Huilie .quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:37 schreef MartijnA3 het volgende:
Tamagotchi, als je eens echt een nuttige bijdrage wilt doen, meet dan ff op wat je remweg is van 255 naar 0.
Dat snap ik ook wel, maar goed, geef het dan maar voor jouw wagen aan wat je remweg is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:33 schreef yup het volgende:
[..]
Dat hangt per auto af dude
Elke auto heeft een andere remweg...
[..]
Fijn dan moeten ze je fiets ook afnemen als je dronken fietst, kijken hoe die trieste losers dan reageren... Want dat mag ook niet.
Wat dacht je van Rijbewijs afnemen van iemand die dronken fietstquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:33 schreef yup het volgende:
Fijn dan moeten ze je fiets ook afnemen als je dronken fietst, kijken hoe die trieste losers dan reageren... Want dat mag ook niet.
sinds wanneer ben je op slag dood als er een dronken fietser tegen je aan rijdt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:33 schreef yup het volgende:
[..]
Dat hangt per auto af dude
Elke auto heeft een andere remweg...
[..]
Jammer alleen dat je de naam niet spellen kan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:09 schreef Tamagotchi het volgende:
Ik rijd een 612 scagletti.
Heheh, Nee hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:09 schreef Tamagotchi het volgende:
Nee hoor.
Door dit tropic besloot ik 'm eens stevig beet te pakken.
Gelukt, 312 kilometers op de teller.
hehequote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:09 schreef Tamagotchi het volgende:
Nee hoor.
Door dit tropic besloot ik 'm eens stevig beet te pakken.
Gelukt, 312 kilometers op de teller.
Dude, mijn wagen haalt 191 echte km/u... Om die snelheden te halen moet ik er een M3 blok ofzo in lepelenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar goed, geef het dan maar voor jouw wagen aan wat je remweg is.
Dat is gewoon de allerdikste misverstand ooit op moeder aarde :-)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat dacht je van Rijbewijs afnemen van iemand die dronken fietst
Johnny V.H. uit Steendorp (Temse) is zijn rijbewijs kwijt omdat hij dronken op de fiets naar huis reed. De man van 32 viel woensdagavond van zijn fiets. Voorbijgangers hadden gezien dat hij terug opstapte en zigzaggend over de weg verder reed. De politie hield de man aan de kant en verwittigde het Dendermondse parket. De procureur van dienst trok meteen zijn rijbewijs in. Volgens het Dendermondse parket gebeurt dat slechts heel uitzonderlijk, maar de man had dan ook 3 promille alcohol in het bloed.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:02 schreef yup het volgende:
[..]
Dude, mijn wagen haalt 191 echte km/u... Om die snelheden te halen moet ik er een M3 blok ofzo in lepelen
Verder wil ik niet eens weten wat de remvertraging is bij 250 km/u, denk dat de remmen dan gewoon verbranden
[..]
Dat is gewoon de allerdikste misverstand ooit op moeder aarde :-)
Je krijgt die RIJBEWIJS GEWOON KEIHARD TERUG BINNEN 24 UUR!!!!!!!
Ook al ben je een bestuurder je reed geen motorvoertuig!!!! ze mogen je alleen een rijverbod van 24 uur geven klaar is klara.
Geven ze je meer gelijk advocaat inschakelen en je hebt hem direct terug. Believe me :-)
Tering, jij bent geloof ik wel zo'n beetje de grootste kneus wat hier op pta rondloopt, met je 'dude' en andere volkse opmerking. Je bent een onverantwoordelijk kind man met die opgefokte step van je. Clown.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:02 schreef yup het volgende:
[..]
Dude, mijn wagen haalt 191 echte km/u... Om die snelheden te halen moet ik er een M3 blok ofzo in lepelen
Verder wil ik niet eens weten wat de remvertraging is bij 250 km/u, denk dat de remmen dan gewoon verbranden
[..]
Dat is gewoon de allerdikste misverstand ooit op moeder aarde :-)
Je krijgt die RIJBEWIJS GEWOON KEIHARD TERUG BINNEN 24 UUR!!!!!!!
Ook al ben je een bestuurder je reed geen motorvoertuig!!!! ze mogen je alleen een rijverbod van 24 uur geven klaar is klara.
Geven ze je meer gelijk advocaat inschakelen en je hebt hem direct terug. Believe me :-)
Op de A4 ging ik soms echt iedere weekend 200 km/u rijden met de space wagon, soms echt vanaf brugrestaurant, heel schiphol afknallen tot de ring A10...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:11 schreef longinus het volgende:
Geweldig dat snelle rijden van die gasten hier, ik geloof er geen zak van. En dan het bluffen over de remafstand, je moet deze wel hebben.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:18 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Tering, jij bent geloof ik wel zo'n beetje de grootste kneus wat hier op pta rondloopt, met je 'dude' en andere volkse opmerking. Je bent een onverantwoordelijk kind man met die opgefokte step van je. Clown.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |