abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31565384
Nee hoor, Pienaar had zeker niet gescoord. Dat zeg ik ook nergens.

Maar de vraag blijft: waarom geeft Blind hem dan geen kans?

http://www.ldacr.org/detalle_jugador.php?JID=42 Die hadden we moeten hebben, goed scoringspercentage.

En Wilhelmsson heeft een mondelinge afspraak met Anderlecht over verlenging en Vanden Borre wil naar Duitsland in de zomer. Geen nieuwe Ajacieden dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31568108
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:04 schreef 2Drix het volgende:
Rosenberg en Charisteas dumpen voor een paar miljoen, en dan Huntelaar en Rafael halen
Waar kan ik tekenen?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 22:55:18 #153
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31568430
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, Pienaar had zeker niet gescoord. Dat zeg ik ook nergens.
Nee, dat staat wel zeker. Zogezegd heb ik liever nog Hans Vonk alleen voor het doel van de tegenstander dan Pienaar.
quote:
http://www.ldacr.org/detalle_jugador.php?JID=42 Die hadden we moeten hebben, goed scoringspercentage.
Da's een echte killer, inderdaad
quote:
En Wilhelmsson heeft een mondelinge afspraak met Anderlecht over verlenging en Vanden Borre wil naar Duitsland in de zomer. Geen nieuwe Ajacieden dus.
Ze leken me sowieso nauwelijks realistisch en bovendien zullen ze gewoon veel te veel geld kosten.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 oktober 2005 @ 23:03:52 #154
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31568598
Wilhelmson speelde goed en Van den Borre in de tweede helft ook. beiden hadden behoorljk scoring kansen. Van den Borre was trouwens in de eerste helft een paar verdedigend behoorlijk zwak (heel makkelijk voorbij gelopen door Riise).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31569677
Wilhemsson had toch juist zijn contract verlengt zodat hij in de winter weg kon, stond laatst op VI.
pi_31572260
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 23:42 schreef JeroenV het volgende:
Wilhemsson had toch juist zijn contract verlengt zodat hij in de winter weg kon, stond laatst op VI.
Volgens mij heb ik dat ook ergens gelezen. Ik ga het morgen even uitzoeken.
pi_31574342
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als hij tussen Ajax en Feyenoord kan kiezen, dan kiest hij voor Ajax hoor. Dat weet ik 110% zeker en ik durf mijn lul er voor in het vuur te steken dat hij niet naar Rotterdam verkast.
Kun je dat ook even in onderstaand topic posten, daar houden ze wel van dit soort uitspraken

Schoen opeten
pi_31574347
oeps, stond er al . . . .
  donderdag 20 oktober 2005 @ 08:42:41 #159
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31574562
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Onzin. Noem me zijn mooie en geslaagde acties dan eens, want dat schijnt niemand te kunnen.
Wat moet ik nu doen? Namen noemen? Minuten? Heb jij de wedstrijd op stream terug voor mij, zal ik je zo 4 a 5 geslaagde acties aanwijzen.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 09:11:19 #160
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31574829
quote:
Huntelaar niet bang erfenis Kuijt, Zlatan

In een interview met het Algemeen Dagblad zegt Klaas Jan Huntelaar niet bang te zijn om de erfenis van Kuyt en Zlatan op te moeten vullen. Hij verwacht deze zomer SC Heerenveen te verlaten en zich bij de Nederlandse top te scharen. Huntelaar weet nog niet welke club zijn voorkeur heeft; Ajax, AZ of Feyenoord.

Hij is op moment de meest gewilde spits in Nederland, maar de geboren Drempt blijft rustig onder alle commotie.”Wanneer die stap komt, zie ik vanzelf wel. Het is vrij simpel: ik heb een contract tot 2007, dus wordt het dit of volgend seizoen. Maar straks ga ik wel de club kiezen die bij me past, het moet kloppen.”

“Ik weet wat ik belangrijk vind. Ik wil in een aanvallende ploeg spelen, dicht bij de goal in een kleine ruimte vlakbij de zestien. Ik rendeer al vanaf de jeugd het best als centrumspits met twee vleugels. Veel beweging om me heen en een nummer 10 kort achter me.”

“Niet alleen bij Ajax spelen ze zo, ook bij AZ en Feyenoord dit seizoen in grote lijnen op deze manier. Stuk voor stuk mooie clubs. Voor de erfenis van Kuyt ben ik niet bang, het is zinloos daar bij stil te blijven staan. Bij Ajax wordt iedere spits vergeleken met Zlatan. Als je daarvan wakker ligt, kun je bij Ajax eigenlijk nooit meer spelen,” aldus een openhartige Huntelaar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 20 oktober 2005 @ 09:15:31 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31574883
Rosales en goed spelen .

