quote:
wat is daar mee ?quote:
Ik doelde, we hangen récht op de halquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Dido uitzonderlijk mooi.... (Ook als ze slaapt!)![]()
Morgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]is er al genomineerd dan?
Oh ja die kinderzender ja.. lastig. Misschien als ze 's avonds was bevallen dat ze wel live waren gegaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk dat ze dat niet konden regelen met Nickelodeon?
Maar je hebt gelijk hoor, sowieso is het hele idee van 'live bevalling' weg.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:51 schreef ChantalC het volgende:
Wel 1 voordeel: donderdag kan Tanja oprotten!
stel dat het kindje na de geboorte naar het ziekenhuis moet dan weet ik niet zeker of Tanja meemag, als ze borstvoeding gaat geven welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef DeTolk het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik voor het kind dat het in naar het ziekenhuis moet (niet voor iets levensbedreigends ofzo) en dat Tanja dan automatisch meegaat.
En dan donderdag iemand eruit? Ik hoop dat iemand eindelijk het licht ziet en chantal nomineert dan kan die vertrekken tenminste.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Morgen.
Maar no way dat ze haar nu durven te nomineren.
WAAROM NAAR GRONINGENquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef cuall het volgende:
[..]
YES
nu kunnen ze allemaal Tanja nomineren en dan over een week na de kraamdagen kan ze lekker terug naar Groningen
Lieverd, er valt niks te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef Nostalgist het volgende:
Jongens en meisjes, Scanman is toch niet de enige die caps maken kan....
![]()
Laat ons die zonder streams zitten ook aub meegenieten. Een cap van de situatie zou al heel fijn zijn ! Alvast bedankt !
![]()
![]()
![]()
Er is echt geen f*ck te zien....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
Laat ons die zonder streams zitten ook aub meegenieten. Een cap van de situatie zou al heel fijn zijn ! Alvast bedankt !
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Morgen.
Maar no way dat ze haar nu durven te nomineren.
Ik hoop dat jij ook naar het ziekenhuis moet. Wel voor iets levensbedreigends.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef DeTolk het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik voor het kind dat het in naar het ziekenhuis moet (niet voor iets levensbedreigends ofzo) en dat Tanja dan automatisch meegaat.
Ik neem aan dat je als moeder zijnde hoe dan ook met je kind meewil .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef just me het volgende:
[..]
stel dat het kindje na de geboorte naar het ziekenhuis moet dan weet ik niet zeker of Tanja meemag, als ze borstvoeding gaat geven wel
Volgende week donderdag een exit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En dan donderdag iemand eruit? Ik hoop dat iemand eindelijk het licht ziet en chantal nomineert dan kan die vertrekken tenminste.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook naar het ziekenhuis moet. Wel voor iets levensbedreigends.
Scanman WAKKER WORDENquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat daar lekker veel varkensboerderijen zijn...quote:
Op het werk doe ik dat maar nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar als Tanja zijnde heb je daar vast geen zin in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je als moeder zijnde hoe dan ook met je kind meewil .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |