Boekbesprekingen, vragen over schrijvers, je favoriete theaterstuk, de mooiste schilderijen of de beste musea. Een must voor alle liefhebbers van kunst, boeken, theater en taal.
"Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity." Go Combat
"Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. THAT'S relativity." Go Combat
[..] Na dat mij vorige keer door Smurfin -terecht- werd verweten dat ik verder terug moest kijken en niet klakkeloos aansluiten, valt het me op dat Melluk op pagina 1 -overigens zonder te quoten- "horden" maakt. Tartel gaat verder met "border" en dat is dus fout omdat er twee letters veranderen. We gaan dus verder met horden neem ik aan ? de rest graag even editten Grns bonden
honden
[ Bericht 33% gewijzigd door Greins op 18-10-2005 17:51:58 (vergeten wie er met border kwam) ]
als het te moeilijk voor je wordt, moet je het even zeggen hoor