Alles ziet er zo leuk uit, explosief en snel tot hij ook daadwerkelijk iets moet DOEN, (duel winnen, voorzet geven) dan is het volkomen kut... en dat was dinsdag ook zo...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:01:40 #162
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31575609
quote:
Ajax speelde dinsdag op de 49ste grasmat
Donderdag 20 oktober, door SV, Amsterdam, 09.26u GMT+01.00, Het Parool

Het Champions League-duel van afgelopen dinsdag tegen FC Thun werd zowaar afgelegd op de 49ste grasmat van de Amsterdam ArenA. Dit meldde Het Parool gisteren.

Na Ajax-Heracles (0-0) was de mat op verzoek van de technische staf voor honderdduizend euro vervangen, omdat het bovenlaag volgens hun te veel losliet.
Op naar de vijftigste!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31576132
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Op naar de vijftigste!
Ik dacht dat het de afgelopen tijd juist beter ging met het gras in de Arena, niet dus
pi_31576159
quote:
Sevilla denkt opnieuw aan Heitinga

Sevilla neemt in de winterstop mogelijk opnieuw contact op met Ajax om een overgang van Johnny Heitinga te bespreken. Dat meldt de website van voetbalmaandblad Elf naar aanleiding van berichtgeving in Spaanse media. Heitinga zou echter niet de eerste keus zijn voor Sevilla. Na het openen van de internationale transfermarkt in januari zou de club eerst willen proberen Josemi bij Liverpool los te weken.

Johnny Heitinga staat een journalist te woord Mocht die transfer niet doorgaan, dan komt Heitinga weer in beeld. De verdediger kan bij Ajax al enige tijd niet meer rekenen op een basisplaats en liet al weten ontevreden te zijn in Amsterdam. Met het oog op het WK in Duitsland is het voor Heitinga belangrijk aan spelen toe te komen. Eerder bracht Sevilla op 31 augustus - de dag van de transferdeadline - een riant bod uit op de Ajacied.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:36:02 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31576173
Nou als er dan toch iemand weg moet.........
Get woke, go broke!
pi_31576231
En dan weer iemand zien opbloeien zodra hij bij Ajax weg is........
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:40:25 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31576268
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:38 schreef aldostuta het volgende:
En dan weer iemand zien opbloeien zodra hij bij Ajax weg is........
Ja, maar dat ligt aan Ajax zelf. Er is gewoon iets fundamenteel mis bij ons. Spelers komen niet zo snel, zijn ontevreden en willen weg... blessures aan de lopende band, fout transfer beleid, fout scouting beleid etc etc.
Get woke, go broke!
pi_31576309
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar dat ligt aan Ajax zelf. Er is gewoon iets fundamenteel mis bij ons. Spelers komen niet zo snel, zijn ontevreden en willen weg... blessures aan de lopende band, fout transfer beleid, fout scouting beleid etc etc.
Spelers te snel afchrijven kan ook nog wel toegevoegd worden helaas.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:42:32 #169
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31576315
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Iets met de spijker op z'n kop slaan............
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:42:55 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31576324
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:42 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Spelers te snel afchrijven kan ook nog wel toegevoegd worden helaas.
Idd.

of spelers die willen en kunnen komen niet kopen (kone, Arverladze) en ze dan zien schitteren...
Get woke, go broke!
pi_31576362
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd.

of spelers die willen en kunnen komen niet kopen (kone, Arverladze) en ze dan zien schitteren...
Mbt kone heb je een punt; Arveladze begrijp ik wel.

Misschien moeten we eens een topic openen met de zaken die niet in orde zijn bij Ajax. Heb zo'n idee dat dat topic wel vol gaat komen.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:44:52 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31576374
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:44 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Mbt kone heb je een punt; Arveladze begrijp ik wel.

Misschien moeten we eens een topic openen met de zaken die niet in orde zijn bij Ajax. Heb zo'n idee dat dat topic wel vol gaat komen.
Ach, Arverladze had best mogen komen hoor. Waarom niet???
Get woke, go broke!
pi_31576401
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Volgens mij zou hij het met de huidige aanvoer bij Ajax niet beter gedaan hebben.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:47:24 #174
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31576436
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Was een grote gok! Ik kan 110% begrijpen waarom ze Shota niet hebben gehaald. Achteraf lullen is wel erg makkelijk.
pi_31576460
Maargoed. Als ze maar KJH kunnen aantrekken dan ben ik weer blij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')