quote:21-10-2005 Nighttown, Rotterdam, Holland
23-10-2005 Tivoli, Utrecht, Holland
24-10-2005 Oosterpoort, Groningen, Holland
25-10-2005 Paradiso, Amsterdam, Holland
27-10-2005 Effenaar, Eindhoven, Holland
Dat zou wat mij betreft ook makkelijker zijn. Maar in November staat ook al een hele tour in de rest van Europa gepland...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:13 schreef peaceman het volgende:
Waarom niet allemaal naar november... dan heb ik meer tijd...
Juich nog maar niet te vroeg! Het optreden wat dEUS morgen bij "Raymann=Laat" zou geven is afgelast wegens Tom's stemprobelemen. Ik vrees dus het ergste voor vrijdag....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:23 schreef BUG80 het volgende:
Volgens dEUS.be gaat het concert van vrijdag in Nighttown gewoon door, is de bedoeling. Wat mooi is, aangezien ik daar heen ga
In dat geval wordt het spannend... duimen voor Tom dan maarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:30 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Juich nog maar niet te vroeg! Het optreden wat dEUS morgen bij "Raymann=Laat" zou geven is afgelast wegens Tom's stemprobelemen. Ik vrees dus het ergste voor vrijdag....
En die stopt vanavond in Nighttown! Ik ben benieuwd hoe Tom's stem het zal houden!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
Here comes the night train!
Veel plezier! (en ja ik ben jaloers..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:50 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
En die stopt vanavond in Nighttown! Ik ben benieuwd hoe Tom's stem het zal houden!
Doe maar een mooi verslag schrijven morgen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:50 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
En die stopt vanavond in Nighttown! Ik ben benieuwd hoe Tom's stem het zal houden!
Ik vond de sympathieke "nerd" uitstraling juist enorm goed werken bij hun muziek. Kwestie van smaak, denk ik. In het gedeelte van de zaal waar ik stond werd dan ook enthousiast gereageerd op de band.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef DaisyDuke het volgende:
dEUS in Nighttown draaide vooraf maar om één ding; 'hoe zal Tom's stem het houden?'. Nou, Tommy was gisteren heel goed bij stem! Niet zo heel goed was het voorprogramma, Absynthe Minded. Hoe leuk en sympathiek ik hun eclectische plaatjes ook vind, live is het maar een ongeïspireerde slappe hap. Een op papier zeer interessant instrumentarium dat wel, maar de band mist gewoon de uitstraling om een middelgrote zaal als Nighttown langer dat twee nummers te kunnen boeien.
joepiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Heet nieuws: dEUS in de Bierhal!![]()
28 februari 2006 zal dEUS spelen in de Heineken Music Hall. De voorverkoop begint zaterdag a.s.
Ben je niet in de war met Ahoy? De HMH heeft de beste akoestiek van Nederland, wat betreft versterkte muziek. Je zou natuurlijk wel een probleem kunnen hebben met de grootte, het is natuurlijk minder persoonlijk dan bijvoorbeeld Nighttown.quote:
O, was jij die gast met dat lange krul haar die al helemaal los ging op het voorprogrammaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:35 schreef nietzman het volgende:
Oh, lang zijn en vooraan staan heeft zijn voordelen. Maar bij deze mijn excuses aan iedereen die achter me stond.
Net wat ik dacht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:55 schreef pfaf het volgende:
Aaah, deel 3, ik vond het al raar dat dEUS uit m'n AT was.
Nou hier: pak aan danquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:36 schreef mikhorst het volgende:
Paradiso was inderdaad weer geweldig, wel erg volgepakt, misschien meer mensen met de kleine-zaal-truc naar binnen gekomen...? Voor foto's houd ik me trouwens aanbevolen...
Nou, er waren 30 man max in de kleine zaal, dus daar zal het niet aan hebben gelegen. En het was geen truc, ik had al langere tijd een kaartje voor de kleine zaal op die avond.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:36 schreef mikhorst het volgende:
Paradiso was inderdaad weer geweldig, wel erg volgepakt, misschien meer mensen met de kleine-zaal-truc naar binnen gekomen...? Voor foto's houd ik me trouwens aanbevolen...
Mooie foto!quote:
ok, was ook niet aanvallend bedoeld hoor!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nou, er waren 30 man max in de kleine zaal, dus daar zal het niet aan hebben gelegen. En het was geen truc, ik had al langere tijd een kaartje voor de kleine zaal op die avond.
Are you for real?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:34 schreef Mauro het volgende:
Dank jullie voor de complimenten.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:11 schreef pfaf het volgende:
Alsof God zich zou verlagen tot het posten op een internetforum.
ja!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:50 schreef DaisyDuke het volgende:
En heeft iedereen al kaarten gescoord?
Goede review waar ik me voor een heel groot gedeelte bij kan aansluiten. Al zijn Mommens en De Borgher door Barman uit de band gezet. Van een vrijwillig vertrek, zoals jij suggereert, is dus geen sprake geweest.quote:
Jij hebt ze ook allemaal zo te horen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Klopt, het is een afbeelding uit "De Von Neumann Machine".
Eventjes bootlegmp3tjes van bakken.quote:Op maandag 7 november 2005 23:07 schreef DaisyDuke het volgende:
De akoestische sessie bij BNN's 'That's Live' is hier na te beluisteren.
Het bestaat uit twee delen trouwens. Voor de luie mensen:quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Eventjes bootlegmp3tjes van bakken.
Bladwijzer toevoegen..quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:08 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Het bestaat uit twee delen trouwens. Voor de luie mensen:
deel 1: 00:30
deel 2: 01:32
Ik heb The Ideal Crash nog net een treetje hoger dan Pocket Revolution. Waarom kan ik niet goed uitleggen, misschien komt het doordat het allemaal wat organischer klinkt t.o.v. het meer gepolijste "popgeluid" van PR.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:04 schreef nozem het volgende:
Even centraal en geen gezeik. Deze dEUS is zeker net zo goed als haar voorgangers en wat mij betreft beter dan "The Ideal Crash".
Niet mee eens. PR is toch voor mij echt de minste. Er staan goede nummers op, maar niet zoveel als op IC. Ik vind de plaat een logisch gevolg op IC, maar kan er niet aan tippen.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:04 schreef nozem het volgende:
Even centraal en geen gezeik. Deze dEUS is zeker net zo goed als haar voorgangers en wat mij betreft beter dan "The Ideal Crash".
'My Sister = My Clock' is geen regulier album. Maar aangezien lijstjes altijd leuk zijn, hier mijn favoriete dEUS albums:quote:Op woensdag 9 november 2005 19:04 schreef BUG80 het volgende:
Mijn persoonlijke dEUS top 5 is op dit moment als volgt:
1. In a bar under the sea
2. Worst case scenario
3. The ideal crash
4. Pocket revolution
5. My sister = my clock
Ook al staat PR onder de drie andere reguliere albums, hij steekt nog steeds met kop en schouders boven een groot deel van mijn platenkast uit.![]()
Weet ik, maar ik vond 5 wel een mooi getal.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:22 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
'My Sister = My Clock' is geen regulier album.
Daarom kijk ik nu al uit naar het nieuwe album!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:24 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vond 5 wel een mooi getal.
Wow, thanks mate!quote:Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Tip: http://deuspodcast.blogspot.com/
Precies. Ik vind ook dat je bij dEUS niet over slechte en goeie platen kan praten. Alleen al om dat ze allemaal zo van elkaar verschillen.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
Ben het met Pfaffie eens. De minste, maar desondanks nog wel een goede plaat natuurlijk. dEUS kan ook geen slechte platen maken denk ik.
Nee, ik blijf het idee houden dat die plaat een gemiste kans is. Vergelijk 't met een elftal dat een keur aan sterren heeft, stuk voor stuk briljante voetballers, maar als team functioneren ze niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Verrassend, DD. Geen In A Bar-man? Leuke grap, Barman.
Ik vind, als newbie dEUS 'kenner', In a bar de beste, maar ik ken die ook het beste.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, ik blijf het idee houden dat die plaat een gemiste kans is. Vergelijk 't met een elftal dat een keur aan sterren heeft, stuk voor stuk briljante voetballers, maar als team functioneren ze niet.
Goede vergelijking, het is ook de minste eenheid inderdaad, maar ik geniet toch meer van de spelers onderling, dan de teamplay. Nu is het ook zo dat in het geval van in a bar... ook echt álle spelers wereldsterren zijn, iets wat zelfs Real madrid niet lukt.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:50 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, ik blijf het idee houden dat die plaat een gemiste kans is. Vergelijk 't met een elftal dat een keur aan sterren heeft, stuk voor stuk briljante voetballers, maar als team functioneren ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |