nu Hertha besloten heeft met 1 spits te spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31580195
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Nando heeft even een dipje gehad bij Hertha en zit alweer dicht tegen een basisplaats aan, wellicht gebruiken ze hem ook niet zo vaak meer omdat z'n contract afloopt. Nando terughalen zou leuk zijn, maar je moet niet verwachten dat je de 'verlosser' binnengehaald hebt dan. Ik zou het leuk vinden als hij naar AZ zou gaan.
Niet naar AZ. Dan wordt AZ nog beter, en dat kan ik niet hebben
pi_31580258
Alsof AZ structureel is, modje. Die zakken vanzelf weer weg hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_31580312
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
Alsof AZ structureel is, modje. Die zakken vanzelf weer weg hoor.
Ik hoop het wel dat ze niet telkens blijven winnen. Want Ajax krijgt het nog heel moeilijk de volgende competitiewedstrijden..

PSV (uit), Heerenveen (thuis), NEC (uit)
  donderdag 20 oktober 2005 @ 14:57:09 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31580372
Nando Rafael heeft op 21-jarige leeftijd al een karrevracht aan ervaring opgebouwd, in de Ajax-jeugd een groot talent, dichtbij een doorbraak in het eerste elftal. Toen naar Duitsland gevlucht en daar ik korte tijd nóg volwassener en sterker geworden.

Ik denk niet dat hij Ajax kan dragen volgend seizoen, maar het is zeker een versterking!

Markus Rosenberg dan voor anderhalf seizoen verhuren aan Heerenveen, als onderdeel van de transfer van Klaas Jan Huntelaar. De Friezen kunnen namelijk wel met Scandinavische talenten omgaan, hebben ze bewezen.

Daarbij proberen Angelos Harry Charisteas en Yannis Anastasiou proberen te verkopen en ook Ryan Babel zijn kansen geven in de spits, nadat we een échte linksbuiten hebben aangetrokken.

Dan lijkt mij het spitsenprobleem voorbij.

Verder Anthony Vanden Borre en Ron Vlaar aantrekken, als talentvole verdedigers die er ook meteen staan en wellicht nog een rechtsbuiten, Christian Wilhelmsson bijvoorbeeld.
pi_31580404
Werd Nando ook niet verdacht van betrokkenheid van dat gokschandaal in Duitsland???
pi_31580412
Vanden Borre en Wilhelmsson zijn helaas onhaalbaar.

Nando Rafael zal het op 9 niet veel beter dan doen Babel denk ik. Die moet daar gewoon staan.

En Vlaar vind ik geen Ajacied.
www.thuisuiteten.nl
pi_31580425
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:58 schreef Bramos83 het volgende:
Werd Nando ook niet verdacht van betrokkenheid van dat gokschandaal in Duitsland???
Samen met Alex Madlung idd.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:01:03 #222
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31580479
Ryan Babel is ook geen typische negen, rendeert beter in een twee-spitsen-systeem, zoals Thierry Henry bij Arsenal. Maar goed, hij is nog jong en kan nog leren.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:02:32 #223
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31580509
Anthony Vanden Borre en Christian Wilhelmsson onhaalbaar? Als interesse uit de Serie A en PL niet concreet wordt, zullen ze Ajax zien als verbetering en zullen ze zeker haalbaar zijn.
pi_31580523
Net even de filmjes van 410 en de samenvatting gekeken, genieten
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31580537
Vanden Borre heeft het al over de Duitse competitie en waarom zou Ajax een verbetering zijn t.o.v. Anderlecht vind jij?
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')