Het ligt er een beetje aan wat je in je schoudertas stopt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:29 schreef aldostuta het volgende:
Trouwens, hoe zit het zondag met de controles? Ik kan toch wel gewoon mijn schoudertas meenemen?
Ik kan daar wel mee levenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Het wordt met en Huntelaar en Rafael wel een beetje druk voorin...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan wat je in je schoudertas stopt.
Maar komt goed zondag, ik voel het gewoon.![]()
![]()
Als een speler echt goed speelt, kan je zo wel een paar goede acties noemen. Die heeft Rosales bij Ajax nog amper gehad, op een goaltje of 4 na.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat moet ik nu doen? Namen noemen? Minuten? Heb jij de wedstrijd op stream terug voor mij, zal ik je zo 4 a 5 geslaagde acties aanwijzen.
Laat jullie wel een beetje horen zondag he!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
Muziek en lectuur heb ik niet nodig, ik vermaak me sowieso wel. Uitslag maakt me niet uit, als het maar in het voordeel is van Ajax. Eerste trein gewoon om 9.30 uur toch?
Onzin om hem te vergelijken met Markus Rosenberg, Nando Rafael is opgegroeid met het Ajax-systeem en zal dit zo weer onder de knie hebben. Op 21-jarige leeftijd al veertien treffers achter je naam in de fysiek sterke Bundesliga vind ik best een prestatie, zijn er maar weinig die hem dit nadoen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:16 schreef methodmich het volgende:
Nando Rafael lijkt me niet slim. Speelt al jaren niet meer in het Ajax-systeem en heeft het bij Hertha nooit echt laten zien. Dat is net zo'n gok als Rosenberg.
Misschien heb je ze helemaal niet nodigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
Weet niet of Guus Hiddink onder de indruk zal zijn als het complete uitvak met witte zakdoekjes begint te zwaaien, dus ik neem ze in elk geval niet mee.
In over de 60 duels ja... Hij is gewoon keurig wissel daar hoor. Lijkt me geen goede keuze.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Onzin om hem te vergelijken met Markus Rosenberg, Nando Rafael is opgegroeid met het Ajax-systeem en zal dit zo weer onder de knie hebben. Op 21-jarige leeftijd al veertien treffers achter je naam in de fysiek sterke Bundesliga vind ik best een prestatie, zijn er maar weinig die hem dit nadoen.
Niet naar AZ. Dan wordt AZ nog beter, en dat kan ik niet hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Nando heeft even een dipje gehad bij Hertha en zit alweer dicht tegen een basisplaats aan, wellicht gebruiken ze hem ook niet zo vaak meer omdat z'n contract afloopt. Nando terughalen zou leuk zijn, maar je moet niet verwachten dat je de 'verlosser' binnengehaald hebt dan. Ik zou het leuk vinden als hij naar AZ zou gaan.
Ik hoop het wel dat ze niet telkens blijven winnen. Want Ajax krijgt het nog heel moeilijk de volgende competitiewedstrijden..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
Alsof AZ structureel is, modje. Die zakken vanzelf weer weg hoor.
Samen met Alex Madlung idd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:58 schreef Bramos83 het volgende:
Werd Nando ook niet verdacht van betrokkenheid van dat gokschandaal in Duitsland???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |