Ik heb dit niet op de voet gevolgd, maar volgens mij ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef luciano het volgende:
Ik weet heus wel wanneer ik moet stoppen hoor , maar ik laat me niet de grond inboren dooor wie dan ook , zonder dat DEZE persoon / personen ook een " waarschuwing " krijgen om te kappen . of werken de modjes weer eens met 2 maten ???? zoals ik al zei ik steek juist een hart onder de riem van vele kinderloze vrouwen die DOLGRAAG een baby ter wereld zouden brengen , door te zeggen dat ik dan WEL blij voor ze ben , maar dit is well ff een ander verhaal . en als ik de afgelopen weken alle posts van iedereen nog eens teruglees , dan was / ben ik niet de enige . alleen DURF ik het nu als enige te uiten .......... i rest my case your honor
Vanavond eerst de berichten in alle nieuwsuitzendingen, en tijdens de reguliere uitzending de exclusieve eerste beelden (meteen na het reclameblok)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef amaranta het volgende:
Dus Tanja heeft toch dr zin gekregen...
Nou ja..ik denk dat we voorlopig de baby nog niet te zien krijgen....
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dus we moeten jou ook negeren dan![]()
Mijn streams bufferen erop los...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:51 schreef Aventura het volgende:
Mijn streams zijn prima.
Chantal heeft een erg vertekend beeld van wat wel en niet wordt uitgezonden, overigens ook van het aantal mensen dat kijkt (zij denkt half Nederland, ms de anderen ook maar dat kan door Chantal komen)..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt dat iedereen op internet het heeft kunnen zien
Ja, hoe kan ze dat nu denken! Ze ziet het toch wel eens op tv ofzo!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:58 schreef CGJung het volgende:
[..]
Chantal heeft een erg vertekend beeld van wat wel en niet wordt uitgezonden, overigens ook van het aantal mensen dat kijkt (zij denkt half Nederland, ms de anderen ook maar dat kan door Chantal komen)..![]()
ik blijf bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:58 schreef amaranta het volgende:
oke, conclusie, op talpa zijn de streams beter dan op VK
deze pakkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:59 schreef Marrije het volgende:
Die garnier streams doen het nu gewoon niet bij mij.
Tja, jij bent iemand die 4 streams tegelijk kan kijken, ik niet...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:00 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
ik blijf bij
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=cams
no problems here..
Thanks!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:00 schreef Inca het volgende:
[..]
deze pakken
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=cams
Dan stop je gewoon 2 of 3 streamsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Tja, jij bent iemand die 4 streams tegelijk kan kijken, ik niet...
Probeer deze maar dan, doen het goed hier:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:59 schreef Marrije het volgende:
Die garnier streams doen het nu gewoon niet bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |