jij hebt niet eens een feauteauxbouquequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:08 schreef Waterkipje het volgende:
pauepeur
Wat een heaumeau is het he.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij hebt niet eens een feauteauxbouque
Een jaar geleden misschien. Nu is het alleen nog maar voor wannabe-toffe meelopertjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:09 schreef BrauN het volgende:
Zo praten getuigt van extreme tofheid!
Het is nooit tof geweestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:12 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Een jaar geleden misschien. Nu is het alleen nog maar voor wannabe-toffe meelopertjes
Leer post-icons te interpreteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:12 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Een jaar geleden misschien. Nu is het alleen nog maar voor wannabe-toffe meelopertjes
Ik ben nog aan het broeden op mijn volgende geniale plan om Fok! over te nemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:13 schreef BrauN het volgende:
En zelf ook nogal moeite met het vinden van een eigen identiteit op FOK! hè? Eerst proberen op te vallen door je 'Hoi met GoLLeM'-gehomo. Daarna die kooi. Wat zal de volgende hilariteit zijn?
Welke hilariteit?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:13 schreef BrauN het volgende:
hilariteit
Ja BrauN, wat zou het zijn? Ra ra ra!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:13 schreef BrauN het volgende:
En zelf ook nogal moeite met het vinden van een eigen identiteit op FOK! hè? Eerst proberen op te vallen door je 'Hoi met GoLLeM'-gehomo. Daarna die kooi. Wat zal de volgende hilariteit zijn?
Ik doe mijn best maar iedereen geeft er weer een andere betekenis aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |