Wat was er vannacht dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig verandert er dan niets, want het was ook al zeer saai (met uitzondering van vannacht)
Denk het niet. Gaan die 8 dagen in beeld niet vanaf de geboorte in?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:09 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat we de baby pas donderdag avond te zien krijgen..
De meesten hebben hier vannacht voor de streams ook dubbel gelegen met vooral Lieske in de hoofdrol. Het was echt geweldig. De bewoners hadden het ernet ook nog over hoe ontzettend gelachen ze hebben met z'n allen. Lieske had briljante verhalen, die het zeer goed doen als iedereen in ee melige bui is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat was er vannacht dan Scan.... Tanja is toch pas vanochtend begonnen, of heb je het over iets anders?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:12 schreef teun911 het volgende:
Live streamverslag van Tanja's bevalling
http://retecool.com/comments.php?id=11302_0_1_0_M
jammer dat ik dat gemist heb vind een melige lieske vreseliijk leuk om te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De meesten hebben hier vannacht voor de streams ook dubbel gelegen met vooral Lieske in de hoofdrol. Het was echt geweldig. De bewoners hadden het ernet ook nog over hoe ontzettend gelachen ze hebben met z'n allen. Lieske had briljante verhalen, die het zeer goed doen als iedereen in ee melige bui is.
Die kans is klein hoor... ze wou de eerste dagen niemand zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben echt benieuwd...... hopelijk komt Tan straks samen met de baby de kamer inlopen...
3 en 4 hierzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Alleen stream 4 heeft goed geluid. dehele tijd al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |